LG RC388 & LG32LG3000: Kuvan tallennus televisiosta tallentimeen

ekojussi

Minulla on LG32LG3000 - televisio sekä DVD&Videotallennin LG RC388. Olen yrittänyt tallentaa televisiosta kuvaa videolle mutta en ole siinä toistaiseksi onnistunut.

LG RC388 toistaa kuitenkin televisiosta sekä DVD:t että videot.

Olen yrittänyt koplata Scart-liittimet ristiin ja rastiin kaikilla mahdollisilla tavoilla mutta ilman tulosta. Eli LG RC388 ei tallenna television kuvaa.

TV-verkon antennipiuhatkin on kytketty kaikilla mahdollisilla tavoilla ( suoraan televisioon ja LG RC388:n kautta televisioon ) mutta lopputulos on sama.

Mikä neuvoksi???

3

1556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei televisiosta pysty millään tallentimella tallentamaan ohjelmia.
      Televisin scart liittimet on vain sisäänpäin meneviä.
      DVD tallentimet, digiboksit ym. tallentimissa on oma viritin, jonka kautta tallennettavat ohjelmat tulee.
      Eli siinä DVD tallentimessasi ei ilmeisesti ole digiviritintä, joten tarvitset digipoksin sen yhteyteen, josta laite saa tellennettavan televiso singnaalin.

• TELKUISSA:::

.

on kyllä periaatteessa mahdolisuus ohjata jompi kumpi scartti ulos päin, tosin on sellaisesta virityksestä kyse johon normaaljärkinen ei koskaan sekaannu kun kerran toimiviakin ratkaisuja on olemassa

• Osta digiboksi. On outoa, että ostaa kalliin taulu-TV.n ja sitten ei pane paria kymppiä tallentamiseen vaan yrittää purkkaviritystä. Tosin on mielekkäämpi suoraan ostaa tallentava boksi. Sen jälkeen tuota tallenninta tarvitsee vain, jos haluaa DVD-kopion.

Mitä ajattelit sen DVD-tallentimen ymmärtävän siitä, jos tunget sille antennisignaalia? Analogilähetykset lopetettiin pari vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4702
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3192
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2939
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1690
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1480
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1274
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      1007
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      931
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      910
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      894
    Aihe