Miten saada tyttö kiinnostumaan ???

Oon 15 v. poika oon ihastunut yhteen vuotta nuorempaan tyttöön... Tää tyttö ei kuitenkaan oo millään tavalla kinnostunut minusta ja ongelmani onkin, että miten saan tytön kiinnostumaan minusta ? Tutustin tähän tyttöön itseasiassa vasta n.viikko sitten kavereideni kautta, joten pitäisikö ekana yrittää tutustua paremmin tähän tyttöön vai mitä pitöisi tehdä ?

Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata !!!
Ilmianna
Jaa

137 Vastausta

Jos mahdollista, niin kehottaisin tutustumaan paremmin..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Odota että tulee ikää 3 vuotta lisää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joo ehdottomasti tutustut paremmin, jos meet heti pyytelemään ulos niin ei tule mitään.
Koita päästä juttelemaan sille luonnollisesti (eli en kannata tätä "mukaan porukkaan"-periaatetta, eli että mennään vaan yhtäkkiä juttelemaan tytölle, vaan koita olla vaikka sellasessa porukassa, joka juttelee nilleki/on niiden lähellä, jos ymmärrät). Kannattaa myös katella sitä, se ei välttämättä huomaa, mutta jos huomaa, niin sitte se voi kiinnostua (ainakin että mitä toi mulkkaa? :D), enkä kiinnostumisella meinaa sitä että katsekontaktilla sais sen ihastumaan, vaan sitä että se pistää sut tavallaan merkille, kun kerta sa oot selvästi pistäny sen merkille. Kannattaa myös olla kohtelias ja huomaavainen tätä tyttöä kohtaan. Ei kannata olla mikään angst angst teini, etenkään sen lähellä, vaan ihan iloinen ja positiivinen, ei kuitenkaa mikää kukkaislapsi :D Pukeutumiseen kannattaa jossain määrin kans kiinnittää huomiota (ei mikskää fruittariks kannata alkaa kuitenkaan, jos siis et jo ole), tähän en kuitenkaan varmaan itse kiinnittäis huomiota, saaatan välillä pukeutua omituisesti (hieno ja suht iso ja paksu huppari ja kapeat farkut=näytän tikkarille :D:D), mutta eipä ole kukaan valittanu.

Olis varmasti vielä jotain muutakin, en nyt vaan saa enempää päähäni... Onnea "yritykseen" ja kerro miten on käyny, haluisin tietää mitä neuvotuille on käyny :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
oon ihastunu enkä tiiä mitä tehdä tyttö ei viel välitä must. mitä tehdä apuu?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Fínerpori12 kirjoitti:
Ole siisti käy 4 kertaa viikossa suihkussa ole kiltti ja tutustu se toimi mulla älä ikinä pussaa toisia tyttöjä muuten se jättää sut
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Fínerpori12 kirjoitti:
Pojat hei, come on! Menkää kertoo sille teijän ihastukselle, että tykäätte siitä, vaikka se teijän ihastus ei tykkää teistä nii se saattaa alkaa tykätää susta nii ja tietysti kehukaa tyttöö ;) Se saattaa auttaa ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Fínerpori12 kirjoitti:
mee juttelemaan sille ja kysy "voitasko tutustuu paremmin" mikäli et tunne tätä kyseistä tyttöä. ps:mul sama onkelma...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
alat juttelee sille, otat selvää mesest/ puhelinnumerost ja kaikkee tämmöst. sit jos seki kiinnostuu ni voitte lähtee kahestaa hengailee ja siit saattaaki sit tulla jtn vakavampaaki ;) onnee sulle!
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
ite oon 12 vuotias ja haluisin tietää miten saan tytöt mun perää ku pit'äähä pojalla tyttöjä olla
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
kanttii pyytää makee hakeen es sit tarjoo sitä niille XDDD toimi ainaki jonilla :---DD vai sil onki velkoi maksamatta ;;;DDXXXDDD
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Mua jahtaa melkei jokapäivä koulus joku tyttö mut ne ei tykkää must :D Vinkkei??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ootko sä akseli latvia
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lol :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pókemon kirjoitti:
Mua jahtaa melkei jokapäivä koulus joku tyttö mut ne ei tykkää must :D Vinkkei??
Kysyt miks ihmeessä seuraat
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jonnekoriander kirjoitti:
kanttii pyytää makee hakeen es sit tarjoo sitä niille XDDD toimi ainaki jonilla :---DD vai sil onki velkoi maksamatta ;;;DDXXXDDD
Oon ihastunut liljaan tyttöön se kertoi että me voisimme olla vaan ystäviä ja. Mä haluuun että se olisi rakastanut muhun mä oon antanut suklaan levyn se sanoi kiitti ei mitään muuta. Mitä mun pitäis tehä auttakaa mua !
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pókemon kirjoitti:
Sama juttu. Me ain enkun tunnin jälkee otetaa juoksu kisoi luokkaa frendin ja niitte kans. Ne retuuttaa meitä ns kiskoo hupusts ja kaikkee :D Mut eihä me mitää naisten hakkaajii olla nii annetaa olla ja nauretaa vaa. Sama tyttö oli mul kiikaris jo kaua ja se jätti mut kerra ilma syytä. Se kattoo mua joka tunti ja meil o katsekontaktia joka tunti melkee. Jo 2lk lähtie se o ollu mulle tosi ihana ja se o kauhee kaunis ja mul o tunteita sitä kohtaa. Tos päiväl se sano sen kaverille et tulee sanoo mulle et se tykkää susta, viikko sit se sano et oon kuumempi ku 6 hella 😶😥 ja tää näyttää tosi hyvältä et mul onki jo gf enne frendei ni saa aukoo päätää et minkälaine kultakimpale mul o :D vois kysyy sitä treffeille ku oon ollu kauhee nössö koko vuoden ja oon ollu aina kiltti sille, se pyys lukuvuoden alus et vaihtais sen rikkinäisen hissan kirjan mu omaa ja annoin sen sille. Meil o ollu kaikenlaista menos täs viimesen vuoden aikana mut chanssiä man 😂
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
kannattaaks tarjota energy drinkkii?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Nii kannattaa. :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei missään tapauksessa suurin osa tytöistä pitää energia juomaa säädytömänä jote älä käy huonosti mä ainaki antaisin rukkaset
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kannattaa ensin jutella ja kysyä tykkääkö tyttö energia juomista. Itse pidän joistakin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tytöt suorastaan rakastavat energiajuomia ;) Tarjosin tuntemalleni tytölle juoman ja hän sanoi (oot ihana) en kuitenkaa tiedä johtuiko se siitä vai yrittikö hän jotain vihjata.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kannattaa tarjota starbucks juoma.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ja kannattaaks esittää kovista tai tavista?? ku mun tyyli on hip hop
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Tytöt tykkää koviksista mut EI saa mennä yli
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mitä teen kun olen ihastunut yhteen poikaan joka istuu mun vieressä tunnilla ja on naapuri????
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja olen 12v
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
joo painus nyt jonne
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
älä! vittu mee muualle :DD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Keuli Derbillä ympäri sen edessä. Varmasti jäät mieleen. Viellä parempi jos likka on kyydissä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Joo kannattaa paskoo pyörä sen ees. Varmasti jää mieleen. No hemmetti mikä jonne!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Derbit leipoo :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Et ees tiiä mitä tarkottaa leipominen nii oos hiljaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mä oon 11 ja haluisin tytöystävän
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
moi oon 11japuol ja haluasin poikaystävän
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
msb 1 kirjoitti:
mä sanon tän nyt kaikille kun kukaan ei tunnu tajuavan sitä tosiasiaa että jos joku haluaa tyttöystävän nii siihen tyttöön pitää eka tutustuu ellei tunne hyvin ja sit mennä jutteleen, voiks se muka niin vaikeeta olla...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mie oon Mikkelistä ja 11v just täytin saako jonku puh. Nro kiitos jos suan. (Vastaa tähä kommenttiin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mä oon 12 mut mist päin oot ipks???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Se_Joka_Haluis_Tytön kirjoitti:
Mie oon Mikkelistä ja 11v just täytin saako jonku puh. Nro kiitos jos suan. (Vastaa tähä kommenttiin
No onks sul ig mun ig:silkku.w
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mist päi??? Ipks???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
msb 1 kirjoitti:
Pojat tykkää siitä että tyttö sanoo suoraan sen että on ihastunut
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Suomilol kirjoitti:
Mist päi??? Ipks???
Ota yhteyttä 0409352462 oon 12v poika
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
et voi olla-94 syntyneenä mitenkää 15?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
voi vitun urpo kuin tyhmä voi olla?
toi alotus oli kirjotettu _2009_
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Oon ihastunut 3tyttöön kenet mä otan 2suomalaista ja 1turkkilainen ne kaikki on kamuja ja miten saan ees yhen niistä ihastumaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
oikea nimi Olli kirjoitti:
Oon ihastunut 3tyttöön kenet mä otan 2suomalaista ja 1turkkilainen ne kaikki on kamuja ja miten saan ees yhen niistä ihastumaan
valitse se kenee ihastuit viimesimmäks , jos oisit rakastanu jompaa kumpaa niist et ois ihastunu siihe vikaa ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
voi vittu ku ärsyttää nää "olen ihastunu yhtee tyyppii, jonka oon tuntenu 2h"
ei toiseen voi olla ihastunu, jos ei ees tunne koko ihmist. mä oon tuntenu kyseisen henkilön n.puol vuotta ja nyt voin vast sanoo et oon ihastunu. aikasempi oli vaa jonkin asteista tykkäämistä. ihastuminen on rakastumisen esiaste, tai niin minä sen omaksun
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kylhä ihastua voi vaikka samantien ko näkee jonku vaikkei siihen koskaan rakastuiskaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
oon 12.v ja haluaisin tietää miten saisin tytön ihastumaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Oo normi,äläkä mikää es-jonne niin kaikki menee ihan vitun hyvin!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mä oon 13-vuotias tyttö ja mä vihaan sitä ku pojat esittää ja on sellasii tyhmii!!!
Mut en mä taas tykkää sellasista jotka vaa lukee kokeisii ja stressaa kouluu koko aja ja on sellasii kilttejä!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vastaan viimesen kerran että menkää jutteleen teiän ihastuksil nii tutustutte siihen henkilöön muutenki kun vaan ulkönäön perusteela

ps:kokemusta on
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hemuli4 kirjoitti:
mä oon 13-vuotias tyttö ja mä vihaan sitä ku pojat esittää ja on sellasii tyhmii!!!
Mut en mä taas tykkää sellasista jotka vaa lukee kokeisii ja stressaa kouluu koko aja ja on sellasii kilttejä!!
Meidän luokan Roni on ihan ES-Jonne kun se vaan kiusaa tyttöjä pahalla tavalla:-(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hemuli4 kirjoitti:
Jaa mut mie oon 11v ja Mikkelistä voit antaa puh. Nro vastaa tähä kommenttiin jos voit?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Kanssii kysyy vaik facee kamux, ja siel kirjottaa sille jtn. Tai iha kasvotusten jutella sille avoimesti ja pyytää se vaik leffaa tai jonnekki. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kannattaako WhatsApp:issa tutustua?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulla on tyttö ystävä jo.mut suhde päin vittua. Se osaa olla sit epä miellyttävä. Niin okelmaini on että mites meiän suhde voikose jatkua siis näin että se pyytää mua sänkyyn Sanon me ollaan15v kukko kiekuu ja sit se riita alkaapi kertokaa voikosen muuttaa.......?!
Ilmianna
Jaa
Etkö haluu sitä?
Ilmianna
Jaa
Mä haluisin ottaa kantaa tohon yhtee kommenttii jonka oli kirjoittanut "personnel" päiväys 14.9.2011.

Hän väitti että ei voi rakastua jos ei tunne ja sillee.
Itelle kävi sillee kun menin yläasteelle. Siellä oli paljon uusia naamoja, ja sitte näin sen tytön. Sillä oli kauniit ruskeet silmät ja rakastuin siihen ensisilmäyksellä!

nyt on kulunu koht 2vuotta ja se tyttö on yhä mun mielessä.
Eli siis voi rakastua vaikkei tuntis.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
oon samaa mieltä!! kyllä voi rakastua vaikka ei tuntis ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nii voi itekki ihastuin ja seurustelin yhen tytön kaa ku olin vasta 5 sitte suhde katkes ku jouduin tänne suomeen toi siis tapahtui saksassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kukavaanvoiihastuu kirjoitti:
Nii voi itekki ihastuin ja seurustelin yhen tytön kaa ku olin vasta 5 sitte suhde katkes ku jouduin tänne suomeen toi siis tapahtui saksassa.
siis ensi silmäyksellä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mä en suosittele tota " mite mä saan tytöt mun perää,pitäähä pojal tyttöi olla " SUCKER! siinä sä menetät kasvos totaalisesti. tytöt pitää sua hirveenä pleijjerinä joka pyörittelee tyttöi tosta noi vaa ja ottaa jonosta aina seuraavan. kukaa täysjärkinen ei kiinnostu sellatteesta..ite ainakin kiinnostun pojista millä ei oo hirveetä tarvetta esittää jotai mitä ei oikeesti oo..

ja kyllä voi rakastuu vaikka ei tuntiskaa? kyllä mäkin oon ylä-asteelle mentyäni nähny yhen pojan ja se oli menoo sitte!

ja sitte tosta sänkyyn menosta.. "Perseen nuolia", eiks oo tosi ahdistavaa seurustella sellatteen kaa joka koko ajan jankuttaa sänkyyn menosta? kumppanin pitäis tajuu sun arvot, se ei sais painostaa sua tekeen mtn mitä sä et haluu. suhteessa toisen arvostaminen on oikeesti tosi tärkeetä, ja jos se yhtään sua arvostaa..ni sen pitäis uskoo että sä et haluu tossa iässä tehä mtn sellasta. jotkut ajattelee että sänkyyn meno liittyy vasta avioliittoon..jotkut alottaa ne puuhat vasta täysikäsinä ja jotkut jo sitte iha vauvveleina. jos se uhkaa sua erolla, nii älä vaan alennu! annna sen ämmän painua vittuun! sä löydät viel paljon paremman joka ymmärtää eikä painosta, ja just se kenen kanssa nyt oot ei vaan oo se oikee! sitä paitsi sun perässäs voi olla joku toinen tyttö mikä jo oottaa että oisit wild and free! (;
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Mä oon 12- vuotias tyttö. Ite mä tykkäisin jos poika ois rehellinen, hauska ja joka sais mut hymyilemään kun todella tarvii lohdutusta. Ite en oo ihastunu kehenkään joka ei oo kivaa, koska en mä tiedä :D tykkäisin jos joku poika tulis sanoo mulle et tykkää musta. Ja sit jos mulle sanottais oot kaunis, söpö, kauniit silmätv yms. Mut kans ois kivaa jos mun luonnettakin kehuttais. Eniten mua ainakin kiinnostaa pojissa luonne... Tykkäisin jos pojat tykkäiw musta ja mun rinnoista ja näin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tyytteli00 kirjoitti:
Mä oon 12- vuotias tyttö. Ite mä tykkäisin jos poika ois rehellinen, hauska ja joka sais mut hymyilemään kun todella tarvii lohdutusta. Ite en oo ihastunu kehenkään joka ei oo kivaa, koska en mä tiedä :D tykkäisin jos joku poika tulis sanoo mulle et tykkää musta. Ja sit jos mulle sanottais oot kaunis, söpö, kauniit silmätv yms. Mut kans ois kivaa jos mun luonnettakin kehuttais. Eniten mua ainakin kiinnostaa pojissa luonne... Tykkäisin jos pojat tykkäiw musta ja mun rinnoista ja näin
laita kuva itestäs
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tyytteli00 kirjoitti:
Tässä ois hauska,huumorintajuinen poika asun saarijärvellä keski-suomessa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miten tytöt flirttailee,ku yks tyttä koko ajan sanoo mulle:"-Vai mitä et mää oon sun mielest tyhmä."ja tollee.Se kokoajan töllää ja tulee siihe mun lähel hengaa.Mitä voin tehä???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Fuck her right in the pussy :DDDDDDD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
oon 12 vuotias poika haluaisin tietää miten saa tyttö ystävän auttakaa olen niin yksinäinen :( auttakaa mua
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
moi oon 12 ja haluun poikaystävän
joka ei oo mun kaa vaan läpällä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
espoon tyttö kirjoitti:
moi oon 12 ja haluun poikaystävän
joka ei oo mun kaa vaan läpällä
moi oon 12 ja haluisin poikakaverin mut kukaan ei ole kiinostunut musta vaikka mulla on isot rinnat ja hyvä perse tai ainakin mun kaverit on sanonut
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12w kirjoitti:
moi oon 12 ja haluisin poikakaverin mut kukaan ei ole kiinostunut musta vaikka mulla on isot rinnat ja hyvä perse tai ainakin mun kaverit on sanonut
luuleks et sä vaa tissie ja persee avul poikkikse saat jos nii luulet nii et tuu koskaa saamaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12w kirjoitti:
onko sulla kikkii?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tyttööö15vee kirjoitti:
luuleks et sä vaa tissie ja persee avul poikkikse saat jos nii luulet nii et tuu koskaa saamaa
moi ;3
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12w kirjoitti:
miks ***** kaikki haluu tyttö ystävän tai poikaystävän 11-13 vuotiaana ku ei ne suhteet kestä tän ikäsenä. kaikki mun kavereista jotka on ollu pojan kaa on eronnu parin viikon sisällä ku poika on ihatunu toisee ja jättäny!!!
mä oon ite nyt 13-vuotias ja mäki haluisin poikkiksen mut tiiän et oon liia nuori olee jonkun kanssa :((
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Totta ei suhteet kestä vielä tuon ikäsenä ehkä 15v sitte uudestaan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Voi ne kestää ite ihastuin yhtee tyttöö kolme vuotiaana seurusteltii sitte sen neljä vuotta sitte jouduin muuttaa tänne suomeen ja vasta nyt ku oon ollu täällä seittemän vuotta ni oon ihastunu uudestaa yhtee mun luokan tyttöön joka kattoo mua tunnilla en tiiä onks se ihastunu muhu. Osaako joku auttaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Ole kiltti älä kiusaa ketään ja yritä mennä samaan harrastukseen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Samaa mieltä paitdi toi harrastus ku se voi alkaa ahistaa sitä tyttöö ku seuraat sitä joka paikkaa... Mut voi alkaa kasvattaa lihaksia ja jos asuu samas suunnas ku sä ni voit kävellä sen kaa ja jossai vaihees kysyy puhelin numeroo jne...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
OON 11v kolme tyttöä tykkää on aina yhes kirjastosja ne kolme istuu mun ja mun kaverin välissä aina haluun tieää tykkääks ne must vai ei
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
oon 14v poika ja oon ihastunu mut miks oikeest jokku 3-5 luokkalaiset pojat jokka viä pukeutuu johonki vitu tyttöjen violetteihin varkkareihin ja johkii cartmandon juoksulenkkareihin ja hesen ja es avul elää ja varastaa kaupast irtareita tai hakee välittäjältä yhe siiderin tai röökin ja hakkaa mw2 nii väittää et on rakkaudest sokee. vainoharhaista. et ku joku tyttö iskee silmää tai kehuu vähä vaatteit nii ollaa heti muna suussa elvistelemäs kavereille et on tyttöystävä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vitustako myö se tiietään saatana!
Venaas että karvat kasvaa nii katotaas uuelleen :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Kerron ihan vaan tyttönä, että parhaiten meijät saa ihastumaan olemalla normaali, eikä ajatella kaikkee kaksmielisesti, tulla puhuu, kattoo söpösti, tykätä kuvista faces, ostaa esim jätski tai muuta ja kertoo et on ihastunu ;) kyl niillä irtoo ;);;);)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mä oon 13 ja tykkään yhestä tytöstä joka ei tykkää musta mut mulla on semmoinen ongelma että mä oon koulukiusattu ja mulla ei oo kavereita ja oon aina välkillä yksin.tarviin apua
