Saako päivityksiä haettua mistään vai pitääkö pelata 2009 joukkueilla?
NHL 10 (ps3) pelaajapäivitykset
4
1560
Vastaukset
- Tonanza
http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-ps3-peleista/73287-nhl-10-roster-paivitykset.html
Itse ainakin olen ladannut tuolta en tie toimiiko ku ps3 tulee mitä luultavammin torstain tai perjantain.
Mä en kyl itte ainakaa viittis ruvet niit pelaajii tekee oon ne kyl tehny 07,08 ja 09 mut nyt ei jaksas. olis silti kiva jos joku muukin lähettäs muit paikkoi jos sattuu käymää nii ettei toimi nuo päivitykset tuolt. - jyy jyy
Mikset liitä pleikkarias nettiin ja lataa sieltä uusimmat kokoonpanot?? Tosin sm-liiga joukkueita ei päivitetä mut kuitenkin
- Jarmozza
Selailin yota sivustoa ja minua rupesi kiinostamaan millain nuo joukkoettein maali laulut saa pistettyä ps3?
- Kerran IFK Aina IFK
kyl sm-liigan pelaajatkin päivittyy mut statsit on päin helvettiä.. sais vaan tulle useemmin niitä päivityksiä kokoonpanoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852197- 431770
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!711532- 761306
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261184- 481173
- 771171
- 591071
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38994- 37943