Miksi eri haluista pitää suuttua niin hirveästi?

Tuunari

En ymmärrä palstan naisia.

Jos te pidätte turkkilaisista, tunisialaisista ja egyptiläisista joille perussuomimies ei pysty mitenkään kilpaileen niin ei se multa pois ole.

Mutta mutta jos joku kehuu jonku maan naisia kauniiksi niin eiköhän kohta ole viestejä täynnä missä haukutaan huoriksi tai vähintään suomimiehet.

Eikö se ole hyvä että turkkilaisille, tunisilaisille, marokkolaisille yms riittää lyllertäviä, lyhyt jalkaisia tempparementtisia naisia? Ja mitä se on teiltä pois jos joku mies viihtyy pitkien, hoikkien, pitkäsääristen hyvä luonteenlaatusten rotunaisten kanssa? Teillähän on jo ne marokon ihmeet kenen kanssa me ei pystytä mitenkään kilpaileen :(

Suvaitsevaisuutta vähän kiitos.

2

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkymätön.....

ei ulkonäöllä pitäisi olla kovin suurta merkitystä noissa kuvioissa. Itse en todellakaan valitsisi petikumppaniksi turkkilaista tai marokkolaista miestä oli se kuinka komea tahansa. On kysymys ihan yksinkertaisesti itsekunnioituksesta. Nehän tarjoutuu jokaiselle naiselle!!!!

Jos kuitenkin nainen on iäkäs "sinkku" niin kyllä näkymättömyysviitta on yllä. Jos sitten saa huomiota osakseen matkalla, täytyy olla tunteitakin mukana ennenkuin mies edes kiinnostaa.

Kaikenlainen vertailu ja mollaaminen on naurettavaa ja köyhää, yleistäminen tällä palstalla on ennemminkin sääntö kuin poikkeus.

Huvittavaa lukea Tallinnan rotunaisista vastaan lyhytjalkainen suomalaisnainen. Tai Turkin namupala vastaan suomalainen junttimies.

Kaikilla meillä on onneksi valinnan vapaus. Säälin lähinnä prostituutioon pakotettuja lapsia. Esim Thaimaan naiset elävät keskim ottaen todella lyhyen elämän johtuen ammatin aiheuttamista sairauksista. Sama kohtalo on afrikkalaislapsilla ja etelä-Amerikassa.

• Niinpä niin

"Esim Thaimaan naiset elävät keskim ottaen todella lyhyen elämän johtuen ammatin aiheuttamista sairauksista. Sama kohtalo on afrikkalaislapsilla ja etelä-Amerikassa. "

Siksi täytyykin käydä pelastamassa mahdollsimman moni Suomeen.

Mutta entäs musliminaiset? Kuka pelastaisi kivityksiltä ja pahoinpitelyiltä...jopa Suomi24-forumeilla hehkutetaan Talibaneja ja Hamasia etc.

Sairasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109