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mä oon täysin samaa mieltä sun kaa ella-99.
ei mitää kaksmielisii juttui!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mua ärsyttää kun kaikki kaverit on kaikonnu ku ne seurustelee ja mua ärsyttää ku tuntuu että musta ei tykkäis kukaan... Kukaan ihana poika ei ees kaverina viitti jutella mulle vaikka oon yrittäny...mut kai mun pitää kavaa aikuiseks ja hyväksyä se että mun ikäset ja vähän vanhemmat ei pidä tälläsesta -.- Olen päälle 15v. eikä kukaan ole esittänyt pienintäkään kiinnostumista muhun :D En ole langanlaiha blondi, joka polttaa tupakkaa ja juo kaikki päivät. Omistan paksut tummanruskeat hyvänlaatuiset hiukset, NORMAALIN vartalon ja tummanruskeat silmät, mutta sitä ei kukaan enää arvosta. kumpa vielä joku joskus :3 mitäs mieltä tällaisesta? ;)
Menkääpäs siis rohkeasti juttelemaan! jos ei uskalla heti kasvokkain niin sitten facessa tai txtarilla :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Mua taas puristellaan ja kaikki luokan pojat on iastunu muhun ... :c Ne ahistelee ja annan tissii niille mut kerran yks poika jahtas ja pani mut raskaaks ja sain lapsen ja se imi mua niin paljon et kun luokka tuli kattoo mua mulle kasvo pippeli selkään ja se mun vauva pani mua kans ja nyt mul on paljon vauvoja koska hedelmöitän itteeni koko ajan mut nyt mun tissejä haistellaan ja kerran yks täti tuli puristelee niit ! AUTTAKAA MUA
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TussukkaTassu kirjoitti:
Mua taas puristellaan ja kaikki luokan pojat on iastunu muhun ... :c Ne ahistelee ja annan tissii niille mut kerran yks poika jahtas ja pani mut raskaaks ja sain lapsen ja se imi mua niin paljon et kun luokka tuli kattoo mua mulle kasvo pippeli selkään ja se mun vauva pani mua kans ja nyt mul on paljon vauvoja koska hedelmöitän itteeni koko ajan mut nyt mun tissejä haistellaan ja kerran yks täti tuli puristelee niit ! AUTTAKAA MUA
Toi oli hyvä:Dd huutonaurua
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tein ton teiniikäisenä xD tai siis oon nyt 16 ja naurattaa ku oikeest olin läppä joskusus 12v
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
oon ihastunu yhteen typyyn ja se ie ole muhun
mitä teen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Yleensä se on toiste päin... Tai siids ite ihastunu yhteen jätkään, mut sitä ei kiinnoTa ja se vaan pelaa mun tunteil...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
hei , olen 12v poika ja oon rakastunu tyttöön , mutta en ole varma onko hän minuun. koko luokka tietää että, oon rakastunu ja sen takia olen liian ujo kokeilemaan teidän ehdottamia konsteja. antaisitteko jotain vinkkejä joita uskaltaisin kokeilla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Asutko riksus? Tyttönä vinkki että jos sulla on joku mahdollisuus tutustua siihen tyttöön niin kannattaa käyttää se hyväksi. Meitä tyttöjä ei kiinnosta jos sä yrität esittää jotain kovista, yritä olla oma itte. Yleensä huomaa että tyttö on ihastunut kun se kattoo sua esim. tunnilla tai jtn useampana päivänä, se viihtyy enemmän porukassa, joskus vetäytyy yksin tuijottamaan tyhjyyden ja nauraa enemmän kuin aikaisemmin. Voit kysyy sitä ulos, ehkä parempi että sä kysyisit sitä koska se voi vähän ärsyttää jos tyttö kysyy joka kerta ja poika sanoo vaan kyllä tai ei. Kannattaa myös välillä jos on jotain jo kehittynyt niin järjestää jotain pieniä yllätyksiä vaikka linkkaa sille joku söpö biisi tai jtn. Yleensä kun tyttö kehuu sua se toivoo että sä sanoisit jotain kivaa siitä. Ainakin normaali tyttö pitää myös siitä että poika välittää hänessä jostain muustakin kuin ulkonäöstä. Joo, me tytöt ollaan tälläisiä monimutkaisia olioita. Ja jokaisen unelma on ensi suudelma, kyl tytöt siitä jotenki yrittää
vihjata ku on sen aika.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mulla on sama ongelma. Juttelen sen kanssa sillon tällöin ja aina välillä se nauraa mun jutuille. Ollaan joskus menty pätkä kotimatkaakin yhdessä mut taidetaan olla vaan jotain tuttuja tai kavereita tai jotain. Auttakaa en tiiä mitä tekisin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
penis kasvoo päähän mun kamu heittää mua peniksel mull ei oo kamuja apua eikä tyttistä näytän mun pippelii kaikille ja se ei oo outoo!!!! ö(((
Ilmianna
Jaa
sain tyttö ystvän sillä tavalla sain sen puhelin numeron jasiten lähetelin sen kanja viestejä sitte kysyin tykäätkö musta se sanoi kyllä
Ilmianna
Jaa
kannattaako kaukosuhteet? mun ihastus asuu 130km mun kotikaupungista, tuntuu että se ois mulle se oikea, ku kaikki kotikaupungista on kauheita "gangstereita", ei niitten kanssa ees kannata yrittää... vaikka ne onkii jotkuu ihan nättejäkin... en haluaisi mitään suhdetta jossa olen ihastunut johonkin toiseen... mulla ei vaan parushteet toimi... :( MITEN SEN SAISI IHASTUMAAN ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
ite oon 13v poika ja oon gangsteri ja moni tyttö ttkkää musta.en oo semmonen sipsin mussuttaja.urheilen oaljon ja sain tyttöi sixbackin avulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
joku urheiluhullu kirjoitti:
ite oon 13v poika ja oon gangsteri ja moni tyttö ttkkää musta.en oo semmonen sipsin mussuttaja.urheilen oaljon ja sain tyttöi sixbackin avulla.
ja pidän tyttöjen puolii ja jos joku alkaa jurppii siitä nii vedän päi näköö
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No tytöt tykkää tai ainaki mä itse asiassa sen luonteesta ja ulkonäöstä ja voit yrittää olla silleen et jos näät sen niin vinkkaa sille vaikka silmää rai jotain sellasta...
Ilmianna
Jaa
Täs pojat teille neuvoja:
1: Ole mukava
2: Älä käytä mitään partavettä tai hajuvettä
3: Yritä hakeutua lähelle
4: Katsele häntä silmiin (jos uskallat ;) )
5: Ole siisti ja hymyile
6: Yritä olla hauska
7: Pyydä Facebookissa kaveriksi ja jutelkaa
8:Älä esitä kovista vaan ole oma itsesi!!
Näillä neuvoilla pääsee kyl pitkälle
GOOD LUCK!
1
Ilmianna
Jaa
Tota miks poikien pitää olla tytöille kohteliaita.Miksei toisinpäin
Ilmianna
Jaa
Juu noi neuvot toimii.
just pamahti yks tyttis ja pussaillaa jo
Kiitti 12.v tyttö
Ilmianna
Jaa
Miks tyttöi pitää kehuu miksei just toisin päin?
Ilmianna
Jaa
mun ihastus tykkää mun kaverista mut se ei siitä (LITTLE HELP)
Ilmianna
Jaa
Yleensä ihmiset kaipaavat huomiota ja hyväksytyksi/rakastetuksi tulemista.

