Mistä voi johtua tämä, Siirrän web hotelliin omia kotisivu tiedostoja. Kaikki menee siirron osalta ihan ok. Paitsi, että välillä yhteys tuntuu menevän poikki. Mutta päällisin puolin kaikki tiedostot siirtyvät kuitenkin palvelimelle.
Kuitenkin pari kuvaa ei näy ollenkaan ja pari html-tiedostoa ei näy. Mistä johtuu, että siirtäessä sivut eivät toimikkaan enää, kuten ennen palvelemille siirtämistä.
Aloittaako ohjelma tiedoston lataamisen aina alusta, jos yhteys menee poikki. Ohjelma tuntuu ottavan yhteyttä palvelimeen automaattisesti ja jatkaa jostain, mutta minusta tuntuu, että siirtää kaiken uudelleen. Kysyykin välillä korvataanko tiedosto tällä tiedostolla..
huh huh...
Avaruus.net ja FileZilla
3
703
Vastaukset
- osaajamies
et vaan osaa
- space.net
Lataa palvelimelle, mitä osaamista siinä tarvitsee. Kysyinkin tekeekö FileZilla virheitä, vai onko yhteydessä vaan jotain häikkää. Ja olen tullut siihen tulokseen, että yhteys ei toimi.
Siihenkään en saanut vastausta, jos yhteys aikakatkaistaan aloittaako ohjelma lataamisen alusta, vai jatkaako siitä mihin jäi.
Ehkä sinun olisi kannattanut olla vastaamatta, kun ei sinulla ollut mitään järkevää sanottavaakaan.
- hölöttäjä222
http://filezilla-project.org/images/screenshots/fz3_linux_settings.png
onko kuvan mukaisia asetuksia...? Jos aikakatkaisu vaikka sulla liian lyhyt... ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782