Lehdetönpuu

Alas jo sinustaa tuun

Alas pitkän matkan
kaartelin, kuin kotka

Kuvasin katseellani
näin, niin paljon

Näin keväästä syksyyn
kaikki värit

Näin syksystä kevääseen
lehdettömät puut

Kuulin
tuulen sylissä

Monet itkut ja naurut

Sinisten järvien tähtitaivaitten
- - katseet - -

Ylös katson
lehdetönpuu

10

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris-62

      ajankohtainen runo
      ja samalla niin rakkautta,tunnetta täynnä ladattu
      kiitos taas lukunautinnosta !

      • Metsä jota katselen, on ollu luovutuksen edessä.
        Näin on elämässäki, sydän rakkaintaanki joutuu luovuttamaan.

        Kätketty
        uuden kasvun paikaks, rakkauden käsi yltää sinnekki.
        Lämmin kiitos, ett pidit alastomastapuusta.


    • *MURUKULTA*

      Liisa, kelle tahansa en tätä linkkiä 'antasi', mutta sinulle sen annan! :)
      Jääköön tässä selvittämättä tämä mysreeti ja siirretään se vaikka kahdenkeskeiseksi..

      Runosi on runojen aatelia jälleen, syvästi elämää kirjoitat jälleen
      Kiitos tästä Liisa - Murukulta nautti kahvin ja runosi tässä aamussa ja hyvältä maistui!

      http://www.youtube.com/watch?v=Q1cpX1ctU78&feature=related

      • MURUKULTA
        kiitos tuon kauniin laulun, koskettavan.

        Sivel hivelly jälkiään elämän freskolle
        niissä värit murretut
        kadonnu eihän ole ne kirkkaatkaa
        sivel vaihtuu ja hennon hipaisun

        tähänki päivään - kultaa

        Olen kosketettu, lämmin kiitos - jatkuu


    • lindalinda1

      vanha Veikko Tuomen levyttämä saman niminen
      iskelmä, se soi kotonani silloin kauan, kauan
      sitten.

      Samaa kauneutta ja haikeutta on tämä Sinun
      runosikin, kuin Tuomen laulama laulu.
      Hiukan haikeakin, mutta eiköhän syksy tahdo olla
      itse kullekin sellaista haikuilun aikaa.

      Kiitos Liisa lukuhetkestä ja kirpakkaa päivää Sinulle.

      • Miten onkaa inspiroinnu rakasta metsäistä kansaa.
        Lohdutuksen luoneet lehettömät puutki.

        lindalindal1
        Elämän sävel - lajit niissä haikeuski soi

        Syksyssäki on dotuksen tunne,
        kätkössä uuden kasvu.

        Kiitos vaelsit alla lehdettömän puun


    • kaaru

      piha autioitunut
      puut lehdettöminä lepää
      odottaa uutta kevättä

      kaunis runo Sinulta:)

      • Alastomuuden edessä taas ollaan.
        Eilen jo taitoin mustikan varpuja joissa uus silmun alku.

        Hymyä kasvoillani, jälkeen kyynelten
        elämän sykettä päivääs, kiitos vierailustas


    • Minanoita

      Ensi keväänä taas
      puut koreilee vihreillä
      lehdillään
      -ne enteilevät uuden alkua

      Liisa, syksyssä on kaunista väriloisto,
      olen täällä ihaillut yhtä mansikkapeltoa jonka
      pakkanen on värjännyt ihanan punaiseksi:))
      Lumi vielä antaa odottaa itseään:)

      Herkkä runo sinulta!

      • Olen syntynny vuoden pimeimpään aikaan,
        minä nään kevään merkit jo joulun aikaan.

        Väriloistosta, lehdillä se on aivan uskomattoman kaunista.
        Aika tämäki voi olla kaunista,
        esiin tulee ja yllättää herkkyydellään.

        Kiitos lämmin täältä etelästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe