KRP on kusessa!

konnevesi&ainacapita

Jos ovat menneet peukaloimaan Treidausrobottia, niin ettei se enää tomi! Tulee monen miljardian lasku maksettavaksi...

26

1945

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A p M

Käy esim Onedan sivulla sama APM löytyy sieltä, tosin sen käyttöä ei suositella kun sillä häviää varmasti kaikki rahansa, ei tarvita Hanskia edes viemään kassaa....

• kimiräikköönen

olisi kiva. Samalla voisit pistää pienen priiffauksen eroista/yhtäläisyyksistä. Kiitos etukäteen.

• -.,.--.

On ne taitavia kopioimaan kun ovat päässeet Hannun pään sisälle, neroja suorastaan.
        Pelkällä ohjelmalla ei tee mitään vaan siihen tarvitaan myös Hannun osaamista livenä tukemaan sitä ohjelmaa!!

• *tumpelointia*
        -.,.--. kirjoitti:

On ne taitavia kopioimaan kun ovat päässeet Hannun pään sisälle, neroja suorastaan.
        Pelkällä ohjelmalla ei tee mitään vaan siihen tarvitaan myös Hannun osaamista livenä tukemaan sitä ohjelmaa!!

Livenä siitä on saatu esimerkkiä sekä laukkavedonlyönnissä että valuuttakaupassa - rahat meni ja pelikassa kuivui. Sen jälkeen piti vaan pyramihuijata. Lue KRP:n uutisia niin tiedät.

• 69 is the best
        *tumpelointia* kirjoitti:

Livenä siitä on saatu esimerkkiä sekä laukkavedonlyönnissä että valuuttakaupassa - rahat meni ja pelikassa kuivui. Sen jälkeen piti vaan pyramihuijata. Lue KRP:n uutisia niin tiedät.

krp:n uutiset on yhtä uskottavia kuin matti69 jutut : )

• -Bart

"Oneda" tunnetaan ammattipiireissä myös nimellä Oanda.

• populaari
        -Bart kirjoitti:

"Oneda" tunnetaan ammattipiireissä myös nimellä Oanda.

oli jo näitä ihme häkkyröitä m.m seppä Ilmarisen Sampo@ jolla pystyi tehdä kaikenlaista temppua,kunnes Joukahainen lauloi koko hökötyksen suohon.
        Ja taas sai vakaa vanha Väinämöinen laskea taas laulellen vesiänsä.

• ENDAKSI
        69 is the best kirjoitti:

krp:n uutiset on yhtä uskottavia kuin matti69 jutut : )

Kyllä huomaa että tällä palstalla on pitkä rivi törppöjä jotka ei ole olleet KRPn myllyssä.Itse olen ollut ja kyllä se mylly jauhaa perusteellisesti.Olin töissä liikeyrityksessä,jossa koko muu porukka yritti sahata verottajaa silmään.Tiesin kyllä kuprusta, mut ei kiinnostanu koska arvasin lopputuloksen.Enkä oleAHNE.KRP kaivo kaikki synnit esiin.Mua ei KRP huolinu,muut kyllä.Vartokaas jos joudutte siihen myllyyn,sillon vitsit on vähissä.Senverran vinkkiä,se oli 70 luvun suurin kupru?

• capitaatti
        *tumpelointia* kirjoitti:

Handen osaaminen livenä on *tumpelointia*31.10.2009 12:40
        Livenä siitä on saatu esimerkkiä sekä laukkavedonlyönnissä että valuuttakaupassa - rahat meni ja pelikassa kuivui. Sen jälkeen piti vaan pyramihuijata. Lue KRP:n uutisia niin tiedät. HAAAAHHAAAAHHAHA....meinasin kuolla nauruun...vi..u mikä NERO..

• * toivu ensin*
        capitaatti kirjoitti:

Handen osaaminen livenä on *tumpelointia*31.10.2009 12:40
        Livenä siitä on saatu esimerkkiä sekä laukkavedonlyönnissä että valuuttakaupassa - rahat meni ja pelikassa kuivui. Sen jälkeen piti vaan pyramihuijata. Lue KRP:n uutisia niin tiedät. HAAAAHHAAAAHHAHA....meinasin kuolla nauruun...vi..u mikä NERO..

Kun nyt olet toipunut patologisesta nauruskohtauksesta niin ohitetaan se ulkosynnyttimen nimi ja mennään asiaan.

Mikä oli hauskaa? Menettikö kultasydän pelikassan siinä laukkavedonlyönnissä vai ei? Minun tiedossa on, että 100 tonnia mennä hulahti, kun tumpelo oli asialla. Onko sinulla muuta tietoa?

• Vaikka Treidausrobotti saataisiin heti käyttöön virheettömänä niin epäilen että halukkaita sijoittamaan siihen tuskin montakaan löytyisi.
      Joten se siitä miljardeista.

• HALUSTA ???

Onko EOK niin vakuuttunut "ohjelman toimivuudesta" ja kyvystä generoida rahaa kansainvälisiltä valuuttamarkkinoilta, että on itse sijoittanut HAANUKKAAN ohjelman avulla valuuttakauppaan?

