dana tai saranna koska näin tehtiin minnankin kohdalla, muuten ei ois saatu pois.
seuraavaksi lähtee
4
230
Vastaukset
- kiaaa
ja perässä toinen känniääliö antti, nyt riitti.
- Antti äänestyksessä
Saranna ja Antti.
Luulen, että kaks lähtee sunnuntaina.
Dana jatkaa kärkinelikköön.- SANE 29
KUMPIKIN ON PITEMMÄN PÄÄLLE PELLEJÄ TALOSSA JA SIT TUO SARANNA ON LIIKAAA SAMIN KANSSA JA JOS SARANNA LÄHTEE NIIIN SAAS NÄHÄ MITÄ SAMI SANOO... MINUSTA KÄTSY PASSAA PAREMMIN SAMILLE
- 2225Ö
SANE 29 kirjoitti:
KUMPIKIN ON PITEMMÄN PÄÄLLE PELLEJÄ TALOSSA JA SIT TUO SARANNA ON LIIKAAA SAMIN KANSSA JA JOS SARANNA LÄHTEE NIIIN SAAS NÄHÄ MITÄ SAMI SANOO... MINUSTA KÄTSY PASSAA PAREMMIN SAMILLE
täytyy saada Dana ulos muuten menee vaikeaksi.
Talossa olevat tollot ei näe Danan kaksinaamaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931