Marraskuussa Santa Maria

Utelias yksilö

Olen lähdössä yksin Marraskuun lopussa Santa Mariaan lomalle. Minua kiinnostaisi kovasti tietää minkälaisia vaatteita matkaan mukaan. Lähinnä mietityttää tuon illan "kylmyys" tuuli. Eli tuona ajankohtana kuinka kylmät illat siellä on? Pitääkö mukaan varata ohkaisia villapaitoja vai onko tuuli enemmänkin lämmintuuli tyyppistä, että t-paita pituudella pärjää?

4

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27.10. palannut

lämpötila 25 - 27 asteen tienoilla yöllä! Mutta jos olet koneessa poistumistien tuntumassa, joka avataan Köpiksessä tunniksi..tarvitset kyllä villasukat ja takin!!

• hk

Lämmintä on ja nahka oli hiekkakuorrutettu pienellä tuulella. Hiekkaa löytyy joka paikasta. Rantoja ei oltu siivottu, joten lasinsiruja, pullonkorkkeja ja roskaa oli. Kengät siis ovat tarpeen. Vesi lämmintä sekä altaalla että meressä.

• Utelias yksilö

Kiitos vastauksesta. Nyt lähtee reissuun vähän enemmän huojentunein mielin. Sitä kun lukee näitä keskustelupalstoja ja saa niin ristiriitaista kuvaa siitä, mikä on totta ja mikä ei. Mä jotenkin ajattelin, että illalla/yöllä niin kylmää, että villatakkia pitänee jo ruveta kaivamaan. Ei siis villatakkia mukaan :)

• jouluksi matkalle
        Utelias yksilö kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Nyt lähtee reissuun vähän enemmän huojentunein mielin. Sitä kun lukee näitä keskustelupalstoja ja saa niin ristiriitaista kuvaa siitä, mikä on totta ja mikä ei. Mä jotenkin ajattelin, että illalla/yöllä niin kylmää, että villatakkia pitänee jo ruveta kaivamaan. Ei siis villatakkia mukaan :)

Hei. Lähden itse jouluksi Kap Verdelle Salin saarelle. Villatakin otan tietenkin mukaan, koska Suomessa on silloin kylmä ja tarvitsenhan sitä ehkä lentokoneessakin.
        Kyselisin sen verran, että mikä mahtaa tällä hetkellä olla hintataso? Palstalla oli 4 vuotta vanhoja juttuja, niin ehkä ne eivät ole enää tätä päivää. Kaipaan siis vähän tuoreempia kokemuksia.
        Onko paikka siistiytynyt - lähinnä rantojen osalta? Löytyykö kaupoista mitään erityistä tuotavaa, jotain extraa mitä Suomesta ei löydy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51