Easyhotel

Haaveissa Lontoo

Harkitsen menemistä Victoria Stationin Easyhoteliin, koska hinta on todella kohtuullinen ja huoneessa kuitenkin on oma vessa ja suihku. Mutta misssään ei ole mainintaa aamiaisesta. Kuuluuko se huoneen hintaan? Onko hotellissa aamiaishuonetta ollenkaan, vai pitääkö aamupalaa varten lähteä kaupungille?

13

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eri paikasta kokemus, mutta saman ketjun hotellista. Zürichin easyhotellissa ei aamiasta ollut (ei hintaan kuulu eikä paikan päällä ole tarjottu sitä). Silti - hotelli ihan OK ja ilman aamiaistakin hinta/laatu suhde hyvä.

    • billy eliot

      ei kuulu aamiaista,hotellin kulmilla on kyllä ihan riittävästi aamiais mahdollisuuksia. huone on ahdistavan pieni ja ällöttävän oranssi,matkalaukkua on mahdotonta sijoittaa mihinkään. en suosittele hotellia kennellekkään.

    • Mankustit

      Ollaan oltu Easyssä sekä Victoriassa että Paddingtonissa. Huoneita on erikokoisia,pienimmissä ehkä hiukka ahdasta mutta vähän isommat ihan ok. Siistit huoneet, ei aamupalaa ja tv:kin voi katsoa vain maksusta. Suosittelemme. Easyyn mennään taas seuraavallakin kerralla.

      • minä vain

        Minä taas en pitänyt, meillä oli isoin huone ikkunalla, mutta pieni huone se oli. Ei pöytää eikä tuolia, juuri sai matkalaukun sivuun mahtumaan, muuta ei mahtunutkaan. En suosittele kuin yhdeksi yöksi, mutta jos on pidennetyn viikonlopun ja vaikka kuinka vain nukkuu hotellissa niin minä haluan vähän tasoa enemmän. Makuasioita toki nämä. Plussaa oli se, et se oli siisti huone.


    • ei nimimerkkiä

      Ei siis aamiaista, mutta yleensä kun aamulla lähdettiin liikkeelle, niin käytiin jotain jossain haukkaa ja sitten menoksi. Olihan huone pieni, mutta ihan hyvin siellä jaksoi olla sen aikaa, kun siellä oli, lähinnä sängyllä loikoillen ja matkalaukutkin mahtuivat juuri ja juuri. Kuitenkin wc-suiku, mistä tuli lämmintä vettä ja mukava sänky, siisti pieni koppero. Huone vastasi odotuksia, kannattaa todellakin sisäistää itselle, mitä se neliömäärä tarkoittaa ja sitten miettiä pystyykö asumaan sen kokoisessa. Itsellä meni viikko kevyesti, vaikka kärsin ahtaanpaikan kammosta.

      • morjesta poteroon

        Itse juuri ensimmäistä kertaa Victorian Easyhotellissa olleena, se oli juuri näin kuten em. mainitsi.
        Hyvä vertaus on laivanhytti. Suosittelen ottamaan ikkunallisen, jos kokee ahdistuvansa pienissä huoneissa. Miina on siinä, että meteli kadulta (ja käytävältä) kuuluu hyvin. Joten jos olet herkkäuninen niin suosittelen joko korvatulppia tai toista hotellia. Huoneessa ei ollut suomen(europe) standardin mukaista sähköpistoketta, joten adapteri matkaan jos pitää esim. kännyä latailla.


      • Tip-Sa
        morjesta poteroon kirjoitti:

        Itse juuri ensimmäistä kertaa Victorian Easyhotellissa olleena, se oli juuri näin kuten em. mainitsi.
        Hyvä vertaus on laivanhytti. Suosittelen ottamaan ikkunallisen, jos kokee ahdistuvansa pienissä huoneissa. Miina on siinä, että meteli kadulta (ja käytävältä) kuuluu hyvin. Joten jos olet herkkäuninen niin suosittelen joko korvatulppia tai toista hotellia. Huoneessa ei ollut suomen(europe) standardin mukaista sähköpistoketta, joten adapteri matkaan jos pitää esim. kännyä latailla.

        Ei Englannissa ole missään Suomen standardin mukaisia sähköpistokkeita...! Itse olen ollut Easy Hotellin Earl's Courtin hotellissa, joka on kätevä sijainniltaan kun Heathrown kentältä saapuu metrolla. Ison matkalaukun kanssa on hirveetä metrossa! Mielestäni huone oli erittäin siisti, oven lukko ok mikä sekään ei ole itsestään selvää ko. maassa. Laivan hyttiä tosiaan muistutti, pieni huone. Mutta ei kai matkalla hotellissa istuta, siellä käydään vain nukkumassa?? Suihku toimi hyvin. Aamiaista ei ole, mutta lähistöllä on niiiin monta hyvää ruokapaikkaa, joista valita. Hotelleissa hintaan sisältyvä aamupala ei välttämättä ole kovin kummoinen, joten itse aamupalapaikan valitsemalla saa takuulla parempaa evästä. Lisäksi Earl's Courtin lähellä on iso ruokakauppa Tesco, joka on auki 24h. Ei varmasti ruoka lopu! :)


      • Lontoo10
        Tip-Sa kirjoitti:

        Ei Englannissa ole missään Suomen standardin mukaisia sähköpistokkeita...! Itse olen ollut Easy Hotellin Earl's Courtin hotellissa, joka on kätevä sijainniltaan kun Heathrown kentältä saapuu metrolla. Ison matkalaukun kanssa on hirveetä metrossa! Mielestäni huone oli erittäin siisti, oven lukko ok mikä sekään ei ole itsestään selvää ko. maassa. Laivan hyttiä tosiaan muistutti, pieni huone. Mutta ei kai matkalla hotellissa istuta, siellä käydään vain nukkumassa?? Suihku toimi hyvin. Aamiaista ei ole, mutta lähistöllä on niiiin monta hyvää ruokapaikkaa, joista valita. Hotelleissa hintaan sisältyvä aamupala ei välttämättä ole kovin kummoinen, joten itse aamupalapaikan valitsemalla saa takuulla parempaa evästä. Lisäksi Earl's Courtin lähellä on iso ruokakauppa Tesco, joka on auki 24h. Ei varmasti ruoka lopu! :)

        Moi kaikille ,ollaan lähdössä Lontooseen heinäkuussa ja hinnaltaan näyttäisi olevan noi easyhotellit halpoja. Kumpaanko easy hotelliin kannattaisi mennä tonne Earl's Courtiin vai Victorialle? Kumpiko olisi sijainniltaaan parempi,haluamme shoppailla ja nähdä nähtävyyksiä? Kiitos etukäteen jo vastanneille, ensimmäistä kertaa olemme menossa Lontooseen ja siksi vähän tietämättömiä :)


      • Vouu
        Lontoo10 kirjoitti:

        Moi kaikille ,ollaan lähdössä Lontooseen heinäkuussa ja hinnaltaan näyttäisi olevan noi easyhotellit halpoja. Kumpaanko easy hotelliin kannattaisi mennä tonne Earl's Courtiin vai Victorialle? Kumpiko olisi sijainniltaaan parempi,haluamme shoppailla ja nähdä nähtävyyksiä? Kiitos etukäteen jo vastanneille, ensimmäistä kertaa olemme menossa Lontooseen ja siksi vähän tietämättömiä :)

        Olen miettinyt myös easyhotelia, kun on niin halpa.
        Onko minkäänlaista tietoa siitä, että lähettääkö he voucherin?


      • Lontoo10
        Vouu kirjoitti:

        Olen miettinyt myös easyhotelia, kun on niin halpa.
        Onko minkäänlaista tietoa siitä, että lähettääkö he voucherin?

        Mielestäni ne ei lähetä voucheria vaan itse pitää tulostaa varaustiedot netistä ja ottaa se lappu mukaan! Varasimme tuolta Earl's courtista huoneen,hinta-ja laatusuhde vaikuttaa hyvälle!


      • lontooseen!
        Lontoo10 kirjoitti:

        Mielestäni ne ei lähetä voucheria vaan itse pitää tulostaa varaustiedot netistä ja ottaa se lappu mukaan! Varasimme tuolta Earl's courtista huoneen,hinta-ja laatusuhde vaikuttaa hyvälle!

        itsekin ollaan päädytty varaamaan huoneet earl's courtin easyhotellista, palautteet mitä tästä luin varmisti päätöksen. tiedossa on että huoneet on pieniä, juurikin laivahytin kokoisia mutta eipä sinne tosiaan mennä aikaa viettämään vaan nukkumaan.. sellainen kysymys olisi, että tarvitseeko sinne jotenkin ilmoittaa jos saapuu myöhään, ja pääseehän sinne sisään puolen yön jälkeen? nämä halvat lennot suomesta kun tuppaa olemaan perillä aika myöhään.. luin että siellä siis ovelta soitettava että tulevat päästämään sisään ja saa avaimet? eli siis lähinnä että tullaanko sieltä yhtä innolla yöllä avaamaan ovia vai tuleeko ongelmia yöllä saapumisen kanssa?


    • 7tuhyyg6ut

      Mikä olis järkevin easyhotel Gatwickiin saapuessa?

      • dnzfghienij

        Gatwickista tulee juna suoraan Victoria asemalle joten Victorian EasyHotel varmaankin se järkevin vaihtoehto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe