jos laitoin Suomi24.fi palstalle kirjoituksiani.. Pyrin jatkossa, etten enää sinne kirjoita kommenttejani.. Ehkä ette pidä minusta.. Minä olen kuitenkin kahden lapsen äiti.. oikeassa elämässäni mulla on myös halvaantunut mies.. joka sai aivoverenvuodon viime vuonna.. ennen sitä oli monissa yhteiskunnan tehtävissä mukana..
Minä luulin että saan Suomi24.fi palstalta tukea, mutta huomaan että mulle täysin ventovieraat ihmiset käyttäytyy toisin.
Toivotan teille lämmintä syksyn jatkoa.. ja minä totisesti toivon että opitte jossain vaiheessa elämää sen kokemaan mitä on halvaantuminen ja se kun ihminen ei pääse liikkumaan omin avuin vaikka kuinka haluaisi.. ja mitä on myös joutua eroon perheestään.. sairaaloihin ja laitoksiin. Paikkoihin jossa ei edes huomata.. että tuolla potilaallahan on omaisetkin.. että ei se oo yksinäinen ihminen.. Minä totisesti toivon, että tuommoisetkin asiat hoitajat ottaa joskus huomioon.. että ei se hoidettava potilas oo yksinäinen ihminen vaan hänellä on perhekkin jossain..
Julkinen ilmoitus
12
257
Vastaukset
Haluan sanoa sinulle yhden totuuden ja toivon sinun myös ymmärtävän sen. Palstalle kirjoittelee myös fyysisesti sairaita ihmisiä pitämättä sairauksistaan suurta melua. He viettävät aikaansa keskusteluissa eivätkä valita kohdalleen tulleita epäoikeudenmukaisuuksia.
Olet itse ilkeä ja mollaat muita kirjoittajia ja se on syy, että saat negtiivistä palautetta. Nimimerkkin takana kirjoitat itsekin vaikka kiukuttet toisille heidän rekisteröimättömyyttään.
Tukea saat jos asetut samalle viivalle muiden kanssa ja kirjoitat asiallisesti.
Olemme täysin tietoisia halvaantuneesta miehestäsi ja ongelmaisesta elämästäsi. Kaikkien kohdalle sattuu myös epäonnen aikoja ne on vain läpikäytävä, mutta läheisten kanssa eikä mesomisena keskustelupalstalla.Niin tarkoitat sitä että minä en saisi tänne kirjoittaa.. Kerro se ihan suoraan.. että haluat lukea joidenkin toisten kirjoituksia et minun.. Kerro se minulle suoraan.. Minä en ole koskaan ollut kenellekkään ilkeä ihminen.. Minä taas olen saanut niellä muiden kiukuttelun.. mistä se johtuu.. Jos minä sanon jotain.. niin heti ollaan sanomassa että nyt se kiukuttelee.. Onko se sitä.. että minut käsitetään väärin.. Ja ihmiset kuvittelee pelkkien tekstien perusteella asioita.. jotka ei suinkaan pidä edes paikkaansa.. Mene ja tiedä.. miten on asia..
Missähän minä olen mollannut muita.. jotenkin ihmetyttää tuo.. voitko kopioida jostain entisistä kirjoituksistani jonkun esimerkin ja lähettää sen mulle sähköpostina.. En halua että laitat sitä julkisesti.. vaan laita se mulle ihan sähköisenä postina.. niin näen keneltä se tulee ja onko se ihan varmasti minun kirjoittama viesti.. vai jonkun ihan muun ihmisen.. kirjoittama.. Olis se kiva nähdä.. miten joku toinen ihminen kuvittelee toisesta ihmisestä asioita.. jotka todellisuudessa ei ole sinne päinkään..pirre-tyttö kirjoitti:
Niin tarkoitat sitä että minä en saisi tänne kirjoittaa.. Kerro se ihan suoraan.. että haluat lukea joidenkin toisten kirjoituksia et minun.. Kerro se minulle suoraan.. Minä en ole koskaan ollut kenellekkään ilkeä ihminen.. Minä taas olen saanut niellä muiden kiukuttelun.. mistä se johtuu.. Jos minä sanon jotain.. niin heti ollaan sanomassa että nyt se kiukuttelee.. Onko se sitä.. että minut käsitetään väärin.. Ja ihmiset kuvittelee pelkkien tekstien perusteella asioita.. jotka ei suinkaan pidä edes paikkaansa.. Mene ja tiedä.. miten on asia..
Missähän minä olen mollannut muita.. jotenkin ihmetyttää tuo.. voitko kopioida jostain entisistä kirjoituksistani jonkun esimerkin ja lähettää sen mulle sähköpostina.. En halua että laitat sitä julkisesti.. vaan laita se mulle ihan sähköisenä postina.. niin näen keneltä se tulee ja onko se ihan varmasti minun kirjoittama viesti.. vai jonkun ihan muun ihmisen.. kirjoittama.. Olis se kiva nähdä.. miten joku toinen ihminen kuvittelee toisesta ihmisestä asioita.. jotka todellisuudessa ei ole sinne päinkään..Puhutaan vain julkisesti eikä piilouduta sähköpostin suojiin. Siihen kun ei ole mitään syytä.
Kopio aloituksestasi...Anteeksi:
"Tänne kyllä kirjoittaa moni muukin.. onko he pyytäneet kommenttejaan anteeksi.. vaikka heillä olis ehkä siihen syytäkin.. Nuo ihmiset piiloutuu nikkiensä taakse.. Eivät rekisteröidy ja sanovat että toisen ihmisen haukkuminen on vielä hauskaa.. "
Kommenttini: Olen pyytänyt ja olen saanut anteeksi kommenttejani samoin kuin moni muukin.
Sinullakin on nikki jonka taakse piiloudut, ole realisti. Leikittelet, että et ymmärrä tai sitten toinen vakavampi vaihtoehto et todellakaan ymmärrä ; (
Kommenttini: Viimeinen lauseesi edelliseen tekstiin on panettelua parhaimmillaan? Lue:
"Mitä he on.. elukoita.. jotka joutaa sinne navettaan.. Mutta ehkä heille on se elämä sinne tarkoitettukin.. mene ja tiedä.."
- jjjjjgggg
onks sulla alko-ongelma?
Monella täällä on kokemuksia halvaantuneesta omaisesta, myös minulla. Mutta en tiedä miten pystyisn tukemaan tällaisella palstalla muita, jotka ovat kenties vastaavassa tilanteessa. Ymmärrän hyvin, mitä vaikeuksia on. Suurin merkitys on potilaan omalla tahdolla, ilman sitä muulla avulla on vain vähän vaikutusta, Tämä tarkoittaa, että potilas jaksaa tehdä niitä voimisteluliikkeitä päivästä toiseen, vaikka ne ei aina onnistu.
Minä tiedän, ettet pidä tästä kirjoituksesta, mutta näin se vaan on. Tämän enempää tukea en voi antaa, mutta tämä tulee kokemuksesta.- kun on paha olla
Olen tätä palstaa lukenut päivittäin,aika harvoin kommentoinut,mutta nyt oli pakko.
Kyllä sinulta aika ilkeää tekstiä saa,jos hiukankin on eri mieltä kanssasi,tai kommentoit aika pahasti muille kirjoittajille.
Varmaan sinulla on vaikeaa,mutta jos olet kovasti piikit pystyssä,sinua on aika vaikea tukea ja ymmärtää.
Olen itse käynyt tosi vaikeita asioita,mutta olen aina yrittänyt löytää jotain positiivistä joka asiasta,totta on,että joskus se on vaikeaa.
Korpikirjailija osasi sanoa asita juuri niin kun ne nyt on.
Hyvää jatkoa ja voimia sinulle jokaiseen päivään. ymmärtäjiä sinulle: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5570
.....linkityksestä. Siellä tuettiin kauniilla sanoilla ja ymmärrettiin toisten saman kokemusken omaavien lähimmäisten elämän kuvioita.
Tähän ketjuun haluan kirjoittaa tuon keskustelun innoittamana, että kun itse sairastuin fyysisesti, omien voimieni rajallisuus sumeni, aloin touhottamaan ja suremaan muiden lähimmäisteni asioita, kuinka he pärjäävät jos minulle sattuu jotain. Se oli kai jonkin asteen pakenemista kun en halunnut nähdä omaa tilaani.
Tuossa ketjussa tuli keskustelijoiden oman sairastumisen ja voimavarojen loppumisen pelko hyvin esiin. Jos ja kun se sitten joskus tapahtuu on omien voimavarojen rajallisuuden ymmärtäminen ja hyväksyminen ainut keino selviytyä.korpikirjailija kirjoitti:
.....linkityksestä. Siellä tuettiin kauniilla sanoilla ja ymmärrettiin toisten saman kokemusken omaavien lähimmäisten elämän kuvioita.
Tähän ketjuun haluan kirjoittaa tuon keskustelun innoittamana, että kun itse sairastuin fyysisesti, omien voimieni rajallisuus sumeni, aloin touhottamaan ja suremaan muiden lähimmäisteni asioita, kuinka he pärjäävät jos minulle sattuu jotain. Se oli kai jonkin asteen pakenemista kun en halunnut nähdä omaa tilaani.
Tuossa ketjussa tuli keskustelijoiden oman sairastumisen ja voimavarojen loppumisen pelko hyvin esiin. Jos ja kun se sitten joskus tapahtuu on omien voimavarojen rajallisuuden ymmärtäminen ja hyväksyminen ainut keino selviytyä.25 vuotta elänyt diabeteksen kanssa, tyyppi 1. Se on siitä kumma sairaus, että se ei näy päälle päin, mutta kalvaa sisäelimiä koko ajan. Verenpainetauti, munuaistauti, näön heikkeneminen, tunnon katoaminen raajoista ovat seuralaisiani nyt ja pahenevat koko ajan. Tämä on ainoa kerta kun aion asian ottaa palstalla esille. Olen edelleen hyvässä fyysisessä kunnossa ja täysin työkykyinen, mutta kuinka kauan, sitä ei tiedä Erkkikään.
- peilillä 2 puolta
että haukkumiesi kirjoittajien joukossa voi myös olla heitä, joilla on alaraajat halvaantuneet, kaikki eivät vaan tee numeroa omista ongelmistaan.
- taasko???
kaikki asiat jankutettu Pirre-tytölle moneen kertaan, ilman tulosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723