Tarkoitus olisi hankkia kyseinen kivääri Tikan kiikarilla (mallia japan). Asehan on brittiläistä tekoa. Mauserlukon tekniikalla. Hyväkuntoinen ja todella vähän ammuttu. Mallina itselleni aika tuntematon. Joten pyytäisin kommentteja/kokemuksia aseesta...Kiitos!
MIDLAND 308 KIVÄÄRI !!!???
vaeltaja76
118654
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 11
Vanhimmat
mitä on olemassa.Samassa sarjassa venäläisten kanssa..Kokeile käyntiä,jos se on 10senttiä 100metriä,sopii se hirvimetsälle.Mutta älä maksa yli 100euroa
Tosiaankin. No eipäs tunnu brittikiväärit kovin hyvässä huudossa olevan. Hinnaltaan oli kyseinen ase houkutteleva. Kun vastaavaan suomalaiseen yms. aseeseen pitää laittaa 2-3 kertainen hinta. Mut pitää vielä miettiä asiaa...
Aikoinaan ostin kun se tuli markkinoille..Tarkka kyllä mutta nallipiikki-ongelmia ihan liikaa/poikki.Lukon kehys liian kapea:Väljistyy yllättävän äkkiä!-sivuttaisliike.Älä osta.
Aikoinaan ERÄ lehti testasi tuon tekeleen, ei kauhiasti kehuja saanut. Jos halpa ja toimiva pyssy pitää saaha niin katteles Erkki Lähdeniemen nettisivuja.
Sieltä voi joskus helmen löytää.
Pyssypuoti- ja pyssy.fi. Niin varmasti tokenet.
Ase- ja Eräliike Kaukopartio kangasalla
Mittava kirjo käytettyjä kivääreitä ja mukava palvelu kaupanpäälle.
käy kattoon, jos vielä tarvetta www.suomikp.fi
aseista kuvia verkkokaupan puolella.
Kyllä olen ollut tyytyväinen Midland 308:n.
Hinta/laatu kohdallaan.
Ei mikään huippulaite, mutta vaikka ostin käytettynä, oli ihan kohtuullinen.
Olen itse ampunut 1.500- 2.000 laukausta.
Hirvipyssyksikin ihan ok.
Merkki ei oikeuta elvistelyyn ja viimeinen tarkkuus puuttuu.
Hyvänä paivänä mennyt muutaman kerran 5kpl reilusti tikkuaskin kokoisen kasan sisään 100m:ltä.
Riittää kenelle riittää.
Kuten eräs kaveri totesi "Hirvi on iso eläin"
Mulla on itsellä midland 308 kivääri ja kävin pari päivää sitten ampumassa sillä karhumerkin. Olen ampunut sillä 20 laukauksen sarjoja joista 18 kpl 10 ja yksi 9 ja yksi 3. Eli hyvä kivääri kun on vaan hyvä kiikari ja kohdistus tehty kunnolla
itse ostin ko kiväärin tosiaan myös.. tikka 4x40 kiikarilla, 9.7g nato ammoilla olen paukuttanut alle 10cm kasaa 10cm.. kelpo laite teeri ja hirvimetsälle
Heh heh 10 cm kasa teerelle, paljonko kasa 250 metrille😁
Ostin Midlandin muutama vuosi sitten. Edellinen omistaja oli ollut sitä mieltä, ettei se kaivannut putsausta.
Ammuin sillä kuitenkin 1000- 1500 laukausta, ennen kuin se alkoi menettää tarkkuuttaan.
Kun ostin Tikka T3 308:n, tuli toki parannusta, joskaan ei hirveästi siihen mitä Midland oli ostaessani sen. Jos olisi uudehko ja olisin pyssyn tarpeessa, voisin ostaa.