Terve.
Minulla on ollut alaselän oikea puoli kipeä jo vähä reilu 2kk. Kipu alkoi jalkapalloa pelatessa, muttei heijastunut pakaroihin tai muihin pakkoihin. Pahimman kivun hävittyä selästä hölköttelin ja lisäilin liikuntaa reilusti, jolloin selkä alkoi jo tuntua paremmalta. Nopeimmat spurtit tuntuivat hyviltä, potkiminen ja pallolla neppailu oli oireetonta. Mutta palattuani kunnolla reeneihin kipu taas palasi. Selän kiertoliikkeet, juoksut ja pomppiminen taas tuottaa selkään kipua.
Voiko kyseessä olla välilevyn pullistuma??
Alaselkä kipu
turhautunutt
1
497
Vastaukset
Kipu voi johtua myös ns. rasitusmurtumasta. Suosittelen ammattilääkärin tutkimusta.
T: Jome
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079133
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345691Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665463- 553591
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573142- 562972