montako euroa

lottoon

aiot sijoittaa?
Sunnuntainahan arvotaan jättipotti!

17

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisi...sillä se tulee jos on tullakseen. :)

    • lappu,

      joka kerran, olen hurjasti häviöllä.

      .

      • QQ

        peliä pelaan, kestona. Taidan olla omillani, tai ainakin lähes.
        Aina välillä tulee 10-15e, ehkä sen neljä kertaa vuodes.
        Jos nyt pari euroo lisää laittais, antaa koneen arpoa.


    • voi kun voittaisi

      netissä kokonaista 4 riviä = 3,20 euroa. Eipä enempää viitsi, ei se voitto minun kohdalleni satu. Mutta tuon verran nyt varmuuden vuoksi. Ei tipahda korkealta!

      • luulen,

        varmaan kaikki toivoo ;D, edes jotain, et sais.
        Et sit laittanu sitä lisävoitojuttuu. Maksaa egen ruudukko, silloin. Oon sillee saanu jo pari kertaa, pikkusumman.
        Jos hurjaksi heittäytys ja 3e laittais ;D
        Pakko yrittää, kuiteski.


    • Piiu,

      silti toivon, et summa jakautuisi useammalle. On se niin suuri summa, riittäisi monille iloa.
      Toiveita olisi vielä, tässäkin iässä, mitä voisi toteuttaa, rahalla.

      Laivoilla, maailmanympäri, vuoden reissu olisi utopisin, mutta toteuttaisin.

      Huomena, päätän, onko sijoitus yhden vai viiden euron arvoinen.
      (paljonko jää kauppalaskun jälkeen)

    • lottoon

      Äsken käväisin kiskalla. Laitoin 5ekeä.
      Edelläni ollut, ikäihminen sijoitti peliin liki 100€, sai hiluja takaisin.

    • Viisi riviä laitoin ja yhdellä rivillähän voitto tulee jos on tullakseen.
      Ihan älytöntä on sitä pottia noin kasvattaa, saisivat jakaa enemmän pienille voitoille.
      Toivottavasti huomisen potti menee jakoon useammalle!

      • ei liikaa

        minäkin toivon potin jakautuvan. Voittoporukan voi tehdä myös voiton jälkeen jos jaettavaa on.
        Niitä porukkakuponkeja saa veikkauspisteistä.Tiedän vuosia sitten kun meidän kuntaan tuli iso potti, että voittaja teki porukan vasta voiton jälkeen ja jakoivat voiton lapsien kanssa. Se on järkevää, sillä muuten menisi veroja ja paljon.. Niin aion tehdä minäkin jos iso voitto osuu, eli jaan voiton lapsien kanssa porukkasopimuksella. Ja ei tarvitse olla miljoonavoitto kun jaan.


      • toivon,
        ei liikaa kirjoitti:

        minäkin toivon potin jakautuvan. Voittoporukan voi tehdä myös voiton jälkeen jos jaettavaa on.
        Niitä porukkakuponkeja saa veikkauspisteistä.Tiedän vuosia sitten kun meidän kuntaan tuli iso potti, että voittaja teki porukan vasta voiton jälkeen ja jakoivat voiton lapsien kanssa. Se on järkevää, sillä muuten menisi veroja ja paljon.. Niin aion tehdä minäkin jos iso voitto osuu, eli jaan voiton lapsien kanssa porukkasopimuksella. Ja ei tarvitse olla miljoonavoitto kun jaan.

        otan aina 2 tositetta siitä kupongista, toinen menisi sitten lasten piikkiin.
        Kolmea ei saa, siksi nuo kaksi.
        Useampi tosiaan voisi saada tuon, toivotaan.


      • toivon, kirjoitti:

        otan aina 2 tositetta siitä kupongista, toinen menisi sitten lasten piikkiin.
        Kolmea ei saa, siksi nuo kaksi.
        Useampi tosiaan voisi saada tuon, toivotaan.

        onkin hieno konsti.Sitä ei tule ajatelleeksi, kun tietää , että koskaan kuitenkaan ei voita. Minulla on aina se kaksi riviä vetämässä. Teen sen aina kymmeneksi viikoksi kerrallaan. Mutta ei pennin pyörylää tänäkään vuonna ole näkynyt. En minäkään itse sitä rahaa himoitse, kai tässä pärjää, kun on hyvä laskemaan. Mutta jälkipolvia auttelisin minäkin. Olenkin aina sanonut, että miksen minä voi voittaa, kun se olisi niin monen etu!


