nyt menee hermo!

MJ forever

Siis onko Michaelin kuolema virallistettu vai ei?! Pakkohan nyt on olla tietoa virallisissa yhteyksissä, esim se kuolintodistus ja jotain todisteita siitä että oli hän (se ruumis). Tällainen ei ole mukavaa, kun ei oikein tiedä onko vai ei :(( Ehkäs typerää kysyä mutta minkäs teet jos et saa rauhaa, kun puhutaan niitä ja näitä... Elokuvassa oli Michael ihan itse koko ajan ja HYVIN VOIVANA, ilman lääkkeiden käytön näkymistä. Eli ei käyttänyt lääkkeitä niinkuin väitetään.

16

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Elokuvassa oli Michael ihan itse koko ajan ja HYVIN VOIVANA, ilman lääkkeiden käytön näkymistä. Eli ei käyttänyt lääkkeitä niinkuin väitetään."

      Saattoihan hän käyttää lääkkeitä. Ehkä - ehkä ei. Mitenkäs me tavalliset pulliaiset voisimme ottaa siitä selvää? Olemme täysin median armoilla.

      - Blue

      • MJ forever

        Niin... Hän käytti varmasti paljon erilaisia vitamiineja yms terveys juttuja. sekä särkylääkkeitä.
        Muttei sentään silleen ku mediassa väitetään :/ Jotain rajaa syytöksiin! Ei siis mitenkään narkkis ollut.


      • MJ forever kirjoitti:

        Niin... Hän käytti varmasti paljon erilaisia vitamiineja yms terveys juttuja. sekä särkylääkkeitä.
        Muttei sentään silleen ku mediassa väitetään :/ Jotain rajaa syytöksiin! Ei siis mitenkään narkkis ollut.

        Ainakin luulemme niin :] Kertaakaan kun en ole päässyt näkemään sisälle Jacksonin elämään. (ellei joitain videoita netistä lasketa)


      • 2+1
        MJ forever kirjoitti:

        Niin... Hän käytti varmasti paljon erilaisia vitamiineja yms terveys juttuja. sekä särkylääkkeitä.
        Muttei sentään silleen ku mediassa väitetään :/ Jotain rajaa syytöksiin! Ei siis mitenkään narkkis ollut.

        Vahvoihin uni- ja särkylääkkeisiin jää helposti koukkuun, eikä tämä riippuvuus välttämättä naamasta näy. On nimenomaan lääkärin asia katsoa, että potilas ei käytä lääkkeitä liikaa tai ilman syytä. Ikävä kyllä MJ:n ympärillä oli ahneita puoskareita, jotka rahaa vastaan järjestivät hänelle mitä vain mömmöjä sen sijaan, että olisivat vaatineet häntä menemään lääkevieroitukseen ja läpikäymään terapioita ongelmien selvittämiseksi.

        Michael ei ollut lääkeaineiden läpeensä pehmittämä raato, koska hän pystyi vielä viisikymppisenäkin upeasti tanssimaan, muisti monimutkaiset koreografiat, puhui järkevästi,.. Ja olihan hän loppuun saakka kolmen lapsensa yksinhuoltaja. Suku tuskin olisi sallinut lasten asuvan isänsä luona, jos MJ:n meno olisi ollut yhtä pillerihumalassa toikkarointia.


      • 77777777
        MJ forever kirjoitti:

        Niin... Hän käytti varmasti paljon erilaisia vitamiineja yms terveys juttuja. sekä särkylääkkeitä.
        Muttei sentään silleen ku mediassa väitetään :/ Jotain rajaa syytöksiin! Ei siis mitenkään narkkis ollut.

        kaverin avokin yhteistyökumppani oli MJ:n mukana siellä Bahrainissa sen koko ajan. Sitä kautta tuli tietooni että MJ käytti lääkkeitä ja PALJON. Tillin tallin melkein koko ajan.


      • 25
        77777777 kirjoitti:

        kaverin avokin yhteistyökumppani oli MJ:n mukana siellä Bahrainissa sen koko ajan. Sitä kautta tuli tietooni että MJ käytti lääkkeitä ja PALJON. Tillin tallin melkein koko ajan.

        MJ koki saavansa lääkkeistä lohtua. Ilman niitä hän ei kestänyt ihan kaikkea osakseen tullutta. Lasten kohtalo surettaa, kuten myös, että lahjakas taiteilija ei enää ole täällä.

        Yllättävän moni meistä tavan tallaajistakin selviää päivistään ja öistään nimenomaan lääkkeiden ja niitä kirjoittavien lääkäreiden avulla. Tämä menee jo ehkä aiheen sivuun, mutta ihan puhtoisessa koto-Suomessakin lääkärit määräävät ihmisille dropit nukkumiseen ja virkistymiseen, että nämä jaksaisivat tehdä työtään, sietää kiusaamista,.. Sairaslomat ja -eläkkeet kun kävisivät niin kalliiksi työnantajille. Tätä jatkuu vuodesta toiseen. Lääkkeisiin turvautuva oppii nopeasti pitämään tilanteensa salassa ja häpeämään tilannettaan. Että silleen nämä asetelmat toistuvat maailmassa taviksista maailmantähtiin - mittakaavat toki voivat olla erilaisia.


    • ikuinen fani

      Hollywood on sellainen paikka josta saa lääkemääräyksiä rikkaat rahalla. Ei ole syytä kieltää tosiasioita sillä jo vuosikymmeniä meno on jatkunut samanlaisena.

