Olen kenties lahdossa Singapore/Indonesia suunnalle muutaman kuukauden tyomatkalle. Virallisesti Kiinan viisumia joutuu hakemaan aina kotimaansa Kiinan lahetystosta. Onko siella pain tyoskennelleilla kokemusta miten joustavasti Kiinan lahetystot noissa maissa toimivat? Ja jos myontavat viisumin siella, minkalaisia ovat kasittelyajat? Talla hetkella kun ei ole varmaa onko minulla aikaa kayda Kiinassa ja milloin, niin ei voi lippuja tilata ja hakea viisumia Suomessa. Ja onko Indoissa yleensa luotettavia matkatoimistoja/agentteja, jotka voivat hoitaa viisumin vai pitaako varata muutama paiva aikaa henkilokohtaiseen viisumin hakuun Jakartan lahetystosta?
Kiinan viisumi Singaporesta/Jakartasta
Patkatyolainen
0
234
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022326- 1171862
- 891463
- 1351433
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511077
- 381012
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22960