      • toivon,
        marja-liisa41 kirjoitti:

        onkin hieno konsti.Sitä ei tule ajatelleeksi, kun tietää , että koskaan kuitenkaan ei voita. Minulla on aina se kaksi riviä vetämässä. Teen sen aina kymmeneksi viikoksi kerrallaan. Mutta ei pennin pyörylää tänäkään vuonna ole näkynyt. En minäkään itse sitä rahaa himoitse, kai tässä pärjää, kun on hyvä laskemaan. Mutta jälkipolvia auttelisin minäkin. Olenkin aina sanonut, että miksen minä voi voittaa, kun se olisi niin monen etu!

        useammallekin, olisiko 5 sitten seuraava määrä? Mutta tosiaan, sitä kolmea ei ole.
        Mulla tuttavia, jotka ostavat vuoroviikoin, ja kanssa ottavat ne kaksi kopiota. Ei sitten selityksiä, kun on jo ne laput kummallakin.
        Niinhän ne niitä valmiitakin porukkalottoja tekee, jokaiselle ostajalle omansa, niitä yleensä se viisi, joille potti sitten jaetaan.

        Eli, jos monta lasta, kannattaa ottaa silloin valmiiksi se määrä.
        Kysäise ensikerran, kun taas otat keston.


      • porukka on paras
        toivon, kirjoitti:

        useammallekin, olisiko 5 sitten seuraava määrä? Mutta tosiaan, sitä kolmea ei ole.
        Mulla tuttavia, jotka ostavat vuoroviikoin, ja kanssa ottavat ne kaksi kopiota. Ei sitten selityksiä, kun on jo ne laput kummallakin.
        Niinhän ne niitä valmiitakin porukkalottoja tekee, jokaiselle ostajalle omansa, niitä yleensä se viisi, joille potti sitten jaetaan.

        Eli, jos monta lasta, kannattaa ottaa silloin valmiiksi se määrä.
        Kysäise ensikerran, kun taas otat keston.

        jakaa joko kahteen, viiteen tai kymmeneen osaan kun vie kupongin kioskiin. Ei vain usein viitsi, kun siitä tulee lisää työtä myyjälle jos sanoo että laitapa kymmeneen osaan. Mutta saa jaettua voiton jälkeen päin myös kaavakkeella. Kioskit myyvät paljon eri kokoisia valmiita porukkakuponkiosuuksia, jotka on jaettu yleensä viiteen tai kymmeneen osaan. Joskus voittanut 1/10 osan, sain parikymppiä...
        Mutta jos tekee kirjallisen kuponkisopimuksen sen saa tehdä haluamalleen henkilömäärälle, vaikka kolmelle tai seitsemälle, miten vaan ja vaikka sadalle. Voi tehdä myös niin että joku ostaa 2 euron panoksella, toinen kolmen, yksi viidellä, yksi kympillä jne niin saa myös panos suhteellisen voiton. Noitakin on ollut kioskeissa.


      • peukut ylös
        porukka on paras kirjoitti:

        jakaa joko kahteen, viiteen tai kymmeneen osaan kun vie kupongin kioskiin. Ei vain usein viitsi, kun siitä tulee lisää työtä myyjälle jos sanoo että laitapa kymmeneen osaan. Mutta saa jaettua voiton jälkeen päin myös kaavakkeella. Kioskit myyvät paljon eri kokoisia valmiita porukkakuponkiosuuksia, jotka on jaettu yleensä viiteen tai kymmeneen osaan. Joskus voittanut 1/10 osan, sain parikymppiä...
        Mutta jos tekee kirjallisen kuponkisopimuksen sen saa tehdä haluamalleen henkilömäärälle, vaikka kolmelle tai seitsemälle, miten vaan ja vaikka sadalle. Voi tehdä myös niin että joku ostaa 2 euron panoksella, toinen kolmen, yksi viidellä, yksi kympillä jne niin saa myös panos suhteellisen voiton. Noitakin on ollut kioskeissa.

        nuo olikin ihan hyvä tietää. Eihän sitä koskaan tiedä..;)

        Minä ostin kupongin, ja pyysin sen 5 lappua. Jos tulisi,,heh,, pitäisin ne kaksi, ja mukelot saisi kukin yhden.

        Taitaa jonoja olla tänään, jos joku jätti viemättä.


    • kannatusyhdistys

      Eläke vast huomena :(

    • rahaa tulee

      koko viime viikon voitto, 22,60 e.

    • tammikuunlikka-51

      Pelasin kaksi riviä yhden sijasta eli kaksi euroa tuli tuhlattua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe