Keskusteluissa on paljon kehuttu casa particularien ja "kotiravintoloiden" ruokaa. Miten löydän ne esim. Havannassa? Onko ne merkitty selvästi ulkoapäin? Mitä näissä paikoissa ruoka maksaa? Toki hyvästä ruuasta olen valmis maksamaan!
Miten löydän "kotiravintolat"?
7
808
Vastaukset
- Zede
Jos yövyt Casa Particularissa, niin ne osaavat kyllä kertoa. Santiagosta muistelen, että hinnat olivat siinä 5-10 CUC paikkeilla per pää.
- Velkki
Yövyn hotellissa ja siksi mietinkin, miten nuo particularit ja muut kotiruokapaikat löytyy.
- reveli
Velkki kirjoitti:
Yövyn hotellissa ja siksi mietinkin, miten nuo particularit ja muut kotiruokapaikat löytyy.
Hei. Käy www.casaparticularcuba.org
- Velkki
reveli kirjoitti:
Hei. Käy www.casaparticularcuba.org
Kiitos tiedosta! Tuo olikin hyvä sivusto.Vielä kyselisin soittimista. Jostain luin, että marakassit, clavesit ym soittimet ovat hyviä tuliaisia. Tiedätkö mistä niitä voisi saada? Ja minkä laatuisia ovat?
- Zede
Velkki kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Tuo olikin hyvä sivusto.Vielä kyselisin soittimista. Jostain luin, että marakassit, clavesit ym soittimet ovat hyviä tuliaisia. Tiedätkö mistä niitä voisi saada? Ja minkä laatuisia ovat?
Kadulla niitä näkyy myytävän, mutta laadusta en osaa tarkemmin sanoa. Tuliaiseksi kyllä kelpaa. Paljon löytyy myös erilaisia puutöitä.
- Alan Rankin
Velkki kirjoitti:
Moro!
Lonely Planetin matkaoppaassa löytyy myös näitä paladaresien osoitteita, niin Havannasta kuin muualtakin.
Paikalliset sisäänheittäjät vievät kyllä myös näihin paikkoihin. Saavat palkkion joko sinulta tai omistajalta, yleensä sinä maksat ainakin korotettuina hintoina. - Fidel 48
Alan Rankin kirjoitti:
Moro!
Lonely Planetin matkaoppaassa löytyy myös näitä paladaresien osoitteita, niin Havannasta kuin muualtakin.
Paikalliset sisäänheittäjät vievät kyllä myös näihin paikkoihin. Saavat palkkion joko sinulta tai omistajalta, yleensä sinä maksat ainakin korotettuina hintoina.Nykyään ainakin Havannassa on niin paljon hyviä ravintoloita ettei noissa paladareissa juurikaan kannata käydä,muutakuin kokemuksena.Hinta on tod.näk. kovempi kuin ravintolassa.Ravintolassa syö 5 pesolla hyvän annoksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882