Helmi kämmenellä

kaaru

9

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      o¤¤¤¤¤ O ¤¤¤¤¤o
      Se syntyi
      päivistä
      Se syntyi
      öistä

      Se syntyi
      palosta
      Se syntyi
      kaipauksesta

      Se syntyi
      ilosta
      Se syntyi
      surusta

      Se syntyi
      sinusta
      Se synti
      minusta

      Se syntyi
      olemaan
      Se syntyi
      meitä
      muistuttamaan -

      Että rakastetaan

      o¤¤¤¤¤ O ¤¤¤¤¤o

      Tämmöinen vastis lähti runostasi tulemaan. :D
      Kiitzz Kaaru runostasi ja mukvaa tummenevaa iltaa sinne kaakonkulmalle! :D

      • kaaru

        se syntyi rakkaudesta
        muistuttamaan
        siitä mikä on tärkein
        rakkaus

        Kiitos


    • Kapinoiva-Kuukkeli

      Runoihin voi kätkeä niin paljon,
      rakkautta , surua, iloa ja onnenkantamoista!

      Runosi on helmi kaikkien helmien joukossa:)

      • kaaru

        runo on terapiaa
        mielen virkeyttä
        tähänkin aamuun

        Kiitän=)


    • Zakuskat

      Runosi on hyvä, vaikka näin karjalaisämmänä en mielellään pusertele assioit mato al, vaa syötä ne suoraa kissa terävää kielee.

      ootsie iha oikeest Imatralt? Mie ko lähi sielt joskuus kasarikaks ja vei pölyt männessäin. Kuule, ai hitto ko mie noit rantoi oo kävelt vaik mite! Miul tuost tul mielee et sie oot ollunna jossain patoje takana, kato ko ves on niin korkial, et melkee hait kastuut.

      Mie jo aikoinnaa katoi et siu kalleriasssais ol yks äijä jok ei oo miu kavereit, eik koskaa tuu oleenkaa, sevverra kärkäs ja suutuspäine mie oon, jot hää haistakoot humut.

      Mut sinnuu mie en tunne - vaik mie tuon ranna tunnekkii; kato ko miekii trimmasi pers
      puoltain joskus ihna tiistaisi, jot mie oisi niiko kuosis perjantaisi, ko kato niit ukkoi pit miukii hamuta, jot sais lapsii, ja jot ois niiko perusturvaa, pesicciä, niinko nykyää tääl Tsadis sanotaa.

      Piru ko mie en muista sen voimalaitokse nimmee, sen toise, sen kauimmaise. Joku Torna se ol, mut ko mie oli vast pien tyttöne, niin eip tuokaa jäänt päähä.

      Mut seo varma,m et jos sie oot miu ikäne nii sie kyl miut tunnet, kato ko mie oli aika kuuluisa kaikist miu härdäämisist.

      - kehittyvä karjalaisämmä -

      • kaaru

      • Kesken jäi luku

        Nämä tämmöiset kommentit laittaa runon ihan pilalle.
        Ikävä lukea runoa ja siitä käytyä keskustelua, kun sitten törmää tämmöiseen sanoisinko jopa suorastaan s*******. Valitettavasti tyypillistä osalle avausrunoista.


    • Ne kirkkaimmat helmet syntyy
      "helmi"
      kätkee niin paljon

      kaaru

      luonnonsylissä sielä miten onkaa monta "helmeä" kämmenelle syntynny?
      Herkkää aito hetki, näen Sinut sielä rannalla.

      Aurinko aamussa täälä minua lumonnu
      Antoisia hetkiä retkiä alkaneelle viikolle.

      • kaaru

        pimeys vielä ympäröi aamua
        käynnistän itseäni kohta kahvilla
        siitä se päivä alkaa

        Kiitos sanoistasi:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe