Mä, make ja konsta

Blaaihaaaa

Oli lauantai ilta, ja meidän piti mennä yksiin juhliin ystävättäreni kanssa. Juhliin olisi tulossa myös make, jonka kanssa minulla oli sillä hetkellä pienempää tai suurempaa säätöä. Kun viimein pääsimme juhliin, hävitin heti kaverini, ja jäin harhailemaan yksin. Etsiskelin kaveriani, ja kyselin kaikilta ovatko he nähneet häntä, kunnes n. puolen tunnin etsinnän jälkeen kuulin luotettavalta taholta hänen menneen makuuhuoneeseen konstan kanssa. Kun närkästyneenä menin istumaan kaksion sohvalle huomasin etten ollut ainoa jätetty näissä bileissä; myös make istui sohvan reunalla, pelkkä kaljatölkki seuranaan.

2

4762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaaihaaaa

      Uskaltauduin 5 minuutin epäröinnin jälkeen juttusille hänen kanssaan. Vähän aikaa juteltuamme huomasin kuinka hänen katseensa osui rintavakooni, joka pilkisti läpinäkyvän paitani läpi. Pian jo huomasin että hänkin piti minusta. Olin kuullut tarinoita hänen seikkailuistaan poliisien kanssa, ja hänen seura-elämänsä ei tosiaankaan ollut vähäistä, mutta nyt, juuri tällä hetkellä sillä ei ollut väliä.
      Suutelin häntä. En tiedä, oliko se viinan vai ihastuksen syytä, mutta vähän ajan päästä löysimme itsemme talon toisesta makuuhuoneesta. Make repi vaatteita päältäni, kun minä vain katsoin huumaantuneena hänen sinisiä silmiään. Havahduin pian siihen, että makasin täysin alasti sängyllä. Make oli selvästi kiihottunut, joten päätin minäkin osallistua leikkiin. Hyväilin farkkujen läpi hänen selvästi kovettunutta kaluaan, mutta juuri kun aioin avata hänen housujensa sepaluksen hän kaatoi minut makaamaan. Tunsin kuinka hänen suudelmansa satelivat vartalolleni; Ensin nuorille b-kupin rinnoilleni, joiden nännit töpöttivät kohti taivasta, sitten hitaasti mahani ylitse häpykummulleni.. Kun hänen huulensa koskivat jo kosteita häpyhuuliani, värähdin. Make ei siitä tosin välittänyt, hän alkoi imeä rajusti klitoristani, ja tunkemaan sormeaan sisääni. Hän ei tiennyt minun olevan neitsyt. Juuri kun olin nousemassa jälleen ylös avaamaan Maken sepaluksen, hän nousi sängyltä. Hän ehdotti minulle, että sitoisimme silmämme, ja että minut sidottaisiin sänkyyn. Ajatus ei minusta vaikuttanut kiihottavalta, mutta en halunnut vaikuttaa kokemattomalta, joten vastasin kyllä. Kun minut oli sidottu kovaotteisesti ja tiukasti sänkyyn kiinni, jalat haara-asennossa, hän sitoi vielä silmäni. Yhtäkkiä, pimeässä, kuulin oven avautuvan ja sulkeutuvan. En tiennyt mitä tapahtui, aikoiko hän jättää minut yksin siihen?? Oliko tämä hänelle vain pilaa? Pian paniikkini kaikkoaa, kun kuulen jälleen oven avautuvan ja sulkeutuvan ja hänen äänensä sanovan "Me tultiin nyt takaisin". En ensin edes huomannut sanaa "me", mutta yhtäkkiä värähdin, kun tunsin kahden kivikovan kalun rintojani vasten. Huudahdin äkkiä, kunnes make alkoi selittää ivallisella äänensävyllä: "Mä kato ajattelin, että sulle kelpaa kakskin, tommonen pikkuhuora" Sitten tunnen, kuinka suuhuni tungetaan kalu, joka on puoliseisokissa. En tiedä onko tämä kalu tuntemattoman, vai maken, mutta jokin minussa tuntee pakottavaa tarvetta ottaa se suuni lämpimään huostaan. Yritän hoitaa kalua lempeästi, aloittaen kevyellä nuolennalla, mutta se ei ole mysteeri-henkilön tarkoitus. Hän alkaa tunkea kaluaan syvälle nieluuni, ja pakottaa minua imemään sitä. Päätäni revitään rajusti edestakaisin, ja yhtäkkiä, hyvin nopeasti tunnen kuinka jotain lämmintä ja tahmeaa valuu kurkustani alas. Sitten tunnen kuinka toinen kalu leikittelee häpyhuulillani.

      • blaaihaaaa

        Säikähdän, koska en ole kertonut kenellekään olevani neitsyt. Pojat eivät selvästikään tiedä kokemattomuudestani, sillä makelta ei vie aikaakaan kun hänen kyrpänsä uppoaa kokonaan, syvälle, SYVÄLLE vakooni. Tunnen kuinka kipu valtaa vartaloni, ja pojat taisivat huomata veri tipat sängyllä. "Voi helvetti make, sä et sanonut että se on neitsyt! Mä olisin halunnut olla sen ensimmäinen.." voin kuvitella poikien ilkikurisen virneen, koska nyt tunnen toisenkin kalun aivan maken kalun vieressä. "ei kai" ajattelen, kun toinenkin kalu työntyy jo valmiiksi ahtaaseen, koskemattomaan vakooni. Se sattuu paljon, kun tunnen kalujen työntyvän syvälle pilluuni, ja sitten minä päätin, että en jaksa kirjoittaa. Päätelkää loput.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe