Miten se on mielestänne toiminut? oletteko saaneet lain määräämän 10 avustajatuntia viikossa, vai onko avustajahomma koetettu hoitaa omaishoidontuella
vammaispalvelulaista
4
393
Vastaukset
Sitkeästi laitan uuden hakemuksen.
Teen niinkuin se sammakko kermaastiassa.- chistsu
Tottakait haet uudelleen.Toivottavasti saat avustajan.Kehitysvammaiset ovat nyt saman lain piiris ja kunnilla on tiukkaa,niin kaikki vammaispalvelutkin ovat laman takia tiukassa.
- Gripled
chistsu kirjoitti:
Tottakait haet uudelleen.Toivottavasti saat avustajan.Kehitysvammaiset ovat nyt saman lain piiris ja kunnilla on tiukkaa,niin kaikki vammaispalvelutkin ovat laman takia tiukassa.
Siis 10 tuntia kuukaudessa on minimi ja tarkoitettu harrastus ym.
kodin ulkopuoliseen toimintaan. Jos sinulla on palveluasumispäätös
käytännössä itse määrität avuntarpeesi eli tuntimäärän esim. viikossa.
Itsellä on esim. 40 tuntia viikossa ja se subjektiivinen oikeus, elikkä
ei ole sidottu kunnan budjettiin, koska minulla on edellämainittu
palveluasumispäätös. Päätös haetaan/anotaan kunnan vammaispalvelun
viranhaltijalta, lääkärintodistuksen kera. Gripled kirjoitti:
Siis 10 tuntia kuukaudessa on minimi ja tarkoitettu harrastus ym.
kodin ulkopuoliseen toimintaan. Jos sinulla on palveluasumispäätös
käytännössä itse määrität avuntarpeesi eli tuntimäärän esim. viikossa.
Itsellä on esim. 40 tuntia viikossa ja se subjektiivinen oikeus, elikkä
ei ole sidottu kunnan budjettiin, koska minulla on edellämainittu
palveluasumispäätös. Päätös haetaan/anotaan kunnan vammaispalvelun
viranhaltijalta, lääkärintodistuksen kera.se 10 tuntia kuukaudessa on nimenomaan minimi (vähimmäismäärä) eikä maksimi (enimmäismäärä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621125
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html189911- 44848
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620
