This Is It!

Tinatinkerbell

Hih :D Tänään menen TAAS katsomaan sen! Onko muita, joille tullut pakkomielle päästä katsomaan uudestaan ja UUDESTAAN??? Minulla on pakottava tarve, nähdä Hänet vielä kerran. Ymmärrettävää ;D

10

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertyh

      oisin halunnu mennä kattoo... mut.... :'( mut onneks se tulee dvd:lle, mut ei se kyll oo yhtää sama asia ku elokuvateattereissa kattomine :( saatan ehkä mennäkki vielä =)

      • Tinatinkerbell

        Juuri sen takia (valkokankaalla ISONA) menenkin nyt niin paljo kuin mahdollista. Koska tämä on HARVINAISTA HERKKUA! Toista tilaisuutta ei taida enää tulla :(( Se on niin upeaa ku Michael on vapaalla, ei siis esiinny vaan harjoittelee tavalliset vaatteensa päällään. jotka tosin meistä on fiinejä ;D mutta hän on erilainen kuin olemme tottuneet konserteissa näkemään. Jauhaa purkkaa ja imee tikkaria :D LOVE!!!


      • ThrillerNight
        Tinatinkerbell kirjoitti:

        Juuri sen takia (valkokankaalla ISONA) menenkin nyt niin paljo kuin mahdollista. Koska tämä on HARVINAISTA HERKKUA! Toista tilaisuutta ei taida enää tulla :(( Se on niin upeaa ku Michael on vapaalla, ei siis esiinny vaan harjoittelee tavalliset vaatteensa päällään. jotka tosin meistä on fiinejä ;D mutta hän on erilainen kuin olemme tottuneet konserteissa näkemään. Jauhaa purkkaa ja imee tikkaria :D LOVE!!!

        Elokuvateattereissa on kyllä ihan eri fiilis kattoa kuin kotona. Aahh.. Thriller ja mahtava äänentoisto sekä iso valkokangas.


      • MJ-fani
        Tinatinkerbell kirjoitti:

        Juuri sen takia (valkokankaalla ISONA) menenkin nyt niin paljo kuin mahdollista. Koska tämä on HARVINAISTA HERKKUA! Toista tilaisuutta ei taida enää tulla :(( Se on niin upeaa ku Michael on vapaalla, ei siis esiinny vaan harjoittelee tavalliset vaatteensa päällään. jotka tosin meistä on fiinejä ;D mutta hän on erilainen kuin olemme tottuneet konserteissa näkemään. Jauhaa purkkaa ja imee tikkaria :D LOVE!!!

        kun on vielä mahdollisuus. DVD ok mutta tarvitsisi suuren "kotikinon" että siitä tosiaan nauttisi yhtä paljon. Eikä sittenkään pääsisi samaan.











        2


    • Dariussss

      Olen myös menossa toiseen kertaan, olisin varmasti menny jokaseen näytökseen jos vaan olis ollu mahdollista. On vaan niin hieno elämys nähdä ja kuulla MJ leffteatterissa.

      DVD:tä odotellessa, pitäs varmaan hankkia hyvä kotiteatteri, sais nautittua kotonakin. =)

    • meliini

      Oli kylä niin mahtava leffa että olisi upeaa mennä katsomaan se uudestaan. Pitänee miättiä...

    • Tinatinkerbell

      Olin taas katsomassa Michaelia... Mutta jo 4. kerta kun näin tapahtui :/
      Nimittäin, kun loppu tekstit alkaa tulla niin laitetaan valot päälle ja porukka rupeaa lähtemään luullen että nyt se loppu. Loppu tekstien jälkeen se tulee, SE ELOKUVAN LOPULLINEN SANOMA!!! Valitin asiasta ja mitä mulle sanottiinkaan "ei voi mitään, kun on päästävä siivoamaan paikkoja" . Voi helvatan kuustoista!!! Tuon aion kertoa SONYlle koska heidän elokuvansa on pilattu nyt ihan totaalisesti... Onko muissa teattereissa tapahtunut sama??? Tää on turun kinopalatsissa, tää mun tapaus.

      • ö-------------------

        Jouduin poistumaan ennen loppua ja jäi näkemättä viimeiset lopputekstit. Helsingissä ainakin oli pimeää loppuun saakka.


      • -b

        Turun Kinopalatsissa sama homma et valot päälle ja tultiin siivoomaan ja kaikki poistui paitsi minä ja kaverini. Noh en sitte kehdannu siihen jäädä istumaan eli missasin sen lopun. Voiko joku kertoa, että mitä sitten tapahtui niiden tekstien jälkeen??


      • -vVv-
        -b kirjoitti:

        Turun Kinopalatsissa sama homma et valot päälle ja tultiin siivoomaan ja kaikki poistui paitsi minä ja kaverini. Noh en sitte kehdannu siihen jäädä istumaan eli missasin sen lopun. Voiko joku kertoa, että mitä sitten tapahtui niiden tekstien jälkeen??

        Munkin piti mennä kattoo se elokuva mut sain samaks päiväks ilmais liput thiller live souhun ja jouduin pättää kumpaan meen ja aattelin et se elokuva tulee kumminkin dvd:lle joten menin kattoon thiller livee


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe