Olen lähdössä yksin Marraskuun lopussa Santa Mariaan lomalle. Minua kiinnostaisi kovasti tietää minkälaisia vaatteita matkaan mukaan. Lähinnä mietityttää tuon illan "kylmyys" tuuli. Eli tuona ajankohtana kuinka kylmät illat siellä on? Pitääkö mukaan varata ohkaisia villapaitoja vai onko tuuli enemmänkin lämmintuuli tyyppistä, että t-paita pituudella pärjää?
Marraskuussa Santa Maria
4
926
Vastaukset
- 27.10. palannut
lämpötila 25 - 27 asteen tienoilla yöllä! Mutta jos olet koneessa poistumistien tuntumassa, joka avataan Köpiksessä tunniksi..tarvitset kyllä villasukat ja takin!!
- hk
Lämmintä on ja nahka oli hiekkakuorrutettu pienellä tuulella. Hiekkaa löytyy joka paikasta. Rantoja ei oltu siivottu, joten lasinsiruja, pullonkorkkeja ja roskaa oli. Kengät siis ovat tarpeen. Vesi lämmintä sekä altaalla että meressä.
- Utelias yksilö
Kiitos vastauksesta. Nyt lähtee reissuun vähän enemmän huojentunein mielin. Sitä kun lukee näitä keskustelupalstoja ja saa niin ristiriitaista kuvaa siitä, mikä on totta ja mikä ei. Mä jotenkin ajattelin, että illalla/yöllä niin kylmää, että villatakkia pitänee jo ruveta kaivamaan. Ei siis villatakkia mukaan :)
- jouluksi matkalle
Utelias yksilö kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Nyt lähtee reissuun vähän enemmän huojentunein mielin. Sitä kun lukee näitä keskustelupalstoja ja saa niin ristiriitaista kuvaa siitä, mikä on totta ja mikä ei. Mä jotenkin ajattelin, että illalla/yöllä niin kylmää, että villatakkia pitänee jo ruveta kaivamaan. Ei siis villatakkia mukaan :)
Hei. Lähden itse jouluksi Kap Verdelle Salin saarelle. Villatakin otan tietenkin mukaan, koska Suomessa on silloin kylmä ja tarvitsenhan sitä ehkä lentokoneessakin.
Kyselisin sen verran, että mikä mahtaa tällä hetkellä olla hintataso? Palstalla oli 4 vuotta vanhoja juttuja, niin ehkä ne eivät ole enää tätä päivää. Kaipaan siis vähän tuoreempia kokemuksia.
Onko paikka siistiytynyt - lähinnä rantojen osalta? Löytyykö kaupoista mitään erityistä tuotavaa, jotain extraa mitä Suomesta ei löydy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413