Hei!
Minulla on kohta 5-vuotias tyttö ja etsin hänelle harrastuksia. Voi olla mitä vaan, kunhan pysyis mielellään tuossa max 90e/kausi eli 4kk. Yksityisiä toki on, vaan on niin kalliitakin, ettei nyt pysty työttömänä rahoittaan. Aiemmin -kun olin töissä- tyttö kävi luistelukoulussa yhden kauden (140e) ja nyt ois tarkoutus laittaa prinsessafutikseen, joka maksaa 80e/kausi. MItäs kaikkia mahiksia on, siis mieluiten kaupungin järjestämiä, et pysyis kohtuu hinnoissa. Musiikkiharrastuskin ois kiva, vaan ne maksaa jo useita satoja. Eli: tietäisikö kukaan halpaa ratsastusta, musiikkiharrastusta, uimista, tanssia, luistelua, jne jne Helsingissä, mieluiten Itä-Helsingissä, mutta autolla pääsee muuallekin.
Please vain asialliset vastaukset!
Helsinki: tyttöjen harrastuksia?
5v:n äiti
0
581
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29211462
- 1447096
- 1025858
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425219- 524331
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304129On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323571- 613564
- 793130
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223095