Pyyhe omalla kuvalla

Ya

Mahtaako MISSÄÄN saada teetettyä kylpypyyhettä omalla kuvalla? Etsiin netistä ja yhden paikan löysinkin, mutta sieltä olisi pitänyt tilata vähintäään 100kpl... Myös vinkkejä miten tälläisen pyyhkeen voi itse tehdä otan mielelläni vastaan! Kiitos avustanne.

6

2079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..
    • s.neiti84

sori en tiiä mutta keksin aivan mahtavan idean tuost sun kuvan painamisesta eli varteensa otettavan vinkin julien keskellä kun unohtuu et maltti on valttia.. (pitääkin enskerral pyytää tuttuja ottamaan kuva kun on tehny känäpäissään jotain holmoa esim kaatunu lumhankeen ja painattaa semmonen ni eipähän pääse örveltäminenkään unohtumaan ja ainakun meinaa lähteä juhlimaan ni kahtelee muutaman kerran ja volaa muistaa pitää maltin mukana jees)

• lolaaaa11

Sieltä itse tilasin yksittäiskappaleen. Ja hieno tuli!
      www.tuittinen.fi

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ja ylempään vielä lisäys, että ihan yksittäis kappaleena saa www.Nordicshower.com , niin ei tarvitse 50 kpl tilata, kuten noissa joissain :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      274
      4410
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      104
      3999
    3. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      189
      2374
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      35
      1677
    5. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      72
      1650
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1219
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1109
    8. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      43
      1072
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      919
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      897
    Aihe