Olen heteroseksuaalimies jolla on ollut fantasioita joissa tulisin seksuaalisesti alistetuksi naisten taholta, mieluummin useamman samaan aikaan.
Tarkoittaako se sitä että olen poikkeava vai onko kyse vain mausta.
Ruotsissa joskus tehtiin naisten suhteen tutkimus mistä fantasioivat ja he fantasioivat eniten raiskauksesta
tosin ei tarkoita että oikeasti nauttisivat jos joutuisivat kohteeksi.
Vähemmistöä vai enemmistöä
2
352
Vastaukset
- wvwvwvwv
Mutta ei tämä kirjoituksesi ollenkaan tälle osastolle kuulu. Menepä tonne Seksi osioon, joku fantasiat ja fetissit tai ryhmäseksi taitas olla oikeampi paikka tämmöisten kyselyyn.
Mielestäni ihminen on seksuaalisesti poikkeava vain silloin jos käyttää lapsia tai henkisesti lapsen tasolla olevia aikuisia hyväkseen. Tai raiskaa toisen. Muuten mikä vaan kahden (tai useamman) aikuisen välinen seksuaalinen toiminta on ihan ok, kun kaikki ovat mukana omasta halustaan ja ketään ei pakoteta tekemään mitään mitä eivät haluaisi tehdä.- vähän olen miettinyt
fantasioisin siitä että olisin yhden tai useamman naisen tekemän raiskauksen kohde.O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584