Aikooko EOK sijoittaa edes 10 % WinCapitan jäsenistöstä värväämiltään uusilta EOK:n jäseniltä saamistaan liittymismaksuista HAANUKKAAN toimivan ohjelmiston kautta valuuttaklauppaan.

Jos ohjelmisto toimii ja EOK sijoittaa, alkavat oikeusturva-asiat olemaan Suomessa kunnossa viimeistään vuonna 2020.

Syytön Haanukashan vapautetaan viimeistään 2011 jolloin voidaan olettaa Hovioikeuskäsittelynkin olevan häen kohdaltaan ohitse.

Sitten vaan takaisin treidaushommiin. EOK lätkäisee oman 10 prosenttiaan, eli 2.600 euroa pohjakassaksi, ja eikun menoksi.

Ei ole oikeusturva Suomessa sen jälkeen ainakaan taloudellisista resursseista kiinni.

Näin ne "toimivan ohjelman" tuotot kilisevät EOK:n kassaan (luvut euroina):

2012, 13.000
        2013, 65.000
        2014, 325.000
        2015, 1.625.000
        2016, 8.125.000
        2017, 40.625.000
        2018, 203.1225.000
        2019, 1.015.625.000
        2020, 5.078.125.000
        2021, 25.390.625.000
        2022, 126.953.125.000

Toisin sanoen HAANUKKAAN "toiva ohjelma" ja "vastikkeellinen tuote generoi EOK:lle vuoteen 2022 mennessä yli kaksi kertaa Suomen valtion budjetin verran rahaa.

Ja sittenhän se hauska vasta alkaa:

2023, 633.476.562.500

Ps. Ennen vuotta 2030 loppuvat maailmasta rahat. Mutta EOK sen kun jatkaa oikeusturvatyötään.

• Pankista patäkkää saa ihan "ilmaiseksi" jos vaan on tiedossa satojen prosenttien tuotto.
        Lainoilla kaikki businekset toimii.

• 24

ei itsekkään enään tiedä valheen ja toden rajaa. Jos hän on valmis luovuttamaan käyttöoikeudet miljardin euron pisneksiin, vain koska joku sitä pyytää,ei kuulosta erityisen vakuuttavalta.

Jos kyseessä on ilmainen nettihärpäke,ongelmaa ei ole.

• ---------------,,,,.

Wincapitahuijarit yrittää tappaa täällä ihmiset nauruun. Tosin huijattuja ei naurata yhtään.

• TULOSI !!!!

Ei tarvitse lotota jos lottoaa Haanukkaan busineksiin.

Monet juntit LOTTOAA,ja LOTTOAA

Tyhmää porukkaa!

Ajattele nyt itekkin;

Kuponki täyteen, 8 euroa

2010, 40
        2011, 299
        2012, 1.000
        2013, 5-000
        2014, 25.000
        2015, 125.000
        2016,. 625.00
        2017, 3.125.00
        2018. 15.625.00
        2019. 78.125.000
        2020, 390.625.000

• Cluso627.
        TULOSI !!!! kirjoitti:

Ei tarvitse lotota jos lottoaa Haanukkaan busineksiin.

Monet juntit LOTTOAA,ja LOTTOAA

Tyhmää porukkaa!

Ajattele nyt itekkin;

Kuponki täyteen, 8 euroa

2010, 40
        2011, 299
        2012, 1.000
        2013, 5-000
        2014, 25.000
        2015, 125.000
        2016,. 625.00
        2017, 3.125.00
        2018. 15.625.00
        2019. 78.125.000
        2020, 390.625.000

tälläisenkö rahanteko koneen olis joku Hannu navetan takaa keksinyt? Jos tuo olisi totta ei hän olisi todellakaan vankilassa etes käynytkään!Hän kuulusi maailman rikkaimpien joukkoon ihan varmasti eikä Suomen valtiolla olisi sitä vastaan mitään jota te nyt syytätte..Teidän vaan pitää löytää se jota syyttää ja tässä tapauksessa se on raharikkaat ja valtio ja poliisit nyt jopa Thaimaakin, Interpolit ja ihan kaikki...

Kyllä kannattee oikeasti käydä nuppilääkärissä jos noin pahasti teillä heittää samaa suosittelen EOK,llekkin
        jos he tosissaan uskoo rahasampoon?Siellä Rovaniemellä on ihan hyviä pää lääkäreitä ja roin trk;ssa on mielenterveyspalveluita (TOINEN KERROS).

• hyvät neuvot suoraan
        Cluso627. kirjoitti:

tälläisenkö rahanteko koneen olis joku Hannu navetan takaa keksinyt? Jos tuo olisi totta ei hän olisi todellakaan vankilassa etes käynytkään!Hän kuulusi maailman rikkaimpien joukkoon ihan varmasti eikä Suomen valtiolla olisi sitä vastaan mitään jota te nyt syytätte..Teidän vaan pitää löytää se jota syyttää ja tässä tapauksessa se on raharikkaat ja valtio ja poliisit nyt jopa Thaimaakin, Interpolit ja ihan kaikki...

