Tuossa aiemmin totesin, jotta metsät ovat nyt täynnä namia purtavaa susille (metsästyskoirat) ja toivotin arvokkaat sudet tervetulleiksi valmiiksi katettuun pöytään.
Minä olin taas oikeassa ja sudet jo astuvat pöytään hyvällä ruokahalulla. Tässä dokumenttia:
http://www.kaleva.fi/uutiset/Kotimaa/Susi-tappoi-hirvikoiran-Limingassa/821218
Kylläpä hirviliha maistuu ahneelle ihmiselle, mutta heti kun susi pikkusen herkuttelee lihapallerolla, niin hysreerikolla järki sumenee ja surkea itku ja silmitön raivo saa ylivallan.
Oikeus on tapahtunut
13
441
Vastaukset
- lyytikäinen
LATAA TÄYSILLÄ PAHOJA IHMISIÄ JA KOIRIA VASTAAN, vapiskaa kaikki
- laikkabaikkali
Sinä vastenmielinen mielenterveysongelmainen yhtä ja samaa huttua jauhava perverssi saat kalossia suoli 24 operaattorilta idioottimaisten kirjoitustesi takia!
- ! ! !
tuohan on täysin pähkähullu kaveri, ei sellaisiin
tehoa minkäänlainen puhe, ainoastaan pakkokeinot.
- Metsästjä...::
Oikeus on todella tapahtunut! Ja tätä tapahtuu edelleen todella paljon enemmän kuin julkisuudessa tiedotetaan :D
http://www.kaleva.fi/plus/Laiton-pyynti-pienentanyt-susikantaa/821823#kuvabox
Nyt anaali itkee siellä hikisessä pimeässä kerrostaloyksiössä kehä kolmosen sisäpuolella. Sitten hänen mielessään kiehahtaa kiukku. Kalsarit savuavat ja sottaantuvat kun hän kirjoittaa Suomi24:n palstat täyteen kivenkovaa faktaa susista ja luonnosta ja käyttä kanssakeskustelijoistaan niin älykkäitä termejä kuin "kuraperseapina" ja "apinankuraperse".
Aika huvittavaa että tämä tyyppi uhoaa täällä palstalla nimimerkin suojassa, kaukana pahasta todellisuudesta. TULE ULOS, TULE HAUKKUMAAN MEITÄ KUNNIALLISIA METSÄSTÄJIÄ PÄIN NAAMAA! Katotaan uskallatko... :)- välittää
moisesta paskanjauhajasta.
On siitä toisaalta hyötyäkin,on saanut jauhannallaan SUOJELTUA kokonaisia riettalaumoja.Oikeat susien suojelijat ja muut luonnonystävät ovat varmaankin onnellisia,että heillä on näinkin "fiksu" sanansaattaja.
Mutta itseppähän on tiensä valinnut,antaa jatkaa vaan. sitten vaikkapa persekura-apina.
Minähän haastattelen susihysteerikoita ja metsästäjiäkin jatkuvasti päin naamaa tehdessäni maakutuntareissuja susianalyysia varten. On joskus ollut kiperiäkin tilanteita, mutta minähän en tunnetusti ole mikään pelkuri.- ihastunut,,,
Lietso vaan susiviha kasvaa jatkossakin, hyvä näinkin. Suomen sudelle tulevaisuus on kamalaa. Venäjällä sitä riittää.
- Pekko hallikainen
Susianalyytikko kirjoitti:
sitten vaikkapa persekura-apina.
Minähän haastattelen susihysteerikoita ja metsästäjiäkin jatkuvasti päin naamaa tehdessäni maakutuntareissuja susianalyysia varten. On joskus ollut kiperiäkin tilanteita, mutta minähän en tunnetusti ole mikään pelkuri.Vieläkö vaihdat kalsarisi joka toinen päivä ja peset ne jokivedessä huuhtelemalla..
Moinen älyn riemuvoitto tekee korkeintaan reissuja paikalliseen mielenterveystoimistoon apurattaisella polkupyörällä..
- naureskelija
Jutussa joku turpea riistapomo sössöttää, että kyseessä on "varma tapaus" vaikka ei edes suden jälkiä ole löytynyt. On nuo tollerot niin palikoita, ettei voi kun naureskella.
Ja pitääkö niitä rakkeja pitää irrallaan pitkin metsiä? Rakkien paikka on kopissa.- hyvä hyvä
ja pysyt kopissasi kuten "rakin" kuuluu.
- koh-i-noor
miksi taistella tuuli myllyjä vastaan susi tulee häviämään suomesta,mutta mitä se haittaa ,kun venäjällä on niitä ihan tarpeeksi.suomi on niin pieni maa .että susia sopii vain eläitarhoihin.ps.lunta ja moottorikelkka keliä odotellessa täältä pohjois -suomesta
- suden voi
koh-i-noor kirjoitti:
miksi taistella tuuli myllyjä vastaan susi tulee häviämään suomesta,mutta mitä se haittaa ,kun venäjällä on niitä ihan tarpeeksi.suomi on niin pieni maa .että susia sopii vain eläitarhoihin.ps.lunta ja moottorikelkka keliä odotellessa täältä pohjois -suomesta
istuttaa parikin metriä paskapatterin sisään, niin jo lykkää vähä helvetin hyvää kurpitsaa.
- määääää
suden voi kirjoitti:
istuttaa parikin metriä paskapatterin sisään, niin jo lykkää vähä helvetin hyvää kurpitsaa.
sakolainen tai lapuanliike ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654