Tarkoitus olisi hankkia kyseinen kivääri Tikan kiikarilla (mallia japan). Asehan on brittiläistä tekoa. Mauserlukon tekniikalla. Hyväkuntoinen ja todella vähän ammuttu. Mallina itselleni aika tuntematon. Joten pyytäisin kommentteja/kokemuksia aseesta...Kiitos!
MIDLAND 308 KIVÄÄRI !!!???
11
7736
Vastaukset
- tietäjä123
mitä on olemassa.Samassa sarjassa venäläisten kanssa..Kokeile käyntiä,jos se on 10senttiä 100metriä,sopii se hirvimetsälle.Mutta älä maksa yli 100euroa
- vaeltaja76
Tosiaankin. No eipäs tunnu brittikiväärit kovin hyvässä huudossa olevan. Hinnaltaan oli kyseinen ase houkutteleva. Kun vastaavaan suomalaiseen yms. aseeseen pitää laittaa 2-3 kertainen hinta. Mut pitää vielä miettiä asiaa...
- Midlan.er 308
vaeltaja76 kirjoitti:
Tosiaankin. No eipäs tunnu brittikiväärit kovin hyvässä huudossa olevan. Hinnaltaan oli kyseinen ase houkutteleva. Kun vastaavaan suomalaiseen yms. aseeseen pitää laittaa 2-3 kertainen hinta. Mut pitää vielä miettiä asiaa...
Aikoinaan ostin kun se tuli markkinoille..Tarkka kyllä mutta nallipiikki-ongelmia ihan liikaa/poikki.Lukon kehys liian kapea:Väljistyy yllättävän äkkiä!-sivuttaisliike.Älä osta.
- skäppä
Midlan.er 308 kirjoitti:
Aikoinaan ostin kun se tuli markkinoille..Tarkka kyllä mutta nallipiikki-ongelmia ihan liikaa/poikki.Lukon kehys liian kapea:Väljistyy yllättävän äkkiä!-sivuttaisliike.Älä osta.
Aikoinaan ERÄ lehti testasi tuon tekeleen, ei kauhiasti kehuja saanut. Jos halpa ja toimiva pyssy pitää saaha niin katteles Erkki Lähdeniemen nettisivuja.
Sieltä voi joskus helmen löytää. - Karlstedt K.
skäppä kirjoitti:
Aikoinaan ERÄ lehti testasi tuon tekeleen, ei kauhiasti kehuja saanut. Jos halpa ja toimiva pyssy pitää saaha niin katteles Erkki Lähdeniemen nettisivuja.
Sieltä voi joskus helmen löytää.Pyssypuoti- ja pyssy.fi. Niin varmasti tokenet.
- 123456-7
Karlstedt K. kirjoitti:
Pyssypuoti- ja pyssy.fi. Niin varmasti tokenet.
Ase- ja Eräliike Kaukopartio kangasalla
Mittava kirjo käytettyjä kivääreitä ja mukava palvelu kaupanpäälle.
käy kattoon, jos vielä tarvetta www.suomikp.fi
aseista kuvia verkkokaupan puolella. - käytössäni
123456-7 kirjoitti:
Ase- ja Eräliike Kaukopartio kangasalla
Mittava kirjo käytettyjä kivääreitä ja mukava palvelu kaupanpäälle.
käy kattoon, jos vielä tarvetta www.suomikp.fi
aseista kuvia verkkokaupan puolella.Kyllä olen ollut tyytyväinen Midland 308:n.
Hinta/laatu kohdallaan.
Ei mikään huippulaite, mutta vaikka ostin käytettynä, oli ihan kohtuullinen.
Olen itse ampunut 1.500- 2.000 laukausta.
Hirvipyssyksikin ihan ok.
Merkki ei oikeuta elvistelyyn ja viimeinen tarkkuus puuttuu.
Hyvänä paivänä mennyt muutaman kerran 5kpl reilusti tikkuaskin kokoisen kasan sisään 100m:ltä.
Riittää kenelle riittää.
Kuten eräs kaveri totesi "Hirvi on iso eläin"
- midukka
Mulla on itsellä midland 308 kivääri ja kävin pari päivää sitten ampumassa sillä karhumerkin. Olen ampunut sillä 20 laukauksen sarjoja joista 18 kpl 10 ja yksi 9 ja yksi 3. Eli hyvä kivääri kun on vaan hyvä kiikari ja kohdistus tehty kunnolla
- tonza2
itse ostin ko kiväärin tosiaan myös.. tikka 4x40 kiikarilla, 9.7g nato ammoilla olen paukuttanut alle 10cm kasaa 10cm.. kelpo laite teeri ja hirvimetsälle
- Anonyymi
Heh heh 10 cm kasa teerelle, paljonko kasa 250 metrille😁
- Oli mullakin
Ostin Midlandin muutama vuosi sitten. Edellinen omistaja oli ollut sitä mieltä, ettei se kaivannut putsausta.
Ammuin sillä kuitenkin 1000- 1500 laukausta, ennen kuin se alkoi menettää tarkkuuttaan.
Kun ostin Tikka T3 308:n, tuli toki parannusta, joskaan ei hirveästi siihen mitä Midland oli ostaessani sen. Jos olisi uudehko ja olisin pyssyn tarpeessa, voisin ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315466- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833283- 112565
- 292152
- 122077
- 1631886
- 141368
- 1051362
- 1371154