Mikä mahtaa olla konsolissani kun suljettuani wiin power napin kohdalla palaa keltainen valo?
kiitoksia jos joku tietää! =)))))
Keltainen valo?
2
1644
Vastaukset 2
- ...---...
Wiiconnect 24 on palvelu, millä konsoli käy koneen sammullaan ollessakin välillä netistä lataamassa Nintendolta uutisia / säätietoja / viestejä / Nintendo Channel päivityksiä sun muuta.
Sen voi sammuttaa Wiin asetuksista jos haluttaa. Sinällänsä suositeltavaa sammuttaa, koska jos Wiiconnect on päällä kuluttaa Wii sähköä 17W jatkuvasti, jos se ei ole päällä on sähkönkäyttö minimaalista. Tosin ei tuosta nyt ihan mahdottomia lukemia ehdi vuositasollakaan kertyä.- x
sammutat Wiitä pidät sitä virtanappia pohjassa niin kauan, että palaa punainen valo, niin Wiiconnect 24 ei ole enää päällä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509