Tarkoitus olisi hankkia kyseinen kivääri Tikan kiikarilla (mallia japan). Asehan on brittiläistä tekoa. Mauserlukon tekniikalla. Hyväkuntoinen ja todella vähän ammuttu. Mallina itselleni aika tuntematon. Joten pyytäisin kommentteja/kokemuksia aseesta...Kiitos!
MIDLAND 308 KIVÄÄRI !!!???
10
7051
Vastaukset
- tietäjä123
mitä on olemassa.Samassa sarjassa venäläisten kanssa..Kokeile käyntiä,jos se on 10senttiä 100metriä,sopii se hirvimetsälle.Mutta älä maksa yli 100euroa
- vaeltaja76
Tosiaankin. No eipäs tunnu brittikiväärit kovin hyvässä huudossa olevan. Hinnaltaan oli kyseinen ase houkutteleva. Kun vastaavaan suomalaiseen yms. aseeseen pitää laittaa 2-3 kertainen hinta. Mut pitää vielä miettiä asiaa...
- Midlan.er 308
vaeltaja76 kirjoitti:
Tosiaankin. No eipäs tunnu brittikiväärit kovin hyvässä huudossa olevan. Hinnaltaan oli kyseinen ase houkutteleva. Kun vastaavaan suomalaiseen yms. aseeseen pitää laittaa 2-3 kertainen hinta. Mut pitää vielä miettiä asiaa...
Aikoinaan ostin kun se tuli markkinoille..Tarkka kyllä mutta nallipiikki-ongelmia ihan liikaa/poikki.Lukon kehys liian kapea:Väljistyy yllättävän äkkiä!-sivuttaisliike.Älä osta.
- skäppä
Midlan.er 308 kirjoitti:
Aikoinaan ostin kun se tuli markkinoille..Tarkka kyllä mutta nallipiikki-ongelmia ihan liikaa/poikki.Lukon kehys liian kapea:Väljistyy yllättävän äkkiä!-sivuttaisliike.Älä osta.
Aikoinaan ERÄ lehti testasi tuon tekeleen, ei kauhiasti kehuja saanut. Jos halpa ja toimiva pyssy pitää saaha niin katteles Erkki Lähdeniemen nettisivuja.
Sieltä voi joskus helmen löytää. - Karlstedt K.
skäppä kirjoitti:
Aikoinaan ERÄ lehti testasi tuon tekeleen, ei kauhiasti kehuja saanut. Jos halpa ja toimiva pyssy pitää saaha niin katteles Erkki Lähdeniemen nettisivuja.
Sieltä voi joskus helmen löytää.Pyssypuoti- ja pyssy.fi. Niin varmasti tokenet.
- 123456-7
Karlstedt K. kirjoitti:
Pyssypuoti- ja pyssy.fi. Niin varmasti tokenet.
Ase- ja Eräliike Kaukopartio kangasalla
Mittava kirjo käytettyjä kivääreitä ja mukava palvelu kaupanpäälle.
käy kattoon, jos vielä tarvetta www.suomikp.fi
aseista kuvia verkkokaupan puolella. - käytössäni
123456-7 kirjoitti:
Ase- ja Eräliike Kaukopartio kangasalla
Mittava kirjo käytettyjä kivääreitä ja mukava palvelu kaupanpäälle.
käy kattoon, jos vielä tarvetta www.suomikp.fi
aseista kuvia verkkokaupan puolella.Kyllä olen ollut tyytyväinen Midland 308:n.
Hinta/laatu kohdallaan.
Ei mikään huippulaite, mutta vaikka ostin käytettynä, oli ihan kohtuullinen.
Olen itse ampunut 1.500- 2.000 laukausta.
Hirvipyssyksikin ihan ok.
Merkki ei oikeuta elvistelyyn ja viimeinen tarkkuus puuttuu.
Hyvänä paivänä mennyt muutaman kerran 5kpl reilusti tikkuaskin kokoisen kasan sisään 100m:ltä.
Riittää kenelle riittää.
Kuten eräs kaveri totesi "Hirvi on iso eläin"
- midukka
Mulla on itsellä midland 308 kivääri ja kävin pari päivää sitten ampumassa sillä karhumerkin. Olen ampunut sillä 20 laukauksen sarjoja joista 18 kpl 10 ja yksi 9 ja yksi 3. Eli hyvä kivääri kun on vaan hyvä kiikari ja kohdistus tehty kunnolla
- tonza2
itse ostin ko kiväärin tosiaan myös.. tikka 4x40 kiikarilla, 9.7g nato ammoilla olen paukuttanut alle 10cm kasaa 10cm.. kelpo laite teeri ja hirvimetsälle
- Oli mullakin
Ostin Midlandin muutama vuosi sitten. Edellinen omistaja oli ollut sitä mieltä, ettei se kaivannut putsausta.
Ammuin sillä kuitenkin 1000- 1500 laukausta, ennen kuin se alkoi menettää tarkkuuttaan.
Kun ostin Tikka T3 308:n, tuli toki parannusta, joskaan ei hirveästi siihen mitä Midland oli ostaessani sen. Jos olisi uudehko ja olisin pyssyn tarpeessa, voisin ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758