Siis:
- Osoita että sinä haluat hänet ja JUURI HÄNET.
- Osoita että olet tosissasi ja asia on sinulle tärkeä.

Nämä yllä ovat paljon tärkeämpiä kuin oma ulkonäkösi, "luonteesi" tai vastaava. Osoitat että olet mahdollinen kumppani ja annat hänen valita tarttuuko tarjoukseen vai ei. Usein tarttuu koska vaihtoehto ei yleensä juuri sillä hetkellä ole kahden kosijan välillä vaan ottaako-vai eikö ottaa.
Ilmianna
Jaa
Heij:) oon 14v poika... Ja Tapasin yhen tytön viimevuonna ja yritin olla kiltti ja kaikkea
Yhten päivän pyysin sitä ulos ja se suostu .. sen kaveri tuli myös mukaan ja se oli iha ok ...
Sit ku me kaikki lähettii nii rupesin aika paljo ihastumaa siihe tyttöö .. ja sit sen kaveri sano mulle et se tyttö tykkää musta ja sano et tuoksun hyvälle?.. :o
Sen jälkee olin ollu senkaa kaksistee pari kertaa ja sit kysyin siltä kännykän kautta koska muute ois ollu liia myöhäistä en ois nähny sitä 2vk mut sit kysyin "haluisiks olla munkaa yhes ja tällee ... sit kuitenki olin myöhäs ja se sano et "sry en voi koska oon periaattees yhenkaa yhes:(" ...
Sit kulu vuos taas nii ajattelen antaa nyt mulle uuden mahollisuude ja pyytää sitä ulos ... et ku tää oli nyt näi pitkä juttu nii auttaisitteko koska rakastan sitä enkä pysty unohtaa sitä mitenkää :)..
Ilmianna
Jaa
Mä veisin ainakin kukan.
Ilmianna
Jaa
Noni pojat! (:
Olen itse tyttö ja voin sanoo vinkkejä. (; Kerron eka mistä me tytöt pidetään (tai ainakin minä)
1. Tykkään jos poika on hauska.
2. Ulkonäöstä emme piittaa vaan luonteesta.
3. Poika on oma itse.
4. Poika ei kiroilisi (paitsi jos se tyttökin kiroilee... Niin ihasama).
5. Siistit vaatteet.
Ilmianna
Jaa
Unohdin tämän:
6. Urheilullinen (tai minä ainakin haluisin, koska itse olen)
Siinä oli muutama. (:
Sitten kerron vähän miten voisit saada tytön kiinostumaan sinusta. (;
Aloita vaikka pienellä hymyllä, tai vinkkaa silmällä. Sitten sanot rauhallisesti vaikkapa "Moi". Alat puhumaan sille jostain kivasta asiasta, sen jälkeen voit pikku hiljaa alkaa siirtyä tunteesi kertomiseen. Kerro rauhallisesti ja hitaasti. Kun olet kertonut voit kysyä sitä vaikka ulos tai mihin ikinä tahdotkin (vaikka shoppailee vaate kauppaan, siitä tytöt ainakin pitävät). Rakastuminen on luonnollinen asia, kenenkään ei tarvitse hävetä sitä. (:
Voitte kysyy lisää neuvoja vielä jos nää ei riittäny! ((:
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Moi.
Mulla on ongema kun
Mua on ahdisteltu koulus ja kylil niin mita pitaist tehe?
Ja no tota...
Siis homma meninain:
Olin koulus ja menin yhen varaston taa kun tytot sanoi etta sil voidaa keskus tella raujas tyttojen kans klo:12.00 (20min valitinnilla)
Jano sitten sinne tuli 7lukkalaiset pojatla netons mut seinaa vastet alko riisua mua ja
Yksi yritti
kieli pusuu...
Jano tytot oli siina mukana ja olin siina kiusaksen uhri seka sillee...
No tiette varmaa...
Joten sitten se jatku ja oltiin likka tunnin kalkee lpukkaris js pojat tupsahti sinne.ja vahan revitteli.

Mita teen jos se jatkuu kuutosel kans?
Huom. Mul on enkun nappaimet puuttuu pari kirjait.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tytto 12.v kirjoitti:
Moi.
Mulla on ongema kun
Ja no tota...
Siis homma meninain:
Olin koulus ja menin yhen varaston taa kun tytot sanoi etta sil voidaa keskus tella raujas tyttojen kans klo:12.00 (20min valitinnilla)
Jano sitten sinne tuli 7lukkalaiset pojatla netons mut seinaa vastet alko riisua mua ja
Yksi yritti
kieli pusuu...
No tiette varmaa...
Joten sitten se jatku ja oltiin likka tunnin kalkee lpukkaris js pojat tupsahti sinne.ja vahan revitteli.

No lyöt sitä pomoo turpaa ja sanot et mua ei kiinnosta! :D (ok, et uskalla.) No voit esim sanoo opelle? Ja pysyt siinä sun kavereitten kanssa jos ne tulee. Ja yrität koti matkalla pysyä mahdollisimman lähellä muita (outojen ja tuttujen). No siihen miten sen lopettaa kannattee kertoo rehtorille ja sanoo et soittaa niitten vanhemmille, ja sillee. (;
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12v poika kirjoitti:
No lyöt sitä pomoo turpaa ja sanot et mua ei kiinnosta! :D (ok, et uskalla.) No voit esim sanoo opelle? Ja pysyt siinä sun kavereitten kanssa jos ne tulee. Ja yrität koti matkalla pysyä mahdollisimman lähellä muita (outojen ja tuttujen). No siihen miten sen lopettaa kannattee kertoo rehtorille ja sanoo et soittaa niitten vanhemmille, ja sillee. (;
Ai oliko ne tytötki mukana siinä kiusaamisessa? Jos oli nii kannattee hankkii uusia kavereita! No, niitä ei saa niin helpolla mutta... Ja kannattee sanoo opelle että ne kiusaa sua välkillä, ja nii edes päi. Tai oot aina välkkä valvojan kans? Tai jossai missä on paljo porukkaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tytto 12.v kirjoitti:
Moi.
Mulla on ongema kun
Ja no tota...
Siis homma meninain:
Yksi yritti
kieli pusuu...
No tiette varmaa...

Kielipusu Xdd :'D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei girls pojalta kanttii kysyy jos näät et se kattoo sua et tykkääks musta yleensä pojat sanoo vastauksen
Ilmianna
Jaa
Mä olen seiskalla tänään oon ihastunu yhteen 99 menin juttelee sille se sano vaa et en puhu sulle jos et hae mulle es menin hakee es ja huomasin ettei ollu rahaa. yritin keikkaa es kaveri bustas. tyty hakkas ku ei saanu es
Ilmianna
Jaa
Kuka vitun kehari kysyy täältä apua... Menkää ny saatans kotii nukkumaa ja mietitte et pitäsköhä niil tytöil jutellakki. Harvemmi ne ovel tulee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mä oon kans ihastunu yhteen kauniiseen tyttöön.Se oli mun kaa samal ala- asteella ja nyt yläasteella nyt ollaan samal luokalla mut sanoin sille et tykkään siitä se sano et se ei tykkää musta mitä vois tehä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
saakko paljonki piluuu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miten saan tytön ihastumaan? Mä tykkään siitä mut en uskalla sanoo sitä sille. Oon tuntenu sen 4-vuotta.
Ilmianna
Jaa
Utse ölen 11v tyttö ja sanon vaan pojille et kovin moni tyttö ei pidä pojista jotka pelleilevät likkaa ja esittävät kovista ja älkää katsko sitä ulkonäköä vaan sitä mikä luonne on ja vielä tuosta tyttöjen flirtyailujutusta et jotkut tytöt saattavat olla ujoja eivätkä flirtailijoita ja jos pidätte tytöstä niin sanokaa se suoraan ei se olenoloa sillä hos tyttö pitää pojasta niin tytöstakin tuntuu hanka lalta sanoa sitä. Jotkut pelkäävät sanoa että tykkäävät pojasta koska he pelkäävät että poika ei tykkää hänestä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No lol, opettele ensin kirjottaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Näin se toimii
1:tytöt pitävöt huumorista joten heitä vitsejä aina välillä!
2: älä suoraan mebe tytön luo ja sano tuu mun vaimoks! Se on kuvottavaa!
3:älä esitä tyhmää vsan olen mies
Ilmianna
Jaa
älä ainakaan esitä liikaa vaan käyttäydy asiallisesti, tytölle kannattaa ainakin sanoa "moi" yms. muuta. siitä ainakin minä pidän, ja muista että tutustu ensin sitten vasta juttelet kunnolla ja muuta. :)
Ilmianna
Jaa
Oon 12.v tyttö ja ite tykkään sellasista pojista jotka on ystävällisiä ja saa mut nauramaan
Mäkin haluaisin poikakaverin
Ilmianna
Jaa
Pyyä pessää
Ilmianna
Jaa
Oon 14 ja mun luokal on yks tyttö josta tykkään. Oon tuntenu sen jo vuoden, Mut en oikee uskalla mennä juttelee sille... se vaa kertois kaikille muille meidän luokkalaisille siitä ja tällee... en oo tarpeeks itsevarma :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sama juttu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mä oon ihastunut yhteen tyttöön mutta häneen on ihastunut ainakin 3 poikaa lisää mitä pitää tehdä
Ilmianna
Jaa
Miten tiedän että tyttö tykkää musta? Oon 13 ja luulennet se on rakastunu muhu mut en uskalla tunnustaa et oon ihastunu siihen koka kerran yks meidän luokkalainen sanoi yhdelle tytölle et se tykkäs siitä niin koko koulu tietää siitä ja hänestä alettiin puhua kaikenlaista. Mitä teen.
Ilmianna
Jaa
No oon tyttö ja yks vuotta nuorempi poika on kiinnostunu musta ei oltu tunnettu ku päivä ja se pyys jo pelii ajattelin ihan kaverina mutta siellä pelissä se pisti kädenmun selän taakse nähtii sit uudestaa ja siellä se oli koko ajan kimpussa ei oo tullu tilaisuutta sanoo etten tykkää siitä mut se tekee asian vielä vastenmielisemmäks ku se koko ajan " roikkuu kiinni" ps oli myös muita kavereita joten anna aikaa tytölle miettiä ja älä tuu heti päälle
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sano sille et oot kiva ja niin mut en haluis olla yhes
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mul ois sama juttu oon kyllä sillein kiltti koulussa ja oon ihastunut yhteen tyttöön mutta hän ei nyt ihan kiinnitä huomioon muhun ja en sillein ees uskalla puhuu sille.
Ilmianna
Jaa
Mitä teen kun oon todella ihastunut yhteen tyttöön ja se on mun paras ystävä tällähetkellä. Se haluaa istua mun vieressä tunnilla mutta jotenkin tuntuu että oon friendzonessa :/
Ilmianna
Jaa
Kaikki jätkät menkää nyt oikeesti kertoo et ootte kiinnostuneita koska tytöt tykkää et pojat tekee alotteen ja vaik se ois kuin vaikeeta nii se oikeesti joko tekee siit tilanteest maailman parhaan tai maailman huonoimman mut sil saatte tietää tykkääkse susta
Ilmianna
Jaa
Mitä teen kun oon ihastunu meijän luokkalaiseen tyttöön ollaan nyt 8luokal ja se tuli mun luokalle 7 ,tiiän sen aika hyvin ei tykkää energia juomista ja on luokan kaunein ja hauskin ja fiksu mut oon ite luokan lihavin (120 kg) rumin ja tyhmin nii mitä mät een oon ujo kanssa auttakaa!!!!!!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ja ai nii oon sitä muutaman kuukauden vanhempi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miten saada tyttö kiinnostumaan ???

Oon 15 v. poika oon ihastunut yhteen vuotta nuorempaan tyttöön... Tää tyttö ei kuitenkaan oo millään tavalla kinnostunut minusta ja ongelmani onkin, että miten saan tytön kiinnostumaan minusta ? Tutustin tähän tyttöön itseasiassa vasta n.viikko sitten kavereideni kautta, joten pitäisikö ekana yrittää tutustua paremmin tähän tyttöön vai mitä pitöisi tehdä ?

Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata !!!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta