Rakkauden voima

Rakkaus on voimista suurin,
sulattaa se paksuimmankin muurin,
usein sitä vain on liian vähän,
haluan sitä lisää elämään tähän.

Mitä onkaan sana rakkaus
uskon se on ihmepakkaus,
joka kätkee paljon sisälleen
se tuntee eron ja kyyneleen.
Se antaa onnen mi huumaa pään
se sulattaa rinnasta hyisen jään,
se antaa uskoa,voimaakin
se on kuin nauru onnellisin.
Kaikkein syvimmin saattaa se loukata
se voi antaa onnen ja kadota,
mutta kuitenkin saapuu se uudelleen
se antaa uskoa huomiseen.

Rakkaus ja ystävyys ei ehkä pyöritä maailmaa,
mutta niiden kanssa täällä pyöriminen on paljon hauskempaa...

15

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämän suola

jossa myydään elämän suolaa sulle. Sähän olet valitellut täällä usein seksinpuutteestasi joten apuvälineitä vaan kehiin!
      Runo oli ihan kaunis mutta olen huomannut aikaisemmista kirjoituksistasi tuon pointin josta jo laitoinkin. Ja miks sun nikkis on Pirre-TYTTÖ? Eiks kantsis vaihtaa se vaikka Pirre-TÄDIKSI?

• miksi sinä ehdotat mulle nikkini vaihtoa? Mikä sulla on siinä syynä.. Minä laitoin runon rakkaudesta.. koska rakkautta tarvii jokainen.. myös elämän suola. Ilman rakkautta ei olisi sinuakaan.. eikä minua.. Jotain on tapahtunut niiden kahden ihmisen välillä.. jotka meidät molemmat on saaneet aikaiseksi.. Sä puutut kirjoituksessasi minun yksityisasioihini.. olenko minä puuttunut sinun yksityisasioihin.. Olenko herjannut sinua julkisesti kaikkien nähden.. Sinä piiloudut nikkisi taakse. Miksi? Herää kysymys millainen ihminen sinä itse Elämän suola olet?

• pirre-tyttö kirjoitti:

miksi sinä ehdotat mulle nikkini vaihtoa? Mikä sulla on siinä syynä.. Minä laitoin runon rakkaudesta.. koska rakkautta tarvii jokainen.. myös elämän suola. Ilman rakkautta ei olisi sinuakaan.. eikä minua.. Jotain on tapahtunut niiden kahden ihmisen välillä.. jotka meidät molemmat on saaneet aikaiseksi.. Sä puutut kirjoituksessasi minun yksityisasioihini.. olenko minä puuttunut sinun yksityisasioihin.. Olenko herjannut sinua julkisesti kaikkien nähden.. Sinä piiloudut nikkisi taakse. Miksi? Herää kysymys millainen ihminen sinä itse Elämän suola olet?

Halvaukset syntyvät, kun hermotoiminta häiriintyy tai loppuu kokonaan jossakin osassa kehoa. Useimmiten halvaus johtuu keskushermoston eli aivojen tai selkäytimen sairastumisesta. Tällöin halvaantuu se kehonosa, jonka hermottamisesta vahingoittunut keskushermoston alue on huolehtinut.

Onko Elämän suola, kehon halvaantuminen sinun mielestä leikin asia? Leikitkö sinä Elämän suola jotain jumalaa, jotta saat herjata täällä ihmisiä? Millainen sinä olet.. Oletko ihminen vai elukka?

Jos eläin, niin mene navettaan.. ja ole siellä.. Jos ihminen, niin rakasta myös lähimmäisiäsi.. k uten minä teen.. Minä en herjaa ketään.. Minä päin vastoin rakastan lähimmäisiäni.. Sinä herjaat ihmisiä.. pyydät minuakin minuakin vaihtamaan nikkiä ja piiloudut itse nikkisi taakse.. Herää kysymys uudelleen millainen ihminen sinä itse olet?

• mistä sinä tuommoisia saat päähäsi, kerrot tuossa että minä muka olen jotain valittanut täällä.. Missä? Jos yhdyn johonkin keskusteluun m ukaan.. Onko se valittamista? Onkohan sulla ihan väärä luulo minusta? Mitä ajattelet.. missä nytkin olet.. Onko sinulla kaksi kättä ja kaksi jalkaa jotka toimii.. vai makaatko sängyssä katsoen kattoon ja toivoen.. jospa tuo käsi liikkuis ja jalka.. kuten ennen teki.. Harrastatko itse elämän suola seksiä? Tai oletko harrastanut.. oletko isä vaiko äiti?

• lensu
        pirre-tyttö kirjoitti:

Halvaukset syntyvät, kun hermotoiminta häiriintyy tai loppuu kokonaan jossakin osassa kehoa. Useimmiten halvaus johtuu keskushermoston eli aivojen tai selkäytimen sairastumisesta. Tällöin halvaantuu se kehonosa, jonka hermottamisesta vahingoittunut keskushermoston alue on huolehtinut.

Onko Elämän suola, kehon halvaantuminen sinun mielestä leikin asia? Leikitkö sinä Elämän suola jotain jumalaa, jotta saat herjata täällä ihmisiä? Millainen sinä olet.. Oletko ihminen vai elukka?

Jos eläin, niin mene navettaan.. ja ole siellä.. Jos ihminen, niin rakasta myös lähimmäisiäsi.. k uten minä teen.. Minä en herjaa ketään.. Minä päin vastoin rakastan lähimmäisiäni.. Sinä herjaat ihmisiä.. pyydät minuakin minuakin vaihtamaan nikkiä ja piiloudut itse nikkisi taakse.. Herää kysymys uudelleen millainen ihminen sinä itse olet?

Hei, ei taas aloiteta tätä, joohan!

• jopas sattui

Hei. Löysin Positiivareiden värssyistä pari ihanaa rakkausrunoa:

Rakkaus on voimista suurin,
      sulattaa se paksuimmankin muurin,
      usein sitä vain on liian vähän,
      haluan sitä lisää elämään tähän.

Lähettäjä: Nikke

........
      Rakkaus rakastaa toista,
      ei halaamatta jätä,
      ja rakkaus ei koskaan
      ole mätä.
      Mitä onkaan sana rakkaus
      uskon se on ihmepakkaus,
      joka kätkee paljon sisälleen
      se tuntee eron ja kyyneleen.
      Se antaa onnen mi huumaa pään
      se sulattaa rinnasta hyisen jään,
      se antaa uskoa,voimaakin
      se on kuin nauru onnellisin.
      Kaikkein syvimmin saattaa se loukata
      se voi antaa onnen ja kadota,
      mutta kuitenkin saapuu se uudelleen
      se antaa uskoa huomiseen.

Tuo pienen pieni kyynel
      mi vierii pitkin poskea
      se syntyy joskus ilosta ja joskus
      murheesta.
      Voi itkeä ihminen onnellinen
      voi ilosta itkeä vainen
      mutta tuskan kyynel on suruinen
      sen tuntea voi vain nainen
      sillä iloa surua vuoroin saamme
      ja kaikki on pakko kestää
      mutta pienen pientä kyyneltä
      ei liene pakko estää.

Lähettäjä: Korelinskaja

• Miksi? Nytkään et uskaltanut laittaa edes otsikkoa.. vain nimimerkin jonka senkin vielä vaihdoit.. Minä tiedän että otin muutaman lauseen Positiivareiden sivulta.. koska pidän ao. sivusta ja siellä olevista runoista.. Ne on ihania.. minulla on monta kirjaakin jotka käsittelee samoja aiheita.. Noissa kirjoissakin on samat runot.. kuin tuolla Positiivareiden sivulla.. Onkohan se vain sattumaa.. mene ja tiedä.. enkä jaksa niitä täällä lähteä spekuloimaan.. Minulla ei oo siihen enää voimavaroja.. Minä oon vain ihminen.. Ihminen joka en ole samanlainen ihminen kuin tuo elämän suola.. joka haukkuu täällä ihmisiä.. ja piiloutuu nikkinsä taakse..Kertosi kuka hän on ja laittaisi oman nimensä,, sen aidon oman nimensä esille.. niin tietäs kuka hän on..

• soo soo
        pirre-tyttö kirjoitti:

Miksi? Nytkään et uskaltanut laittaa edes otsikkoa.. vain nimimerkin jonka senkin vielä vaihdoit.. Minä tiedän että otin muutaman lauseen Positiivareiden sivulta.. koska pidän ao. sivusta ja siellä olevista runoista.. Ne on ihania.. minulla on monta kirjaakin jotka käsittelee samoja aiheita.. Noissa kirjoissakin on samat runot.. kuin tuolla Positiivareiden sivulla.. Onkohan se vain sattumaa.. mene ja tiedä.. enkä jaksa niitä täällä lähteä spekuloimaan.. Minulla ei oo siihen enää voimavaroja.. Minä oon vain ihminen.. Ihminen joka en ole samanlainen ihminen kuin tuo elämän suola.. joka haukkuu täällä ihmisiä.. ja piiloutuu nikkinsä taakse..Kertosi kuka hän on ja laittaisi oman nimensä,, sen aidon oman nimensä esille.. niin tietäs kuka hän on..

kirjoitukselta, oletteko mahdollisesti sukua toisillenne.

• soo soo kirjoitti:

sinähän voit tarkistaa sen.. Kysy onko pirre-tyttö sukua jollekkin pimulle/friidulle?

• Auringon alla
        soo soo kirjoitti:

vai tahallaanko? Minä en täällä runoja skriivaile juuri lainkaan...enkä kyllä edes sukua yhdellekään Pirre-tyttöselle. Ei ole sen nimisiä suvussani. Enkä teksteissäni käsitettele Jumala-aihetta millään tavoin. Tai pohdi näin syvällisiä aiheita kun Pirre.Tämä vaan tiedoksi.

tsau: vaa sulleki

t.Friidu

• Auringon alla
        Auringon alla kirjoitti:

vai tahallaanko? Minä en täällä runoja skriivaile juuri lainkaan...enkä kyllä edes sukua yhdellekään Pirre-tyttöselle. Ei ole sen nimisiä suvussani. Enkä teksteissäni käsitettele Jumala-aihetta millään tavoin. Tai pohdi näin syvällisiä aiheita kun Pirre.Tämä vaan tiedoksi.

tsau: vaa sulleki

t.Friidu

en käytä koskaan yhdenkään naisen nimeä nimimerkeissäni. Joo, olen Pimu tai Friidu...mut en koskaan esim. joku Sirkka tai Pirjo tai vastaava;)) Jos, käyttäisin sit omaa nimeäni niin todella aina se sama OIKEA nimeni. Joka ei ole suinkaan Pirre;))) Et tiedoksi sulleki.

t.Friidu

• soo soo

toisten tekstiä ilmoittamatta alkuperäistä lähdettä.

• jokainen tuon tietää.. Minäkin.. tiedän kyllä.. Jos jotain unohtuu pois kuten lähde.. siitä voi mainita.. mutta ei siinä tarvi ihmisen henkilökohtaisuuksiin käydä.. kuten tuo elämän suola tekee.. joka luulee olevansa jumala.. joka hän ei suinkaan ole.. vain pelkkä ihminen.

• 20+13

se vaan vaihtaa kohdetta

• nimetön vielä

pelkkä rakkaus,,,on se kauhee voima,,,kannattaa pitää kiinni jos vaan on se voima toiseen,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1964
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1469
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1230
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe