Asus X70, onko 2 kovopaikkaa?

Pikaisen googletuksen perusteella löytyi ko. koneest versio; jossa sanottiin olevan kaksi kiintolevyä.. yht.640gb.
Mieleen tuli onko kaikissa sarjan koneissa vakiona kaksi paikkaa, ja toinen tyhjänä?

Ajatuksena olisi laittaa myöhemmin (hintojen pudotessa) koneeseen flash-levy; ja siirtää siihen käyttis.

Luulisin että Asus on pitkäikäinen hankita..

7

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HYvä merkki

      Sellaisen version jossa on Intelin Centrino Prossu niin se ei tuota lämpöä niin paljon kuin AMD,n Prossut. silloin olet ostanut TOSI HYVÄN koneen. Merkki on HYVÅ!

      • Ihan yleiseksi tiediksi, että mitään Intel Centrino -prosessoria ei ole olemassakaan. Centrino on Intelin markkinointinimi tiettyjen Intelin kannettavien piirisarjojen, verkkolaitteiden ja prosessoreiden yhdistelmille.


    • Hyvä merkki
      • Kävin ja luin. Kannattaisi teidänkin opiskella sitä toista kotimaista, eli englantia. : )


      • - - - >
        Kollimaattori kirjoitti:

        Kävin ja luin. Kannattaisi teidänkin opiskella sitä toista kotimaista, eli englantia. : )

        On se kiinnostava havaita miten monet vakiokirjoittajatkaan eivät voi estää itseään piipertämästä ja saivartelemasta lillukanvarsilla.

        Näin aivan asialliset ketjut päätyvät...tiedätte minne...ja sama aina vain toistuu...

        Sen sijaan itse avaukseen heillä ei näytä olevan rakentavaa kommentoitavaa.

        Mistä se kertoo kirjoittajistaan, sitä ei tarvinne suomentaa...peiliä peliin, katsokaa sinne...olisi jo aika...


      • - - - > kirjoitti:

        On se kiinnostava havaita miten monet vakiokirjoittajatkaan eivät voi estää itseään piipertämästä ja saivartelemasta lillukanvarsilla.

        Näin aivan asialliset ketjut päätyvät...tiedätte minne...ja sama aina vain toistuu...

        Sen sijaan itse avaukseen heillä ei näytä olevan rakentavaa kommentoitavaa.

        Mistä se kertoo kirjoittajistaan, sitä ei tarvinne suomentaa...peiliä peliin, katsokaa sinne...olisi jo aika...

        Tuo oli odotettavissa oleva loppukommentti häviämäsi väittelyyn. ; )


      • - - - >
        Kollimaattori kirjoitti:

        Tuo oli odotettavissa oleva loppukommentti häviämäsi väittelyyn. ; )

        >> Tuo oli odotettavissa oleva loppukommentti häviämäsi väittelyyn. ; )

        Sorry vain, mutta edellinen viestini oli ensimmäinen tähän ketjuun ja siinä mainitusta syystä.

        Piste.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe