Englannin maikka

JoPe79

Kolmas syksy ammattikoulussa oli alkanut ja iloisin mielin lähdettiin viimeiseen lukukauteen. Ensimmäisinä päivinä tehtiin kaverin kanssa bongaus uudesta opettajasta jonka ulkonäkö hiveli kaikkien miesten silmiä. Julia oli uusi englanninkielen opettajamme ja kaikki odotimme innolla ensimmäisiä tunteja hänen kanssaan. Julia oli noin 35-vuotias akateeminen ja tyylikäs nainen. Hänellä oli päivittäin yllään jakkupuku, minihame ja tummat stay-up sukkahousut (ainakin kuvitelmissa uskoimme niin). Hänellä oli tumma sankaiset lasit ja tumma tukka joka oli aina nutturalla. Vartaloltaan hän oli hoikka, mutta urheilullinen.

Alussa tunneilla hän flirtaili varsinkin minun kanssa, varsinki jos minulla oli joskus asiaa hänelle kahden kesken. Ajattelin sen olevan vain keino saada minut opiskelemaan lujemmin, mutta totuus selvisi pian minulle. Oli jo marraskuuta ja maanantain viimeiset kaksi tuntia olivat jälleen edessä. Välikoe oli edessä ja olin panostanut kokeeseen tehdäkseni vaikutuksen Juliaan. Kokeen aikana vilkuilin etupenkistä useaan otteeseen Juliaan ja välillä huomasin katseemme kohtaavan ja sain osakseni hymyn. Olin ainut enää luokassa ja aika oli lopussa.

Viimein olin valmis ja palautin kokeeni. Keräsin tavaroitani reppuun ja juuri kun olin poistumassa, Julia kysyi minulta kanto apua kirjoille. Suostuin ja otin pinon kirjoja joiden määränpää oli kellarin varasto. Julia avasi ahtaan varaston oven jossa oli molemmin puolin hyllyjä ja huoneen päässä pieni pöytä, jolle Julia pyysi minua laskemaan kirjat. Saatuani kirjat pois sylistäni kuulin oven laitettavan kiinni ja katsoessani ovella näin Julian katsovan kiimaisilla silmillään ovelta minun takapuoltaan.

Julia tuli minua minua kohti sanomatta sanaakaan ja avasi takkinsa nappeja. Hänen kielensä lipoi himokkaasti huulipunalla punattuja huuliaan. Hän laittoi takkinsa hyllylle ja napitti nyt valkoista kauluspaitaansa auki, jonka läpi näkyi mustat pitsiset rintaliivit. Hän sai auki pari ylintä nappia kunnes oli minuun kiinni painautuneena ja sanoi että oli huomannut minun syöneeni häntä kokeen aikana silmilläni. Hän kysyi olisinko valmis ottamaan nyt haluamani. Nyökyttelin sanattomana tuon päiväunieni kohteen painaessa pehmoisia rintojaan rintakehääni vasten. Käteni hapuilivat hänen lanteille ja revin hänen paitaansa pois hameen sisältä samalla kun hän hinkkasi pillullaan reittäni. Napitin hänen paitansa auki ja avitin sen pois hänen päältään, jonka jälkeen hän otti molemmin käsin kiinni päästäni ja painoi sen rintojensa väliin.

2

8204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoPe79

      Tykkäätkö hajuvedestäni jonka valitsin sinulle, hän kysyi ja nosti pääni ylös ja suuteli kosteilla ja lämpimillä huulillaan minua. Tuo tuoksu sai minut käymään entistä kuumempana ja suutelin häntä rivommin. Aukaisin hameen ja se tippui maahan saman tien ja huomasin hänellä olevan stay-upit sukkanauhoilla varustettuna. Puristin hänen pakaroitaan, jotka olivat ilmeisen hyvin treenatut sillä löysät ne eivät olleet. Julia kouri hellästi farkkujen päältä etumustani ja pian hän laskeutui eteeni riisuakseen housuni. Jännitykseni tiivistyi kun hän oli avannut vyöni ja napittanut julppini auki. Hän veti housuni ja alushousuni polviini ja otti paisuneen kaluni suuhunsa. Kaluni oli räjähtää ensi kosketuksesta kun nuo punaiset huulet koskettivat terskani päätä. Pääni notkahti taaksepäin kun hän aloitti voimakkaan imemisen, tunsin samalla kuinka Julian kynnet raapivat paitani alla kylkiäni.

      Mmm, mmmmm, hän mumisi kalu suussaan ilmiselvästi nauttien tekemästään. Olin varma etten ollut ensimmäinen joka tätä hoitoa saa, sillä niin perusteellisesti hän imi kyrpääni. No niin poika, hän sanoi ja siirsi minut sivuun ja istuutui pöydälle kaataen juuri tuomani kirjat lattialle. Nyt on sun vuoro näyttää mitä osaat, hän sanoi ja avasi reitensä. Kävin polvilleni hänen eteensä ja suutelin tietäni kohti pillua. Noin just, hän sanoi suudellessani hänen sisäreittään yhä lähempänä kiellettyä hedelmää. Hieroin kädelläni hänen häpykumpuaan ja klitoristaan alushousujen päältä. Pillu tuntui lämpimältä ja märältä jo alushousujen vielä ollessa hänen päällään. Raotin hiukan alushousuja ja nuolaisin häpyhuulia. Julia otti tukea pöydältä ja nautti kieleni pyörteistä klitoriksella. Julia pyysi minua ottamaan pian alushousut pois ja sain kunnian paljastaa hänen kiitoratansa.

      Hän levitti jälleen reitensä ja pyysi minua jatkamaan hänen pimppinsä nuolemista. Hän oli ilmiselvästi laittanut hiukan hajuvettä myös alapäähän, sillä nenääni tuoksui kiimaisen pillun lisäksi hänen hajuvetensä. Nuolin kunnolla häntä ja sain hänet huutamaan kunnolla kun työnsin kaksi sormea hänen lämpöiseen ja erittäin märkään pilluun samalla kun imin hänen klitoristaan. Minun ei tarvinnut kauaa jatkaa kun Julia huudahti ja värisi pöydällä orgasmin saatuaan.

      Hän hetken odotettuaan riisui rintaliivinsä ja pyysi minua työntämään sen ison kaluni hänen himokkaaseen pilluun. Astuin lähemmäksi ja otin rinnat käteeni, hän ohjasi kaluni suoraan pillun huulille jolloin työnsin kaluni sisään aiheuttaen huudahduksen Juliassa. Työnsin hitaasti tuntien samalla kuinka hänen alapään lihaksensa työsti kaluani. Imin hänen kiihottuneita nänniä välillä purren niitä kevyesti. Halusin jytyttää kunnolla hänen pilluaan ja nappasin pian kiinni hänen polvitaipeista nostaen stay-up sukkien verhoomat jalat kohti kattoa ja aloitin samassa kunnon panemisen. Jytyytimme kunnolla jolloin pöytä alkoi hiukan liikkua ja natista liikkeiden tahdissa. Läiskinnän äänet saattoivat jopa kantua käytävälle, mutta sitä en miettinyt juuri silloin.

      • JoPe79

        Nylon tuntui käsissäni mahtavalta ja kiihottavalta, samoin kun Julian silmieni vieressä vilkkuvat korkkarit. Kovempaa, kovempaa, hän huusi samalla kun tunsin hänen kyntensä uppoavan pakaroihin, samalla hänen vetäessä minua yhä syvemmälle. Hänen selkänsä kaartui yhtä aikaa huudon nopeutuessa, vain pian vapauttaakseen Julian suusta pitkän huudon hänen saadessaan orgasmin. Hänen pillunsa sykki imeäkseen kaluani joka ei vielä ihmetyksekseni ollut syössyt spermoja hänen sisään.

        Julia työnsi minua hetken hengähdettyään kauemmaksi kääntyäkseen selin minuun. Hän kumartui pöydälle ja levitti hiukan jalkojaan ja pyysi minua ottamaan hänet takaapäin. Tuota näkyä hetken ihailtuani laskeuduin polvilleni hänen taakseen, hieroin hetken noita trimmattuja pakaroita, kunnes levitin hiukan pakaroita ja nuolin häntä takaapäin. Oih, Julia hihkaisi tuntiessaan kieleni kärjen tunkeutuvan pilluunsa. Noin juuri, hän vaikeroi nuoliessani häntä ja pian hän aneli minua työntämään paksun kaluni hänen takavittuunsa.

        Otin kiinni hänen lanteiltaan ja survaisin kyrpäni hänen sisään, kalu upposi sisään kuin kuuma veitsi voihin. Ota mua, Julia mumisi tissit painautuneena pöytää vasten. Työntelin ja heiluttelin kalua hänen sisällään ja hän sanoi tykkäävänsä minun kalustani. Juuri kun aloin tuntea jaloissani kuinka kliimaksi tulisi hiljensin tahtia ja otin kaluni hetkeksi pois Julian sisältä, hän vaikeroi ja aneli etten lopettaisi nyt, vaan jatkaisin panemista. Ohjasin kädelläni kaluni pilluun ja päätin antaa palaa loppuun asti. Tiuhensin tahtia ja samassa Julia päästi raikuvan huudon ja hän painoi pillua lanteitani vasten ja vain hetki tuosta syöksin huudon kera lämpöiset spermat Julian sisään. Kaiken antaneena painauduin makaamaan Julian selän päälle ja totesin päässeeni taivaaseen. Julia hymähti ääneen ja sanoi etten vielä tiedä mitä on taivaaseen pääsy.

        Nauroimme hetken yhdessä ja puimme pian päällemme ja ajattelimme että toivottavasti kukaan ei ole kuullut pientä seikkailuamme. Julia sanoi vielä ennen kuin lähdimme luokasta, josta hain reppuni, että saisin vielä tukiopetusta jatkossa. Tosin numero, jonka sain siitä englannin kokeesta oli 10 ja henkilökohtaiset kiitokset kirjoitettuna pienellä numeron viereen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe