Tarkoitus olisi mennä talvella Roomaan. Kauan ja pitkään nettiä selaneena otsikossa mainitut hotellit (Archimede ja / tai Noto) ovat jääneet mieleen. Onko kokemuksia? Nettisivut molemmilla melko huonot (ja samannnäköiset...) Pituutta matkalla tulee olemaan to-su, ja tärkeintä on että hotelli on siisti (ei luteita, paskasia toimimattomia suihkuja jne.) ja rauhallinen. Ollaan ennenkin oltu kaupungissa, joten sijainnit jne. tiedetään kyllä. Jos saisi ihan faktaa hotellista /-eista. Kiitos etukäteen.
Archimede ja / tai Noto- hotellit?
2
501
Vastaukset
- Juutti_
Myöhässä tulee vastaus, mutta joku muu voi eksyä samaan kysymykseen...
Eli olimme Archimedes hotellissa kesällä 2010. Hotelli on ihan Terminin aseman vieressä, josta kulkee mm. lentokentältä tuleva juna ja molemmat metrolinjat. Metrolla pääseekin liikkumaan useimpiin kohteisiin hyvin. Muuten hotellin ympäristö ei ole mitenkään ihmeellinen, mutta trattorioita ja kahviloita löytyy läheltä. Terminillä alatasolla on myös ruokakauppa, josta saa mm. hyviä juuri paistettuja pizzapaloja halvalla mukaan.
Hotelli oli mielestäni hintaan (ja alueeseen Google streat viewstä katsottuna) nähden kiva yllätys. Huone oli pienehkö, mutta kivasti sisustettu ja kohtuu kuntoinen. Kylppäri siisti (kokonaan laatoitettu), riittävän tilava ja toimiva. Hyvää keskitasoa, mutta käytönjälkiä kyllä näkyi. Ilmastointi toimi hyvin (ulkona oli kesäiset 30 astetta) ja liikenteen melua ei huoneeseen kuulunut - ikkunakin oli tosin karulle sisäpihalle.
Aamupala oli ok, mutta ei niin laaja kuin voisi olla - eli on kahvia automaatista (omasta mielestäni juomakelvotonta, mutta muut sitä näyttivät juovan...), sämpylää, voisarvea, leikkelettä, mehua, kuivakakun palaa, jugurttia.
Kelpo hotelli muutaman päivän reissulle käytännöllisellä paikalla (juna, metrot, oletettavasti myös bussit (niitä emme käyttäneet)). - asdass
Olimme juuri Hotelli Zonessa jolla on neljä tähteä blakkarissa. Hotelli sijaitsee melkoisen bussi matkan päässä keskustasta mikä ei juuri ilahduttanut. Bussilla matka taittui kuitenkin edullisesti. Viikon lippu maksoi 18 euroa. Hotelli Zone oli hyvä tasoinen hotelli. Huoneistot olivat ilmastoidut, aamiainen oli kunnollinen ja hinta edullinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782