Kyllä kannattee oikeasti käydä nuppilääkärissä jos noin pahasti teillä heittää samaa suosittelen EOK,llekkin
        jos he tosissaan uskoo rahasampoon?Siellä Rovaniemellä on ihan hyviä pää lääkäreitä ja roin trk;ssa on mielenterveyspalveluita (TOINEN KERROS).

Mistähän löytyis sellainen lääkäri, joka cluuson pään selvittäisi?

• WC:n vuoksi
        hyvät neuvot suoraan kirjoitti:

Mistähän löytyis sellainen lääkäri, joka cluuson pään selvittäisi?

Eduskunnan tulisikin nopeutetussa lainsäätämisjärjestyksessä vahvistaa pakkohoitolaki kansainvälisessä valuuttakaupassa järkensä menettäneiden WinCapita Uunojen hoitamiseksi.

Sellainen jos mikä olisi Europpalaista Oikeusturvatyötä parhaimillaan.

• Halpaa osaamista
        Cluso627. kirjoitti:

Minkä takia Hannu olisi "itse" pitännyt kehittää?
        Navettan taa on aikaa sitten kun mitään tehtiin!
        Nyt on kyllä maailma vähän isompi kun joku Suomen pajulan Kartano....
        Montako ohjelmaa luulet että "keksijä" on itse naputellut miljoonia komentoriviä???

http://www.rentacoder.com/RentACoder/DotNet/default.aspx

Ja kaikkea voitte tehdä "yksinkin"

• Mr Toppila
        Halpaa osaamista kirjoitti:

Minkä takia Hannu olisi "itse" pitännyt kehittää?
        Navettan taa on aikaa sitten kun mitään tehtiin!
        Nyt on kyllä maailma vähän isompi kun joku Suomen pajulan Kartano....
        Montako ohjelmaa luulet että "keksijä" on itse naputellut miljoonia komentoriviä???

http://www.rentacoder.com/RentACoder/DotNet/default.aspx

Ja kaikkea voitte tehdä "yksinkin"

Ja rent-a-coderien pakupojat eivät tekisi itse treidausrobottejansa, jos se olisi mahdollista?
        Dream on.

• ei ei
        Mr Toppila kirjoitti:

Ja rent-a-coderien pakupojat eivät tekisi itse treidausrobottejansa, jos se olisi mahdollista?
        Dream on.

Ja Gates on itse tehnyt Microsoft office........
        Rent oli esimerkki, ja just sen takia ne ovat koodajia, koska eivät itse voi tehdä,
        vaan pystyy sovelluttaa idean konekielelle!
        Ei kai kerrostalokaan tehdään yhden kyvyn kautta, pelkkä putkisto ilman seiniä ym
        ei tekis asukkaan tyytyväiseksi.
        No, dreamer, päästä kissa ulos kun heräät.

• Mr Toppila
        ei ei kirjoitti:

Ja Gates on itse tehnyt Microsoft office........
        Rent oli esimerkki, ja just sen takia ne ovat koodajia, koska eivät itse voi tehdä,
        vaan pystyy sovelluttaa idean konekielelle!
        Ei kai kerrostalokaan tehdään yhden kyvyn kautta, pelkkä putkisto ilman seiniä ym
        ei tekis asukkaan tyytyväiseksi.
        No, dreamer, päästä kissa ulos kun heräät.

Halvalla saa... no, vaikkapa halvan ahtopainemittarin. Myönnetään, sekin kävi tarkoitukseensa.
        Isot ja laadukkaat projektit tehdään sitoutuneissa asiantuntijateameissa eikä reppuväellä.

Terveisin,
        nimim. Kokemusta on

• capitaatti
        Mr Toppila kirjoitti:

Halvalla saa... no, vaikkapa halvan ahtopainemittarin. Myönnetään, sekin kävi tarkoitukseensa.
        Isot ja laadukkaat projektit tehdään sitoutuneissa asiantuntijateameissa eikä reppuväellä.

Terveisin,
        nimim. Kokemusta on

"Lue Krp:n uutisia"HAAAAHHAHAHAHAHABUAHHHAAAAHHHAHAHHAH..ei se nauru vaa lopu.HAAAAAHHHHHAAAHAHAHAHAHAH....

• OK
        capitaatti kirjoitti:

"Lue Krp:n uutisia"HAAAAHHAHAHAHAHABUAHHHAAAAHHHAHAHHAH..ei se nauru vaa lopu.HAAAAAHHHHHAAAHAHAHAHAHAH....

Jep jep niinhän se menee että vielä tässä saadaan asiaan perehtyneet kaverit asialle signalsjärjestelmän pariin ....

• MäTäs
        OK kirjoitti:

Jep jep niinhän se menee että vielä tässä saadaan asiaan perehtyneet kaverit asialle signalsjärjestelmän pariin ....

Tiina ja Marco osaa käyttää robottia.

Perhana, unohdin heidän olevan taruolentoja, valhetta kuten kaikki muukin WC huijareiden huijaustarina.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2226
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1664
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1333
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1078
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1054
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe