Olen lähdössä yksin Marraskuun lopussa Santa Mariaan lomalle. Minua kiinnostaisi kovasti tietää minkälaisia vaatteita matkaan mukaan. Lähinnä mietityttää tuon illan "kylmyys" tuuli. Eli tuona ajankohtana kuinka kylmät illat siellä on? Pitääkö mukaan varata ohkaisia villapaitoja vai onko tuuli enemmänkin lämmintuuli tyyppistä, että t-paita pituudella pärjää?
Marraskuussa Santa Maria
4
939
Vastaukset
- 27.10. palannut
lämpötila 25 - 27 asteen tienoilla yöllä! Mutta jos olet koneessa poistumistien tuntumassa, joka avataan Köpiksessä tunniksi..tarvitset kyllä villasukat ja takin!!
- hk
Lämmintä on ja nahka oli hiekkakuorrutettu pienellä tuulella. Hiekkaa löytyy joka paikasta. Rantoja ei oltu siivottu, joten lasinsiruja, pullonkorkkeja ja roskaa oli. Kengät siis ovat tarpeen. Vesi lämmintä sekä altaalla että meressä.
- Utelias yksilö
Kiitos vastauksesta. Nyt lähtee reissuun vähän enemmän huojentunein mielin. Sitä kun lukee näitä keskustelupalstoja ja saa niin ristiriitaista kuvaa siitä, mikä on totta ja mikä ei. Mä jotenkin ajattelin, että illalla/yöllä niin kylmää, että villatakkia pitänee jo ruveta kaivamaan. Ei siis villatakkia mukaan :)
- jouluksi matkalle
Utelias yksilö kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Nyt lähtee reissuun vähän enemmän huojentunein mielin. Sitä kun lukee näitä keskustelupalstoja ja saa niin ristiriitaista kuvaa siitä, mikä on totta ja mikä ei. Mä jotenkin ajattelin, että illalla/yöllä niin kylmää, että villatakkia pitänee jo ruveta kaivamaan. Ei siis villatakkia mukaan :)
Hei. Lähden itse jouluksi Kap Verdelle Salin saarelle. Villatakin otan tietenkin mukaan, koska Suomessa on silloin kylmä ja tarvitsenhan sitä ehkä lentokoneessakin.
Kyselisin sen verran, että mikä mahtaa tällä hetkellä olla hintataso? Palstalla oli 4 vuotta vanhoja juttuja, niin ehkä ne eivät ole enää tätä päivää. Kaipaan siis vähän tuoreempia kokemuksia.
Onko paikka siistiytynyt - lähinnä rantojen osalta? Löytyykö kaupoista mitään erityistä tuotavaa, jotain extraa mitä Suomesta ei löydy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718