Miten se on mielestänne toiminut? oletteko saaneet lain määräämän 10 avustajatuntia viikossa, vai onko avustajahomma koetettu hoitaa omaishoidontuella
vammaispalvelulaista
4
236
Vastaukset
Sitkeästi laitan uuden hakemuksen.
Teen niinkuin se sammakko kermaastiassa.- chistsu
Tottakait haet uudelleen.Toivottavasti saat avustajan.Kehitysvammaiset ovat nyt saman lain piiris ja kunnilla on tiukkaa,niin kaikki vammaispalvelutkin ovat laman takia tiukassa.
- Gripled
chistsu kirjoitti:
Tottakait haet uudelleen.Toivottavasti saat avustajan.Kehitysvammaiset ovat nyt saman lain piiris ja kunnilla on tiukkaa,niin kaikki vammaispalvelutkin ovat laman takia tiukassa.
Siis 10 tuntia kuukaudessa on minimi ja tarkoitettu harrastus ym.
kodin ulkopuoliseen toimintaan. Jos sinulla on palveluasumispäätös
käytännössä itse määrität avuntarpeesi eli tuntimäärän esim. viikossa.
Itsellä on esim. 40 tuntia viikossa ja se subjektiivinen oikeus, elikkä
ei ole sidottu kunnan budjettiin, koska minulla on edellämainittu
palveluasumispäätös. Päätös haetaan/anotaan kunnan vammaispalvelun
viranhaltijalta, lääkärintodistuksen kera. Gripled kirjoitti:
Siis 10 tuntia kuukaudessa on minimi ja tarkoitettu harrastus ym.
kodin ulkopuoliseen toimintaan. Jos sinulla on palveluasumispäätös
käytännössä itse määrität avuntarpeesi eli tuntimäärän esim. viikossa.
Itsellä on esim. 40 tuntia viikossa ja se subjektiivinen oikeus, elikkä
ei ole sidottu kunnan budjettiin, koska minulla on edellämainittu
palveluasumispäätös. Päätös haetaan/anotaan kunnan vammaispalvelun
viranhaltijalta, lääkärintodistuksen kera.se 10 tuntia kuukaudessa on nimenomaan minimi (vähimmäismäärä) eikä maksimi (enimmäismäärä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245