Kosinta ..

Petetty 40+

Mies jota tapailin, kosi minua (rakastan sua.. tulisitko vaimokseni, jakamaan kaiken niin hyvät kuin huonot päivät).. Esitteli sukulaisilleen "tulevana vaimonaan". Mutta se kaikki olikin vain "valhetta".. Ei hänellä ollut tarkoitustakaan "vakiintua".. tahtoi ja tahtoo edelleenkin olla vapaa, päättää mitä tekee, missä tekee, kenen kanssa tekee.. viettää ns sinkku-elämää, pettää ja tapailla niin monia kuin voi, useampia varmasti yhtäaikaa.
Rakastuin häneen ja rakastan vieläkin.. mutta toisen kunnioitus ja arvonanto.. missä ne ovat/olivat kyseisellä henkilöllä. Ei kosintaa tehdä noin vaan heittäen mitään tarkoittamatta.
Tulin vastanneeksi hänelle myöntävästi... tahtoi ostaa kanssani oman paikan jossa asuisimme, jakaa kaiken.
Näinkin karkeasti voidaan toista ihmistä satuttaa ja jättää lopulta kertomatta ettei nähdä enää, kadota elämästä juuri sillähetkellä kun eniten voi toista satuttaa. Hän katosi kuin sormia näpsäyttäen, ei vastaamista puhelimeen, ei viesteihin.. ei mihinkään.
Hän ei ollut sanojensa mittainen vaikka miten asiaa näin jälkikäteen ajattelee.
Rakkauteni ei vain ole kadonnut ja kun muistelen.. itku tulee ja kaipaus.. miksi, miksi, miksi... miksi tahdoit satuttaa minua näin paljon.. Olisit rehellisesti sanonut ettet tarkoittanut kosinnallasi mitään ja ettet tahdo enää nähdä minua... miksi kadota ja jättää toiselle tällainen tunne. Olisit ollut mies ja puhunut asioista kasvotusten...

1

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen Turusta

Tieän tunteesi, koska olen itse sama kokenut. Jouluna tulee 5v, kun oltiin vielä yhdessä, sen jälkeen hän lähtii vaan. Me oltiin vielä naimisissä, menin jouluksi Viroon sukuloimaan, ja palattuaan joulun jälkeen puhelin ei enää ollut käytössä. Oli vaihtanut numero, muuttanut pysyvästi Helsinkiin. Siellä hän oli viikottain töissä, viikoloput kävi mun luo kotona. Osottetta ei ole, puhelinumeroa myös. Nähtiin vielä kerran, kun kävi hakemassa vaateita, sanos tulevani vielä hakemaan loput tavaroista, mutta ei tullut enää koskaan. Ehkä se avioliito olisi päätynyt kuitenkin, mutta nyt täällä tavalla erotessa jäi ainoa ajatus- MIKSI??? Ajattelen hänet usein, mutta ei inhoa (vaikka syytä olisi), vain rakastan edelleen. Tuo tietämättömyys satutaa enittein- MIKSI??? Vaikka olen nyt 2 vuotta uudelleen naimisiis, tuo MIKSI? jää varma vaivamaan ikuisesti, ja nykyinen suhdekin kärsii tästä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      174
      3990
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      81
      3159
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      24
      2266
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      47
      2175
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      82
      2022
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1351
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1280
    8. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1278
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      59
      1069
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      778
    Aihe