Elikkäs luottokorttia ei ole ja ensi kesänä tarkoitus matkustaa mahdollisesti Kreikkaan tai Turkkiin.
Miten te muut, jotka ette omista luottokorttia, olette hoidelleet maksut ulkomailla? Käytössäni on Visa Electron- kortti, mutta voiko siihen luottaa, että se myös toimii ko. kohteissa (voiko maksaa ostoksia ja nostaa rahaa automaateista)?
Oletteko luottaneet Visa Electroniin vai ottaneet käteistä mukaan?
Käteisen otto varmaan järkevää muuten, mutta miten niiden säilytys ja paljonko ottaa viikon reissulle rahaa mukaan??
Matkustaminen ilman luottokorttia
1
676
Vastaukset
- me
Vähän käteistä ja kortilla loput.
Visa electronilla voi esimerkiksi maksaa kaupoissa ja nostaa rahaa automaateista.
Kyllä kortti käy kaikkialla euroopassa ainakin automaattinostoon...Olen kerran lukenut jostakin viestiketjusta että Visaelektron ei olisi toiminut matkalla jossain päin Kreikkaa, mutta taisi olla viallinen kortti.
Matkassan jokainen tietysti päättää itse. Olen itse ollut 300 € viikkobudjetilla viikon Turkissa ja hyvin pärjäsi (2008) eikä silläkään tarvinnut pihisti elää. Aamupala oli hotellissa ja kaksi ateriaa sitten ravintolassa päivän mittaan. Päivällä kevyemmin ja illalla vähän paremmin. Kummasti raha riitti siihen melko hyvinki. Kovin on vaikea ennustaa kenenkään matkabudjttia, kuka mitäkin tarvitsee ja haluaa lomallaan tehdä. Aika monta euroa menee päivässä ihan pelkkään limuun, veteen, jätskiin ja niin edelleen. siihen huomaamattomaan rahankuluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184356Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432862- 522491
- 271919
- 341723
- 211721
- 631677