Olen 30v nainen ja olisin valmis tulemaan seuraksi Lapsillesi jotta voisitte käydä asiolla rauhassa
Asun Helsingissä toivon että asutte hyvien kulkuyhteysien päässä Hesasta koska en omisata ajokorttia olen tarvittaessa valmis myös yöksi tulemaan jos sovitaan
Laita yhteystiedot niin otan yhteyttä
Lastenhoito apua
Lehtolainen
4
1066
Vastaukset 4
- helhil
- eevamaija
Onko sulla vielä hoitajan tarve? ilmoita jos on
- 3:16
Hei,
Olen yhden 2v. lapsen yksinhuoltaja äiti ja tarvitsisin apua lapsen hakuun tarhasta. Aloitan nyt työn josta pääsen vasta 17:00 ja tarha menee kiinni jo 16:30. Otathan yhteyttä jos kiinnostaa. www.katjaturunen.com - danas
Hei! otatko yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931466
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841091- 47871
- 95835
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67816Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o163772- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83691- 53628
- 51622