      MIchael Jackson on ollut vierotuksessa Elisabeth Taylorin toimesta Lontoossa. Lääkkeiden väärinkäyttö ei ole keksitty asia. Syyt mitkä tuohon johti on sitten toinen asia, onnettomuus Pepsi-kuvauksissa ja myöhemmin esiintymislavan romahtaminen joka vaurioitti selkää.

      Olen Michael Jacksonin fani aina siitäkin huolimatta että hänen lääkkeiden käyttö oli riistäytynyt raiteiltaan. Syyllinen ei ole ainoastaan Michael, suuressa roolissa on ne lääkärit jotka hänelle ovat lääkkeitä määränneet. Oma lukunsa on se että kotikäytössä oli vain leikkaussalikäyttöön tarkoitettuja narkoottisia aineita.

      • muttah

        pointti oli se että onko MJ:n "kuolema" virallistettu. En ole itsekkän varma..


      • Tinatinkerbell
        muttah kirjoitti:

        pointti oli se että onko MJ:n "kuolema" virallistettu. En ole itsekkän varma..

        Jos joku tietää onko virallistettu, niin voisiko kertoa ja antaa esim linkkiä jonnekin jossa on FAKTAA asiasta.
        Mä olen kai niin tyhmä, kun asiasta ole saanut minkäänlaista "virallista" uutista näkyviini... Esim ei ole mitään näyttöä että Michael olisi kuolleena jossain ollut tms. Vaikka Hän pillereitä napsikin (napsimme mekin, että silleen!!!) niin ei se henkeä vie. Ei ainakaan näin salaperäisesti ja ilman todisteita!


      • hoämg
        Tinatinkerbell kirjoitti:

        Jos joku tietää onko virallistettu, niin voisiko kertoa ja antaa esim linkkiä jonnekin jossa on FAKTAA asiasta.
        Mä olen kai niin tyhmä, kun asiasta ole saanut minkäänlaista "virallista" uutista näkyviini... Esim ei ole mitään näyttöä että Michael olisi kuolleena jossain ollut tms. Vaikka Hän pillereitä napsikin (napsimme mekin, että silleen!!!) niin ei se henkeä vie. Ei ainakaan näin salaperäisesti ja ilman todisteita!

        muakin vähän kyllä ihmetyttää että miksei michaelista ollu kuin se yksi kuva jossa oli tekemäs kuolemaa, ja hautajaisissakin arkku oli visusti kiinni...outoa :/


      • Tinatinkerbell
        hoämg kirjoitti:

        muakin vähän kyllä ihmetyttää että miksei michaelista ollu kuin se yksi kuva jossa oli tekemäs kuolemaa, ja hautajaisissakin arkku oli visusti kiinni...outoa :/

        Jos meinaat kuvaa joka otettu ambulanssin sisältä...jossa makaa happinaamari naamalla???
        Se kuva on vanha! Vuodelta 2005 tai 2007 muistaakseni. Nyt paremmin ymmärrät hämmennykseni :)


      • ***********
        Tinatinkerbell kirjoitti:

        Jos meinaat kuvaa joka otettu ambulanssin sisältä...jossa makaa happinaamari naamalla???
        Se kuva on vanha! Vuodelta 2005 tai 2007 muistaakseni. Nyt paremmin ymmärrät hämmennykseni :)

        ilman että kuvia pannaan lehteen. Anna Nicole Smith elää? Ihan vain yhtenä esimerkkinä. Näitä kuolemia on ollut aika monta tänä vuonna mutta en muista nähneeni yhtään kuvaa kenestäkään. MJ oli niin suuri ja uteliaisuutta herättävä että kaikkien pitäisi näköjään päästä näkemään kaikki.


      • Tinatinkerbell
        *********** kirjoitti:

        ilman että kuvia pannaan lehteen. Anna Nicole Smith elää? Ihan vain yhtenä esimerkkinä. Näitä kuolemia on ollut aika monta tänä vuonna mutta en muista nähneeni yhtään kuvaa kenestäkään. MJ oli niin suuri ja uteliaisuutta herättävä että kaikkien pitäisi näköjään päästä näkemään kaikki.

        Tän misun kuvia oli lehdis ku se kuoli...oli kuva kuolleena. Ja jossain muualla virallisempia kuvia. Tiedän siitä, koska työskentelen lehtien parissa ;) niin pakostakin pistää silmään moinen puutos...


    • outoa..

      CNN sivustolla haastateltu TMZ:n Harvey Leviniä: kuinka hän julkaisi, että MJ on dead :o vaikka vielä ei ollut edes virallisesti kuulemma ilmoitettu että on dead?

      & lisäksi kun painaa kuvan/videon oikeasta yläkulmasta INFO sanaa... tulee alas taas tekstiä missä myös lukee päivämäärä: June 24 2009 :o

      http://us.cnn.com/video/?/video/showbiz/2009/07/06/lemon.inside.tmz.pkg.cnn

    • jhguyg

      ketju ja spakuloinnit Elviksen kuolemasta samanlaisia kuin täälläkin. Taitaa olla kirjakin aiheesta. Mitenkäs kauan siitä olkaan kun Elvis kuoli ja kuopattiin ja hautapaikkakin on ihan näkösällä. Huvitti vain mennä katsomaan mitä siellä kirjoitellaan, kun täällä näyttää olevan Elvis tapetilla joskus vertailun vuoksi.

    • ,,,

      Fakta on se, että Maikkeli syntyi mustana miehenä ja kuoli valkoisena naisena!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe