aiot sijoittaa?
Sunnuntainahan arvotaan jättipotti!
montako euroa
17
124
Vastaukset
viisi...sillä se tulee jos on tullakseen. :)
- lappu,
joka kerran, olen hurjasti häviöllä.
.- QQ
peliä pelaan, kestona. Taidan olla omillani, tai ainakin lähes.
Aina välillä tulee 10-15e, ehkä sen neljä kertaa vuodes.
Jos nyt pari euroo lisää laittais, antaa koneen arpoa.
- voi kun voittaisi
netissä kokonaista 4 riviä = 3,20 euroa. Eipä enempää viitsi, ei se voitto minun kohdalleni satu. Mutta tuon verran nyt varmuuden vuoksi. Ei tipahda korkealta!
- luulen,
varmaan kaikki toivoo ;D, edes jotain, et sais.
Et sit laittanu sitä lisävoitojuttuu. Maksaa egen ruudukko, silloin. Oon sillee saanu jo pari kertaa, pikkusumman.
Jos hurjaksi heittäytys ja 3e laittais ;D
Pakko yrittää, kuiteski.
- Piiu,
silti toivon, et summa jakautuisi useammalle. On se niin suuri summa, riittäisi monille iloa.
Toiveita olisi vielä, tässäkin iässä, mitä voisi toteuttaa, rahalla.
Laivoilla, maailmanympäri, vuoden reissu olisi utopisin, mutta toteuttaisin.
Huomena, päätän, onko sijoitus yhden vai viiden euron arvoinen.
(paljonko jää kauppalaskun jälkeen) - lottoon
Äsken käväisin kiskalla. Laitoin 5ekeä.
Edelläni ollut, ikäihminen sijoitti peliin liki 100€, sai hiluja takaisin. Viisi riviä laitoin ja yhdellä rivillähän voitto tulee jos on tullakseen.
Ihan älytöntä on sitä pottia noin kasvattaa, saisivat jakaa enemmän pienille voitoille.
Toivottavasti huomisen potti menee jakoon useammalle!- ei liikaa
minäkin toivon potin jakautuvan. Voittoporukan voi tehdä myös voiton jälkeen jos jaettavaa on.
Niitä porukkakuponkeja saa veikkauspisteistä.Tiedän vuosia sitten kun meidän kuntaan tuli iso potti, että voittaja teki porukan vasta voiton jälkeen ja jakoivat voiton lapsien kanssa. Se on järkevää, sillä muuten menisi veroja ja paljon.. Niin aion tehdä minäkin jos iso voitto osuu, eli jaan voiton lapsien kanssa porukkasopimuksella. Ja ei tarvitse olla miljoonavoitto kun jaan. - toivon,
ei liikaa kirjoitti:
minäkin toivon potin jakautuvan. Voittoporukan voi tehdä myös voiton jälkeen jos jaettavaa on.
Niitä porukkakuponkeja saa veikkauspisteistä.Tiedän vuosia sitten kun meidän kuntaan tuli iso potti, että voittaja teki porukan vasta voiton jälkeen ja jakoivat voiton lapsien kanssa. Se on järkevää, sillä muuten menisi veroja ja paljon.. Niin aion tehdä minäkin jos iso voitto osuu, eli jaan voiton lapsien kanssa porukkasopimuksella. Ja ei tarvitse olla miljoonavoitto kun jaan.otan aina 2 tositetta siitä kupongista, toinen menisi sitten lasten piikkiin.
Kolmea ei saa, siksi nuo kaksi.
Useampi tosiaan voisi saada tuon, toivotaan. toivon, kirjoitti:
otan aina 2 tositetta siitä kupongista, toinen menisi sitten lasten piikkiin.
Kolmea ei saa, siksi nuo kaksi.
Useampi tosiaan voisi saada tuon, toivotaan.onkin hieno konsti.Sitä ei tule ajatelleeksi, kun tietää , että koskaan kuitenkaan ei voita. Minulla on aina se kaksi riviä vetämässä. Teen sen aina kymmeneksi viikoksi kerrallaan. Mutta ei pennin pyörylää tänäkään vuonna ole näkynyt. En minäkään itse sitä rahaa himoitse, kai tässä pärjää, kun on hyvä laskemaan. Mutta jälkipolvia auttelisin minäkin. Olenkin aina sanonut, että miksen minä voi voittaa, kun se olisi niin monen etu!
- toivon,
marja-liisa41 kirjoitti:
onkin hieno konsti.Sitä ei tule ajatelleeksi, kun tietää , että koskaan kuitenkaan ei voita. Minulla on aina se kaksi riviä vetämässä. Teen sen aina kymmeneksi viikoksi kerrallaan. Mutta ei pennin pyörylää tänäkään vuonna ole näkynyt. En minäkään itse sitä rahaa himoitse, kai tässä pärjää, kun on hyvä laskemaan. Mutta jälkipolvia auttelisin minäkin. Olenkin aina sanonut, että miksen minä voi voittaa, kun se olisi niin monen etu!
useammallekin, olisiko 5 sitten seuraava määrä? Mutta tosiaan, sitä kolmea ei ole.
Mulla tuttavia, jotka ostavat vuoroviikoin, ja kanssa ottavat ne kaksi kopiota. Ei sitten selityksiä, kun on jo ne laput kummallakin.
Niinhän ne niitä valmiitakin porukkalottoja tekee, jokaiselle ostajalle omansa, niitä yleensä se viisi, joille potti sitten jaetaan.
Eli, jos monta lasta, kannattaa ottaa silloin valmiiksi se määrä.
Kysäise ensikerran, kun taas otat keston. - porukka on paras
toivon, kirjoitti:
useammallekin, olisiko 5 sitten seuraava määrä? Mutta tosiaan, sitä kolmea ei ole.
Mulla tuttavia, jotka ostavat vuoroviikoin, ja kanssa ottavat ne kaksi kopiota. Ei sitten selityksiä, kun on jo ne laput kummallakin.
Niinhän ne niitä valmiitakin porukkalottoja tekee, jokaiselle ostajalle omansa, niitä yleensä se viisi, joille potti sitten jaetaan.
Eli, jos monta lasta, kannattaa ottaa silloin valmiiksi se määrä.
Kysäise ensikerran, kun taas otat keston.jakaa joko kahteen, viiteen tai kymmeneen osaan kun vie kupongin kioskiin. Ei vain usein viitsi, kun siitä tulee lisää työtä myyjälle jos sanoo että laitapa kymmeneen osaan. Mutta saa jaettua voiton jälkeen päin myös kaavakkeella. Kioskit myyvät paljon eri kokoisia valmiita porukkakuponkiosuuksia, jotka on jaettu yleensä viiteen tai kymmeneen osaan. Joskus voittanut 1/10 osan, sain parikymppiä...
Mutta jos tekee kirjallisen kuponkisopimuksen sen saa tehdä haluamalleen henkilömäärälle, vaikka kolmelle tai seitsemälle, miten vaan ja vaikka sadalle. Voi tehdä myös niin että joku ostaa 2 euron panoksella, toinen kolmen, yksi viidellä, yksi kympillä jne niin saa myös panos suhteellisen voiton. Noitakin on ollut kioskeissa. - peukut ylös
porukka on paras kirjoitti:
jakaa joko kahteen, viiteen tai kymmeneen osaan kun vie kupongin kioskiin. Ei vain usein viitsi, kun siitä tulee lisää työtä myyjälle jos sanoo että laitapa kymmeneen osaan. Mutta saa jaettua voiton jälkeen päin myös kaavakkeella. Kioskit myyvät paljon eri kokoisia valmiita porukkakuponkiosuuksia, jotka on jaettu yleensä viiteen tai kymmeneen osaan. Joskus voittanut 1/10 osan, sain parikymppiä...
Mutta jos tekee kirjallisen kuponkisopimuksen sen saa tehdä haluamalleen henkilömäärälle, vaikka kolmelle tai seitsemälle, miten vaan ja vaikka sadalle. Voi tehdä myös niin että joku ostaa 2 euron panoksella, toinen kolmen, yksi viidellä, yksi kympillä jne niin saa myös panos suhteellisen voiton. Noitakin on ollut kioskeissa.nuo olikin ihan hyvä tietää. Eihän sitä koskaan tiedä..;)
Minä ostin kupongin, ja pyysin sen 5 lappua. Jos tulisi,,heh,, pitäisin ne kaksi, ja mukelot saisi kukin yhden.
Taitaa jonoja olla tänään, jos joku jätti viemättä.
- kannatusyhdistys
Eläke vast huomena :(
- rahaa tulee
koko viime viikon voitto, 22,60 e.
- tammikuunlikka-51
Pelasin kaksi riviä yhden sijasta eli kaksi euroa tuli tuhlattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823263
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201655- 191544
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81497Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61268