Miten se on mielestänne toiminut? oletteko saaneet lain määräämän 10 avustajatuntia viikossa, vai onko avustajahomma koetettu hoitaa omaishoidontuella
vammaispalvelulaista
4
393
Vastaukset
Sitkeästi laitan uuden hakemuksen.
Teen niinkuin se sammakko kermaastiassa.- chistsu
Tottakait haet uudelleen.Toivottavasti saat avustajan.Kehitysvammaiset ovat nyt saman lain piiris ja kunnilla on tiukkaa,niin kaikki vammaispalvelutkin ovat laman takia tiukassa.
- Gripled
chistsu kirjoitti:
Tottakait haet uudelleen.Toivottavasti saat avustajan.Kehitysvammaiset ovat nyt saman lain piiris ja kunnilla on tiukkaa,niin kaikki vammaispalvelutkin ovat laman takia tiukassa.
Siis 10 tuntia kuukaudessa on minimi ja tarkoitettu harrastus ym.
kodin ulkopuoliseen toimintaan. Jos sinulla on palveluasumispäätös
käytännössä itse määrität avuntarpeesi eli tuntimäärän esim. viikossa.
Itsellä on esim. 40 tuntia viikossa ja se subjektiivinen oikeus, elikkä
ei ole sidottu kunnan budjettiin, koska minulla on edellämainittu
palveluasumispäätös. Päätös haetaan/anotaan kunnan vammaispalvelun
viranhaltijalta, lääkärintodistuksen kera. Gripled kirjoitti:
Siis 10 tuntia kuukaudessa on minimi ja tarkoitettu harrastus ym.
kodin ulkopuoliseen toimintaan. Jos sinulla on palveluasumispäätös
käytännössä itse määrität avuntarpeesi eli tuntimäärän esim. viikossa.
Itsellä on esim. 40 tuntia viikossa ja se subjektiivinen oikeus, elikkä
ei ole sidottu kunnan budjettiin, koska minulla on edellämainittu
palveluasumispäätös. Päätös haetaan/anotaan kunnan vammaispalvelun
viranhaltijalta, lääkärintodistuksen kera.se 10 tuntia kuukaudessa on nimenomaan minimi (vähimmäismäärä) eikä maksimi (enimmäismäärä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654