Mies jota tapailin, kosi minua (rakastan sua.. tulisitko vaimokseni, jakamaan kaiken niin hyvät kuin huonot päivät).. Esitteli sukulaisilleen "tulevana vaimonaan". Mutta se kaikki olikin vain "valhetta".. Ei hänellä ollut tarkoitustakaan "vakiintua".. tahtoi ja tahtoo edelleenkin olla vapaa, päättää mitä tekee, missä tekee, kenen kanssa tekee.. viettää ns sinkku-elämää, pettää ja tapailla niin monia kuin voi, useampia varmasti yhtäaikaa.
Rakastuin häneen ja rakastan vieläkin.. mutta toisen kunnioitus ja arvonanto.. missä ne ovat/olivat kyseisellä henkilöllä. Ei kosintaa tehdä noin vaan heittäen mitään tarkoittamatta.
Tulin vastanneeksi hänelle myöntävästi... tahtoi ostaa kanssani oman paikan jossa asuisimme, jakaa kaiken.
Näinkin karkeasti voidaan toista ihmistä satuttaa ja jättää lopulta kertomatta ettei nähdä enää, kadota elämästä juuri sillähetkellä kun eniten voi toista satuttaa. Hän katosi kuin sormia näpsäyttäen, ei vastaamista puhelimeen, ei viesteihin.. ei mihinkään.
Hän ei ollut sanojensa mittainen vaikka miten asiaa näin jälkikäteen ajattelee.
Rakkauteni ei vain ole kadonnut ja kun muistelen.. itku tulee ja kaipaus.. miksi, miksi, miksi... miksi tahdoit satuttaa minua näin paljon.. Olisit rehellisesti sanonut ettet tarkoittanut kosinnallasi mitään ja ettet tahdo enää nähdä minua... miksi kadota ja jättää toiselle tällainen tunne. Olisit ollut mies ja puhunut asioista kasvotusten...
Kosinta ..
1
655
Vastaukset
- Nainen Turusta
Tieän tunteesi, koska olen itse sama kokenut. Jouluna tulee 5v, kun oltiin vielä yhdessä, sen jälkeen hän lähtii vaan. Me oltiin vielä naimisissä, menin jouluksi Viroon sukuloimaan, ja palattuaan joulun jälkeen puhelin ei enää ollut käytössä. Oli vaihtanut numero, muuttanut pysyvästi Helsinkiin. Siellä hän oli viikottain töissä, viikoloput kävi mun luo kotona. Osottetta ei ole, puhelinumeroa myös. Nähtiin vielä kerran, kun kävi hakemassa vaateita, sanos tulevani vielä hakemaan loput tavaroista, mutta ei tullut enää koskaan. Ehkä se avioliito olisi päätynyt kuitenkin, mutta nyt täällä tavalla erotessa jäi ainoa ajatus- MIKSI??? Ajattelen hänet usein, mutta ei inhoa (vaikka syytä olisi), vain rakastan edelleen. Tuo tietämättömyys satutaa enittein- MIKSI??? Vaikka olen nyt 2 vuotta uudelleen naimisiis, tuo MIKSI? jää varma vaivamaan ikuisesti, ja nykyinen suhdekin kärsii tästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441790- 401708
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631440- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2181201Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 711113
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää21990- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898