LG RC388 & LG32LG3000: Kuvan tallennus televisiosta tallentimeen

ekojussi

Minulla on LG32LG3000 - televisio sekä DVD&Videotallennin LG RC388. Olen yrittänyt tallentaa televisiosta kuvaa videolle mutta en ole siinä toistaiseksi onnistunut.

LG RC388 toistaa kuitenkin televisiosta sekä DVD:t että videot.

Olen yrittänyt koplata Scart-liittimet ristiin ja rastiin kaikilla mahdollisilla tavoilla mutta ilman tulosta. Eli LG RC388 ei tallenna television kuvaa.

TV-verkon antennipiuhatkin on kytketty kaikilla mahdollisilla tavoilla ( suoraan televisioon ja LG RC388:n kautta televisioon ) mutta lopputulos on sama.

Mikä neuvoksi???

3

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei televisiosta pysty millään tallentimella tallentamaan ohjelmia.
      Televisin scart liittimet on vain sisäänpäin meneviä.
      DVD tallentimet, digiboksit ym. tallentimissa on oma viritin, jonka kautta tallennettavat ohjelmat tulee.
      Eli siinä DVD tallentimessasi ei ilmeisesti ole digiviritintä, joten tarvitset digipoksin sen yhteyteen, josta laite saa tellennettavan televiso singnaalin.

      • TELKUISSA:::

        .

        on kyllä periaatteessa mahdolisuus ohjata jompi kumpi scartti ulos päin, tosin on sellaisesta virityksestä kyse johon normaaljärkinen ei koskaan sekaannu kun kerran toimiviakin ratkaisuja on olemassa


    • Osta digiboksi. On outoa, että ostaa kalliin taulu-TV.n ja sitten ei pane paria kymppiä tallentamiseen vaan yrittää purkkaviritystä. Tosin on mielekkäämpi suoraan ostaa tallentava boksi. Sen jälkeen tuota tallenninta tarvitsee vain, jos haluaa DVD-kopion.

      Mitä ajattelit sen DVD-tallentimen ymmärtävän siitä, jos tunget sille antennisignaalia? Analogilähetykset lopetettiin pari vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2055
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe