Kovis-tyyli?

Vastailkaas

Millanen olis sellanen sopivan katu-uskottava ja vakuuttava kovis-tyyli?

Pitääkö värjätä hiukset, jos pitää, niin minkä värisiksi?
Millä tavalla hiukset pitäis leikata?
Millaset vaatteet?
Millaset kengät?
Millanen takki?
Olisko hoppari-tyyli kovismaista?
Millasta lakkii koviksen pitäis käyttää?
Koruja?
Sopisko korvakoru kovikselle, jos sopis, niin millanen?
Millasta musiikkia koviksen pitäis kuunnella?
Jos on täysikäinen, niin millanen auto kovikselle sopis?


Saako sellaset "TRUE-kovikset"(eli ei mitkään wannabet) helpommin tyttöjä?

68

4516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähäjätkä

      Millanen olis sellanen sopivan katu-uskottava ja vakuuttava kovis-tyyli? no musta ainaki o ihan sellane perus ettei kuitenkaa että pikku skidit juoksee kirkuen karkuu kuiteski pitää olla jotain omaa musta

      Pitääkö värjätä hiukset, jos pitää, niin minkä värisiksi? ei välttis tarvii mut jos haluut mustat tai esim punaset

      Millä tavalla hiukset pitäis leikata? lyhyet aika ehdoton pitkät hiukset ei oo nii kovis maiset kandee käyttää geelii

      Millaset vaatteet? vähä riippuu ihmisest tummia vaatteit kandee suosii. niittei ja kaikkee tollast siihe / tai revityt farkut mun lempparit

      Millaset kengät? ei mitää korkkareit harvoille koviksil sopii perus tennarit tai korkea pohjaiset kengät...

      Millanen takki? tiukka, lyhyt, tumma. ite käytän mustaa nahka takkii

      Olisko hoppari-tyyli kovismaista? no ei oikeestaa on se tavallaan mut ei nii vakuuttava kaikil

      Millasta lakkii koviksen pitäis käyttää? osa käyttää cappei mut yleisimpii on mustat pipot

      Koruja? jotkut siistit logot,lohikäärmeet,lepakot yms... sormuksii voi pitää melkein kaikenlaisia mut ei mitää kukka juttui -.- itelläni ei oo mitää huuli,kulma,kieli yms korui mut niit en haluukkaa...

      Sopisko korvakoru kovikselle, jos sopis, niin millanen? todellaki sopii jonkun laine perus rengas tai erilaiset logo korvikset

      Millasta musiikkia koviksen pitäis kuunnella? no musa ei oikein vaikuta ku se on jokasella se oma mistä pitää ite kuuntelen rockii,rappii yms... (Hollywood undead)it is best

      Jos on täysikäinen, niin millanen auto kovikselle sopis? avo autot on tosi cool mut ei ihan paras vaihto ehto suomes. musta en perus väri sille tai joku siisti punanen ei mikään perus punane, hopee tai sinine. esim liekit siihe kylkee nii täydellist!

      mut mopot on kyl in aina. no mut toivottavasti oli ees jotai apuu


      Saako sellaset "TRUE-kovikset"(eli ei mitkään wannabet) helpommin tyttöjä?

      • Tollanen.

      • GTA fani :D:D.D

      • KissakoirA1753
        GTA fani :D:D.D kirjoitti:

        Onks toi kuva GTA:sta? :D:D

        Oliks sen oikee nimi nyt joku Grand the auto?

        Ootko retardi


    • FFFFFFFuuuuuuuuu

      Mitä helvettiä onko tää niinku tehty tosissaan vai läpäl? toivottavasti jälkimmäinen.

      • toivottavasti läppää

        No ihan varmmaan läpällä... Eihän kukaan voi oikeasti noin idioottimaisia juttuja kysellä! Tai si tarvii hoitoa ja nopeesti. Myös vastaajat.


      • Fuck haters!

        Heiii!!!! Haters gonna hate mut vähä kunniotust. Kyl kuka vaa saa olla ihan millanen haluu joten haista huilu ja painu helvettiin, idiootti!


    • nothanks

      Näin tyttönä voin sanoa, että en itse ainakaan henkilökohtaisesti näe tuossa kovis -tyylissä mitään hienoa. Mulle tulee vaan mielee, ett se on semmone 'paha poika'. eli tyylii saattaa juoda, polttaa, pölliä, olla huonokäytöksinen jne. ja sellasista en itse ainakaan voisi kiinnostua. Itse (ikävä kyllä) ainakin saatan päätellä ulkonäön perusteella ihmisestä jonkin verran, jos en tunne. Miksi pitäisi näyttää kovemmalta tyypiltä kuin mitä oikeasti on? Mulle se on ainakin vaan miinusta.

      Toki jos oot sellanen kovis -tyyppi luonteeltas niin mikäs siinä jos haluat sen ulospäin näyttää ;D

      • tyttsky

        hyi kovistyyli :


    • lisbeth_

      ei kenestäkään saa kovista tekemälläkään jos ei ole sellanen henkisesti. säälittäviä sellaset jotka esittää jtn mitä ne ei todellisuudessa ole.

      • nimimerkkimies

        Kovis:
        -Pukeudu vähintään 3 vuotta vanhoihin tuulihousuihin/verkkareihin
        -älä käy ikinä suihkussa
        -lyhyet natsihiukset tai sitten ei leikkaa ollenkaan
        -käyttäydy mulkkumaisesti ja pellesti joka paikassa
        -paskanen monta vuotta vanha tuulitakki/verkkatakki päällä
        -kääri sätkiä
        -varastele mopoja, vittuile lusmumaisesti kaikille ja ole kyrpä!
        -haise paskalle
        -lenkkarit, väh.5 vuotta vanhat
        -lippis väärinpäin tai sitten sellainen ihan yli käyrä

        Tommosia ei arvosteta missään, mutta tommosia oli meidän koulun pahat pojat aikoinaan!


      • ???
        nimimerkkimies kirjoitti:

        Kovis:
        -Pukeudu vähintään 3 vuotta vanhoihin tuulihousuihin/verkkareihin
        -älä käy ikinä suihkussa
        -lyhyet natsihiukset tai sitten ei leikkaa ollenkaan
        -käyttäydy mulkkumaisesti ja pellesti joka paikassa
        -paskanen monta vuotta vanha tuulitakki/verkkatakki päällä
        -kääri sätkiä
        -varastele mopoja, vittuile lusmumaisesti kaikille ja ole kyrpä!
        -haise paskalle
        -lenkkarit, väh.5 vuotta vanhat
        -lippis väärinpäin tai sitten sellainen ihan yli käyrä

        Tommosia ei arvosteta missään, mutta tommosia oli meidän koulun pahat pojat aikoinaan!

        Kaikista kovimmat pomot eivät pukeudu mihinkään hoppari vaatteisiin. Esim. Mafiapomot


    • paladin galleriast
    • paladin galleriast

      http://api.ning.com/files/t5cy5vjY1jsrxysGHlTwEA1eZy1Dy9wrVY78Vb0DeL8PecIvwEpzJ2812WYnJTnSsXUj5NWkvgZ6gfwIbmu-cfGFaUgnFy8a/Motle...



      ite pukeudun tollee niiku tos kuvas toi oikeen pualimmaine

      • paladin galleriast

        mut sit taas toisaalta, ns. "kovikset" (eli koulukiusaajat ymsp.) on rumia paskoja suoraa mun mutsin perseestä


      • TulepasKalle

        Mötley Cruen show-asu?
        mitä helvettiä


    • Oot_pelle

      Paina pääs perseeseen ja mieti mikä meni vikaan...

    • kovis :D:D:D:DD hahh

      "Kovis:
      -Pukeudu vähintään 3 vuotta vanhoihin tuulihousuihin/verkkareihin
      -älä käy ikinä suihkussa
      -lyhyet natsihiukset tai sitten ei leikkaa ollenkaan
      -käyttäydy mulkkumaisesti ja pellesti joka paikassa
      -paskanen monta vuotta vanha tuulitakki/verkkatakki päällä
      -kääri sätkiä
      -varastele mopoja, vittuile lusmumaisesti kaikille ja ole kyrpä!
      -haise paskalle
      -lenkkarit, väh.5 vuotta vanhat
      -lippis väärinpäin tai sitten sellainen ihan yli käyrä"

      just näin.

      • hällööö

        taas tämmöne "wannabe" aihe. :D Ja näitä riittää


    • zkzkzzkzkkzkz

      noh täs ny olis ''kovistyyli'': hiukset lyhyet(tummat väriltään), nahkatakki, farkut, maiharit, ei lakkia, ei koruja, kuuntelee rokkia/heviä(ei räppiä koska räppärit on wannabe ''koviksia''), mopo on enduromalli, jos täysikäinen niin semmone vanha amerikanrauta, paras kulkuneuvo ''TRUE-kovikselle'' on kunnon harrikka. elikkäs tässä oli lyhyt kuvaus ''TRUE-kovikselle''.

    • jartsa_r

      Tässä muutamat vinkit niin pääsee hyvin alkuun
      - hiukset lyhyet tai kalju
      - takkina nahkarotsi (lyhyt rottatakki tai pitkä)
      - maiharit jalkaan, tai bootsit (teräskärki)
      - farkut tai maastohousut
      - paita: T-paidan päälle kauluspaita (musta tai ruudullinen): hihat kääritään, nappeja auki 3-4 tai kaikki, housun päälle ja vaikka kaulukset pystyyn
      - lakki ei välttämätön: jos käyttää nii joku kaljalippis väärinpäin
      - hoppari-tyyli on paskaa, ei sovi tosi koviksille
      - kovis näkyy, kuuluu ja esiintyy mulkkumaisesti, tyhjät kaljatölkit, röökiaskit ja mäkkärin roippeet viskataan rennosti maahan tai auton ikkunasta
      - katu-uskottavin auto on vanha jenkkirauta tai chevy van
      - musiikki voi olla heviä tai rokkia ja sitä pitää luukuttaa auton avoimesta ikkunasta

      Valikoi näistä vinkeistä niin pääset hyvin alkuun
      Mä oon käyttäny näistä parhaat hyvällä menestyksellä :D

    • dawesy

      Määrittelet itse sen oman tyylin etkä vaikuta minkään aivottoman tyylilajin lampaalta?

      Luulempa että jos vaivaudut vähän miettimään, tajuat mikä näyttää yleisesti hyvältä.

    • viitaluoma

      -musta tai punanen
      -sillai et ne sojottaa ylös
      -housut:farkut, takki joku nahkatakki ois hyvä, lippis:cap
      -skeittikengät
      -huppari jos siinä on vetoketju. jätä ylhäältä vähä auki
      -cap
      -joku metallin värinen kaulakoru, sormus
      -en usko et korvakoru ois kovismainen riippuu ulkonäöstä
      -amispoppia, metallia yms
      -bmw amisauto,

    • Kovispoika 14v

      Pitääkö värjätä hiukset, jos pitää, niin minkä värisiksi?
      Millä tavalla hiukset pitäis leikata?
      Millaset vaatteet?
      Millaset kengät?
      Millanen takki?
      Olisko hoppari-tyyli kovismaista?
      Millasta lakkii koviksen pitäis käyttää?
      Koruja?
      Sopisko korvakoru kovikselle, jos sopis, niin millanen?
      Millasta musiikkia koviksen pitäis kuunnella?
      Jos on täysikäinen, niin millanen auto kovikselle sopis?

      Hiusten väri, kaikki kelpaa.

      Tukka ylös punkkarityyliin geelillä tai vaseliinilla.'

      Pillifarkut, prätkärotsi, maiharit, korvarengas,

      Lakki ei välttämätön.

      Kovismusa esim. joku todella raju natsipunk/skinheadbändi.

      Hopparit ovat lapsellisia, eikä mitään koviksia.

      Auto, joku halpa amisauto.

    • Pelottava nuorukaine

      Noh, en ole varma haetko tätä mutta olen vajaan kuukauden päästä 14, minua luullaan useasti yli 15 vuotiaaks (en ole täysin varma meneekö kui pitkälle tuo iän arviointi) tyypit luulee et poltan ja juon. En tee kumpaakaan noista.

      En tiedä tarvitseeko nyt erityisesti kuunnella mitään, itse kuuntelen heviä ja rockia, myös Voltairea (gootti)
      Pukeutumistyyli on: Iha normit farkut, musta kauluspaita, mustat nahkaliivit, mustat bootsit ja välillä jotain pääkallokorua, taaksekammatut tummanruskeat hiukset (en ole värjännyt). Tällä saa sen aikaan että porukat oikeesti pelkää, väistelee ja viimeks pari viikkoo sitte yks pariskunta näytti vähä hätääntyneeltä, olin menos kirpparille ja ne tuli vastaan sellasen pienen kävelevän skidin kaa, ei perkele ku ne veteli sitä äkkiä pois päin musta ja vetäs toiselta puolelta sitä käytävää, kävelin ihan normisti.

      Tosin naisten keskuudessa en menesty, enpä hirveästi yritäkään koska jos on joku nainen kenestä tykkään, niin ujostun helposti, ja hahhah, naurakaa.

    • perse22222

      hahaaa luuseri

    • ?!

      MIKÄ /MILLAINEN ON NIINSANOTTU "KOVIS"???

    • siiima

      Raitaverkkarit, vaimari, maiharit ja karjalalippis.

    • nohekekke

      "Kovis" on aivan määrittelykysymys. Jotkut pitävät skinhead-tyyliä kovana, jotkut taas hopparityyliä. Jälkimmäinen nyt tosiaan on vain säälittävää yritystä, ei lökärit tai hip hopin kuuntelu kovista tee, päin vastoin itse asiassa. No, jos kovis haluaa olla niin kai siitä lähdetään että on uhkaavan ja synkän näköinen, nahkarotsit, mustat vaatteet ja kalju pää ainakin kuulunevat asiaan. Ja mitä naisiin tulee, niin tämmöiset "villit" blondit kyllä tykkäävät, mutta sellaiset jotka ajattelevat muutakin kuin seksiä ja miehiä, eivät niinkään koviksista piittaa.

    • Govis?

      Miten olla hoppari? Et voi pakottaa itseäsi hoppariksi. Sinä olet jos olet.

      • jocrejoiejcoijrc

        Ei hoppari ole synonyymi kovuudelle, sehän on vain termi jolla kuvataan hiphop-kulttuuria noudattavaa ihmistä. Sitten on näitä "koviksia", teinejä jotka jostain syystä kuvittelevat hiphop-vaatteiden tekevän niistä kovia. Eivät ne wannabe-kovikset ole oikeita hoppareita.


      • muh dik
        jocrejoiejcoijrc kirjoitti:

        Ei hoppari ole synonyymi kovuudelle, sehän on vain termi jolla kuvataan hiphop-kulttuuria noudattavaa ihmistä. Sitten on näitä "koviksia", teinejä jotka jostain syystä kuvittelevat hiphop-vaatteiden tekevän niistä kovia. Eivät ne wannabe-kovikset ole oikeita hoppareita.

        Hopparit yleensä ovat narkkaavia pellejä ja rikollisia (kuten esikuvansakin) joita tulee kohdella mahdollisimman ankarasti. Muinaisessa Alabamassa osattiin aikoinaan käsitellä hopparipellejä, tai siis heidän silloisia vastineitaan.

        jou jou olen kotipoika
        jou öh öh öh vedän sua kuonoo
        öh öh öh muh dik
        jou jou öh öh


    • mikä vitun molo

      Mitä helvettiä. Sitten kaikille tiedoksi, että hopparit/fruittarit/whatever ovat korkeintaan noloja, ne ovat kaikkein kauimpana "koviksesta". Siinä ei ole mitään kovaa että teininä rehvastellaan huonolla koulumenestyksellä, poltetaan tupakkaa jne. Hintin näköiseksi itsensä tekeminen (lökärit, löysät jättikokoiset housut jne.) nimenomaan antavat naurettavaa kuvaa, ei läheskään kovaa. Semmoinen synkkä tyyli, nahkarotsit ja paljon mustaa, ehkä pitkät hiukset, antaa paljon kovemman kuvan.

      "Kovuus"han on tulkintakysymys, mutta paras tulkinta lienee semmoinen että mitä uhkaavamman näköinen, sen kovempi. Housut, joissa ikään kuin olisi isot paskat eli lökärit, eivät juurikaan tee "uhkaavaa". Harvempi esimerkiksi menisin itse haastamaan tappeluun jonkun motoristijengin jäsentä (esim. nyt joku isokokoinen mies prätkän päällä, nahkarotsi, pitkät mustat hiukset ja mustat vaatteet muutenkin, yleensä heviä tulee täysillä musiikinkuunteluvehkeistä), mutta esimerkiksi jotain hiphopin tahdissa käsiä heiluttelevaa, lätsäpäistä lököttäjä ei nyt juurikaan nyrkkeilukehässä pelottaisi.

      • jocijroeicjrorij

        *Itseäni ei siis paljoa pelottaisi.


    • Kyllä se skini päihittää hopparin ja fruittarin ns. "kovemmalla" ulkomuodollaan.
      Vai miten on?
      Kalju ja maiharit vastaan fruittarien bieber tai robin tyyliset hiukset ja tennarit.
      Pilotti ja maastokuvioidut kenttähousut vastaan helvetin iso ja ruma huppari sekä
      samanlaiset harmaat lökärit jotka roikkuu puolitangossa.
      Kovis on melkipä kuin synonyymi sanalle maskuliinisuus.
      Ja tämän päivän skinhead jos mikä on maskuliininen!

      • ASIAA!!

        Juuri näinkin asia on. Itse en kyllä ole skini, hevari enemmänkin. Mutta silti skinhead-muoti on paljon kovemman näköistä kun joku hoppari/fruittari. Massateinit ehkä pukeutuu kuin hopparit, mutta todelliset kovikset on sitten niitä, joilla on maastohousut, teräskärkimaiharit, ehkä kettinkiä ja nahkarotsi tai niin edespäin. Miettikääs nyt, jos kohtaan jonkun hintin typerä lätsä päässä ja housut polvissa yöllä pimeässä, niin korkeintaan nauruhan siinä purskahtaa, mutta mustanpuhuvaa nahkrotsimotoristia tai semmosita kaappi skinheadia ei haluaisi kohdata yöllä pimeällä kujalla...

        Osoittaahan tän monet uutisetkin. Hopparinuoret syyllistyvät lähinnä huumeiden hallussapitoon, tupakan/alkoholin kulutukseen alaikäisenä ja sellaisiin rikoksiin, mutta tappeluun joutuessaan yleensä häviävät, jos nyt edes uskaltavat tapella. Itse olen usein huomannut että ne ovat kovia vittuilemaan, mutta lyömäetäisyydelle eivät uskaltaudu, etenkään tällaista lähes kaksimetristä, sysimustaa hevimiestä, vaikka itse en ketään ole edes uhannut lyödä. Eiköhän mustanpuhuvia kaappeja enemmän pelätä kuin naurettavia räppäripellejä. Ja jos nyt yksityiskohtiakin mietitään: kummalla on pelottavampaa rihkamaa, hevareiden ns. piikkirannekkeet ja ketjut vastaan räppäreiden kultakorut ja sormukset...


      • ASIAA!! kirjoitti:

        Juuri näinkin asia on. Itse en kyllä ole skini, hevari enemmänkin. Mutta silti skinhead-muoti on paljon kovemman näköistä kun joku hoppari/fruittari. Massateinit ehkä pukeutuu kuin hopparit, mutta todelliset kovikset on sitten niitä, joilla on maastohousut, teräskärkimaiharit, ehkä kettinkiä ja nahkarotsi tai niin edespäin. Miettikääs nyt, jos kohtaan jonkun hintin typerä lätsä päässä ja housut polvissa yöllä pimeässä, niin korkeintaan nauruhan siinä purskahtaa, mutta mustanpuhuvaa nahkrotsimotoristia tai semmosita kaappi skinheadia ei haluaisi kohdata yöllä pimeällä kujalla...

        Osoittaahan tän monet uutisetkin. Hopparinuoret syyllistyvät lähinnä huumeiden hallussapitoon, tupakan/alkoholin kulutukseen alaikäisenä ja sellaisiin rikoksiin, mutta tappeluun joutuessaan yleensä häviävät, jos nyt edes uskaltavat tapella. Itse olen usein huomannut että ne ovat kovia vittuilemaan, mutta lyömäetäisyydelle eivät uskaltaudu, etenkään tällaista lähes kaksimetristä, sysimustaa hevimiestä, vaikka itse en ketään ole edes uhannut lyödä. Eiköhän mustanpuhuvia kaappeja enemmän pelätä kuin naurettavia räppäripellejä. Ja jos nyt yksityiskohtiakin mietitään: kummalla on pelottavampaa rihkamaa, hevareiden ns. piikkirannekkeet ja ketjut vastaan räppäreiden kultakorut ja sormukset...

        Kyllähän ne hopparikkin uskaltavat päälle tulla!
        Jos niitä on kaks ja vastassa kymmenisen senttiä lyhyempi tyttö eli minä.


      • kpeckpreokcepk
        skini_nuori kirjoitti:

        Kyllähän ne hopparikkin uskaltavat päälle tulla!
        Jos niitä on kaks ja vastassa kymmenisen senttiä lyhyempi tyttö eli minä.

        Ei luulisi, tytön lyöminenhän on yksinkertaisesti raukkamaista. Kyllä eri alakulttuurit (ainakin me hevarit) yleensä puolustaa omiaan, jos näin käy niin mene kertomaan jollekkin isommalle skiniäijälle jos tunnet niin se käy leipomassa niitä turpiin että helisee.


      • kpeckpreokcepk kirjoitti:

        Ei luulisi, tytön lyöminenhän on yksinkertaisesti raukkamaista. Kyllä eri alakulttuurit (ainakin me hevarit) yleensä puolustaa omiaan, jos näin käy niin mene kertomaan jollekkin isommalle skiniäijälle jos tunnet niin se käy leipomassa niitä turpiin että helisee.

        kyllähän ne ite siitä tilanteesta lähti toinen kuono veressä :D
        mutta itehän ne siinä päälle tuli, joten omapa on häpeensä


      • Power Metal \m/
        kpeckpreokcepk kirjoitti:

        Ei luulisi, tytön lyöminenhän on yksinkertaisesti raukkamaista. Kyllä eri alakulttuurit (ainakin me hevarit) yleensä puolustaa omiaan, jos näin käy niin mene kertomaan jollekkin isommalle skiniäijälle jos tunnet niin se käy leipomassa niitä turpiin että helisee.

        Ei kyllä siinäkää mitää järkeä ole että pyydetää apuu iso mies, tai varsinkaa useempi kaveri vs. yks heppu. Nimenomaa hopparit tekee tämmöstä, ei ne yksin pärjää ni pitää olla vähintää kolminkertanen määrä porukkaa että uskaltavat tulla vittuilemaa. Tai ainaki näin Orimattilassa.


    • Jymy-Yllätys

      Pitkät hiukset on perseestä, just sellaset ku robinilla on. kunnon miehillä ei oo mitää vitun moppii!

      • joeircjoeijcr

        Eihän pitkä musta hevariletti muistuta alkuunkaan robinia? kato vähä tarkemmin, robinilla on semmonen vitun ympyränmuotonen pehku ja paskanruskee.


      • Power Metal \m/

        Tiesitkö että hirveesti en menis esim. Alexi Laiholle tollasta puhumaa, se voi ainaki keikalla olla sellasessa hiprakassa että turpaas saat. Ja nimenomaa kunnon miehet eli viikingit tms. piti pitkää lettiä.


      • Power Metal \m/
        Power Metal \m/ kirjoitti:

        Tiesitkö että hirveesti en menis esim. Alexi Laiholle tollasta puhumaa, se voi ainaki keikalla olla sellasessa hiprakassa että turpaas saat. Ja nimenomaa kunnon miehet eli viikingit tms. piti pitkää lettiä.

        Oho huti meni, piti tohon jymy-yllätys juttuu


    • lolololololololololl

      katu-uskottavuutta ei saa vaatteilla vain maineella

    • lol

      autoks 64 impala, vaatteiks kanin farkut ja päähä pipo tai mielummi käppi mut aika säälittävää ruveta leikkii yhtäkkii "kovista" ulkosella olemuksellaa

    • heg

      en tie mikä siin on mut kovikset yleensä harrastaa lätkää tai motocrossii

    • JohnCe

      "kovis-tyyli" ... ei herrajumala.. JOS ON TARPEEKS MIESTÄ NI PISTÄT PÄÄLLES JUST MILTÄ ITESTÄ SATTUU TUNTUU ETKÄ VÄLITÄ MISTÄÄN HELKKARIN TYYLEISTÄ! itellä on päällä välillä revityt mustat pillifarkut höystettynä t-paidalla ja nahkatakilla ja joskus mennäään kauluspaidalla ja sinisillä perusfarkuilla. ihan fiiliksen mukaan pukeudun ja sama äijä olen vaik mitä pistäisin päälleni.. se mikä sattuu miellyttämään omaa silmää on se mitä pitää käyttää. "kovis" (vittu mikä sana..) ei kyl tosiaan mieti mitään toisten mielipiteitä vaan pukeutuu JUST tasan niinku miltä itestä tuntuu. siinähän se idea menee jos tarvii yrittää miellyttää muita.

    • da man

      Kannattaa ostaa löysät ja liian isot housut ja valkoiset kalsarit, housujen pitää roikkua perseen alapuolella ja kalsarit pitää vetää kainaloihin. Housuista jätetään sepalus auki ja terska viritellään näkyviin.

      Paitaa ei kannata käyttää mutta joku vanha lippis kannattaa asettaa pään päälle, lippiksen lipan kuuluu osoittaa taakse.

      Kaulaan ripustetaan vähintään 10mm paksua kettinkiä, kettiinkiin voidaan ripustaa vaikkapa seinäkello katuuskottavuutta tuomaan.

    • 7 + 2 = 9

      Ole kovis, ole tyhmä

    • paskiainen2

      koviksis ei oo mitään järkee, pukeudu sillee miten ite haluut, äläkä välitä muista

    • Herkkunakasu<3

      Moi! Oon ite tyttö ja haluun olla jopa kovis että lissu.. enemmän kovis.. Käytän maltristi hupparia se on kovaaa!! JA tiukkoi farkkui.. Vittuilen opel ja haluun jälkää..
      En välitä jos opettajat väittää vastaan vittuilen vaan takasin.. Käytän paljon meikkii.. En tiiä auttoks noi mut laitoin noi nyt silti... Ainii sit vihaan Robinii ja JB:tä!!

      Oon pojil kova ja sillee!!

    • hevari?

      näistä ihmisten ehdotuksista tulee ekana mieleen hevarit joten sellastako tyyliä meinasit?

    • pertti---l

      Vittu te ootte saatanan kakarat ihan pihalla. Kasvakaa aikuisiksi.

      Ja mitä oikeisiin koviksiin tulee, niin nämä täällä kommentoivat kakarat eivät ole mitään niitten rinnalla. Luuleeko jotkut teinit että ne on kovia kun ne pukeutuu tietyllä lailla, polttelee röökiä 15-vuotiaana ja riehuu yömyöhään ulkona. Ja sit kun pistetään joku näyteikkuna rikki niin ollaa niin pahoja poikia. Mutta mietitääs. Jos paikalle päräyttäis vaikka joku prätkäjengi niin siinä menis hopitihoppareilta paskat lökäpöksyihin parissa sekunnissa ja viidessä sekunnissa niistä ei näkyis enää kuin boksereiden vilahdus kulman takaa.

      Niin että miettikääs vähän. Toi että pukeutumisella leikitään kovista niin on kyllä niin säälittävää että ihan naurattaa. Mites vaikkapa italialaiset mafiosot pukeutuu? Ja ne on kyllä ehkä _vähän_ kovempia ku jotkut saatanan hip hop luuseri teinit, menis jonneilla myös paskat housuun aika äkkiä jos tulisi joku mafiapomo paikalle puvussa ja pyssyn kanssa.

      Ja niin sit vielä että ite en oo mikään "kovis" enkä edes haluaisi. Ite oon kunnon kansalainen ja ajattelin ennemmin menestyä elämässä. :P Mut pakko oli vaan huomauttaa, ettette teiniluuserit luule ittestänne liikoja pelkän pukeutumisen perusteella :D

    • joopa joo...

      En tiedä mitä tässä haetaan mutta oma mielipe.
      Koko ja massa vaikuttaa kanssa esim. Iso kaveri/bodari voi käyttää mitä vaatteita tahansa en menis vit.tuilemaan. Skini tyyli kalju,suomi vaatteet camot joo.. kyllähän se viestittää mitä olet, mutta varaudu tappeluihin/kärhämiin viestittää et haluut hankaluuksia.. Ja jos oot yksin liikkeellä yössä voit saada tupaasikin. Jos haluat näyttää kovikselta niin linnassa kavereilla on ehdottomasti pitkä parta, kaljut/lyhet tai pitkät hiukset ja joo käy myös taakse päin harjatut hiukset. Ei mittään ho.mo hyppyri pystytukkaa ja ei ehdottamasti värjätyt. Tatuoinnit myös herättävät katuuskottavuutta. Ei värikkäitä fruittari muotivaatteita. Nahkatakit,resitaskuhousut,bootsit/maiharit,(farkut ja paita housujen sisään),Mootoripyörä/rokki/pitbull/tapout huppareita Viestittävät värikkäämmästä kaverista. Ja hevi tyyli käy myös . Mutta hipiti hopparit ei herätä kenessäkään pelkoa koviksen tunnetta ainoastaan teini/amis pellen.

    • joopa joo...

      Mutta hetken aikaa mietittyäni, hoppari tyyli sopii ainoastaan mustille, ei valkoihoislle.
      Ameriikassa eri juttu kuin suomessa. Sielllä hip hop tyyli kovismaista katu jengeissä.

    • Naurattaa tämä

      Ku luen tätä keskusteluu alan vaan niin tuntee itteni teiän "koviksesks" xDD Koko käsite on mun mielestä täysin pelle ja en todellakaan hae sitä tarkotuksella omalle kohdalle... Mutta joo mulla on välillä käppi päässä ja silloin aina väärinpäin, farkkuliivi missä iso kotka selässä, metallin värinen sormus ja kaulakoru, ennen roikku 3 avainketjuuu farkuist mut kevään tullessa tuli myös lonkkari otettuu alle niin siinä touhussa vähän on ketjut epäkäytännölliset siispä eivät roiku enää tuossa farkuissa. Kuuntelen aika paljon deathcoree, mutta myös muutakin... Ennen joulua oli keesi päässä ja nyt on sillai ananaksen ja keesin välimuoto (en jaksa alkaa nyt avaamaan enempää, koittakaa kuvitella ite.. :D) Käytän erityisesti kesällä vaimareita ja olen myöskin treenannut jonkun verran treenaan koko ajan... Ennen poltin vakituisesti, nyt yritän vähentää/lopettaa parhaani mukaan. Myöskin juon, mutta en säännöllisesti. Päihteidenkäytön syyksi ei muuta kuin se, että olen ollut masentunut ja on vain ollut tarve purkaa johonkin... En koe missään asioissa elämässäni mitään sosiaalisia paineita oli sitten puhe tyylistä, päihteidenkäytöstä tai sitten vaikka ruokavaliosta. Olen myöskin lukiossa ja koulu menee suhkoht hyvin. En yritä olla milläään tavalla kovis, mutta näiden kirjoitusten ^^ mukaan olen..?? :D Naurattaa koko juttu xD Ajattelen syvällisiä asioita tosi paljon ja olen sillä tavalla ehkä hieman herkempi poika. Minulla on tyttöystävä ja en ole mikään pleijeri. Syökää paskaa kovisjuttujenne kanssa xD

      • Naurattaa tämä

        ^^ ainiin olen siis poika ja täytän tänä vuonna 17


      • Naurattaa tämä

        PS vol 2. Käytän myöskin revittyjä farkkuja.. xD


    • kattokaa mu frendii4
    • Ton alottaja on seko
    • ruttorölli

      Minkä takia avasin tämän keskustelun, vielä 7 vuotta aloitusviestin jälkeen..

    • Jooooo-o

      Tarvitset:
      Punaisen Mercedes-Benz Viton
      nirhaantuneen nahkatakin
      kolme numeroa liian isot tekohampaat
      noin kymmenkunta risua
      yörunkkarien käyttämän yleisen virkistyspolun

    • kokenutvantaalla

      Vaikuttaa ett jengi ei tiedä milt se tuntuu ku jotenki paskamaine virneilme hupun alt näkyy jossai kadunkulmas ett meinaa tulla skeidat housuu. Ne o sellasii pelottavii silmist jo teininä ja pukeutumisel ei oo välii, monesti vaa halvat katu-uskottavat vaatteet. Katseesta sen erottaa, sitä ei voi teeskennellä kuka tahansa ja monesti ne on kerrostalolähiöist.

    • Sattana

      Oikea kovis ei välitä minkälaisiin rytkyihin pukeutuu, halvimmat mahdolliset. Koska oikean koviksen ei tarvi pönkittää itsetuntoaan kalliilla merkki vaatteilla.

    • Kovakouluc8n

      Hei kovis mä olen kovempaa kun sä arvaa mitääh sä kuolet .. sellaista ei ole edes olemassa kovis naamalle käy huonosti! Ps äläkä yritätköö olla koviksi ettee oo mitää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe