Asunto, Hkin keskusta, Etu-Kallio, reilut 30 neliötä, askeettinen keittiö ja WC/suihkutila, pesukoneliitäntä.
Paljonko voisi pyytää vuokraa?
8
826
Vastaukset
- Myynyt
Sijoitetun pääoman tuotto menee miinukselle puolen vuoden sisällä.
- maksoin 400
Itse olin vastaavassa vuokralaisena 400 eurolla/kk.
- amo
"vanhan kiinteistöketun" laskusääntö;
6,5 x asunnon hinta (th) vastike = vuokra
esim 6,5 x (esim)90(000) vastike
Kaava on suuntaa antava . . . - Isäntä
Saat siitä kevyesti 700 euroa.
- arvio
Riippuen sijainnista
- ISÄNTÄ
arvio kirjoitti:
Riippuen sijainnista
sama paikka 24 neliötä soluasunto 620 euroa.
- Ohho
ISÄNTÄ kirjoitti:
sama paikka 24 neliötä soluasunto 620 euroa.
Onneksi olkoon, hyvin olet hinnoitellut:O
Tässä muutaman luukun hintapyynnöt:
http://www.dime.net/dime/c/vuokra-asunnot/ps/0.0/0/0/1/.dime?vuokraasunnonkoko=Yksi%F6&vuokramkkk.0.s=&vuokramkkk.0.e=&koko.0.s=&koko.0.e=&kaupunginosarajaus=kallio&postinro=&updatedate.0.s=23.01.00&std.orderby=Vuokramkkk%2CSijainti%2CKaupunginosa%2CVuokraasunnonkoko&x=49&y=6
Oliko vuokralainen 2 metrinen, huonosti Suomea puhuva bodari, etsi asuntoa tyttöystävälleen?
- joo
500 euroa/kk
En kyllä ymmärrä miten joku viitsii maksaa asumisesta tommosessa 30 m2 luukussa noin paljon, no ehkä jos on akuutti asunnon tarve ja meinaa asua lyhyen ajan vaan
http://www.dime.net/dime/c/vuokra-asunnot/ps/0.0/0/0/1/.dime?vuokraasuntotyyppi=Kerrostalo&vuokraasunnonkoko=Yksi%F6&vuokramkkk.0.s=&vuokramkkk.0.e=&koko.0.s=28&koko.0.e=32&kaupunginosarajaus=kallio&postinro=&updatedate.0.s=23.01.00&std.orderby=Vuokramkkk%2CSijainti%2CKaupunginosa%2CVuokraasunnonkoko&x=33&y=7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255