Olen 30v nainen ja olisin valmis tulemaan seuraksi Lapsillesi jotta voisitte käydä asiolla rauhassa
Asun Helsingissä toivon että asutte hyvien kulkuyhteysien päässä Hesasta koska en omisata ajokorttia olen tarvittaessa valmis myös yöksi tulemaan jos sovitaan
Laita yhteystiedot niin otan yhteyttä
Lastenhoito apua
Lehtolainen
4
1039
Vastaukset
- helhil
- eevamaija
Onko sulla vielä hoitajan tarve? ilmoita jos on
- 3:16
Hei,
Olen yhden 2v. lapsen yksinhuoltaja äiti ja tarvitsisin apua lapsen hakuun tarhasta. Aloitan nyt työn josta pääsen vasta 17:00 ja tarha menee kiinni jo 16:30. Otathan yhteyttä jos kiinnostaa. www.katjaturunen.com - danas
Hei! otatko yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442897Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152045
- 621974