Päivä on valjennut, vielä viipyy aamutunnelma---kahvimukin ollessa vierellä, sanomalehti pöydällä radion soidessa taustalla.
Aamut ovat parasta aikaani, ei kiirettä minnekään, jaa pitääpä kertoa. Olisi ollut meno laboratorioon, vuotuiseen tarkastukseen ja soitto lääkärille sen jälkeen. Vaan kun ei mitään kiirettä sillä ole, niin menenkin vasta ensi maanantaina. Sain siis keittää aamukahvini ja syödä aamiaiseni ihanan rauhassa.
Siitä varmaan johtuukin, että tuntuu niin hyvältä saada istua lämpimässä pyjamassa, omassa rauhassaan.
Ajattelin, kuinka monta palstalaista viettää aamuhetkiään samaan aikaan. Toivottavasti hyvin levänneinä, mieli valoisana. Hyvän aamun tervehdys teille :D
Nautitteko aamuista?
38
635
Vastaukset
- *Kukkahame*
Kyllä nautin, aamut ovat minun päivissä parhaita hetkiä, olen tavattoman iltauninen tarvitsen jopa 10h yöunet ja ja sitten aamusta on hommat hoidettava.
Eilen haravoin tuon nurmeni ja nyt just tulin sisälle sain ne lehdet hoidettua tuonne kompostoriin.
Oravat ja fasaanit siellä kilpailivat herkkupaloista, äänestä näin päättelin, oravahan ei ääntele fasaani kyllä tuntui kirskuvan kovastikin jostain syystä.
Oli hienoa olla tuolla raikkaassa syyssäässä ja nuo pihapiirin eläinystävät seurana.
Kaikissa aamuissa on omat viehätyksensä, kesäisin ihanaa mennä tarjottimen kanssa ulos aamukahville.
Talvella mennä tunnustelemaan pakkasasteita, paljain varpain. - kuuhullu+
kuin vasta 0,2 jälkeen. Kuu vaikuttaa vaikka ei nävykään. Sitävastoin heräsin vasta ja jo vain nautinkin aamukaffettani, on mentävä asioille,etten kauaa saa nauttia, mutta onhan päivää.Koiraakin pitää ulkoiluttaa, on pareempiakin aamuja ollut. Päivän alkuja.
- pilvi*
On meillä ihmisillä eroa. Minä pärjään 5-6 tunnin unella, en tarvinnut työelämässäkään ollessani kuin 7 t unta.
Tosin saatan torkahtaa tv katsellessa 1/2 tunniksi, mikä tekee kyllä hyvää. TV tuoli vaan takakenoon ja torkut on varmat.
Nyt on lähtö Isoon Omppuun asioimaan, siellä on kaikki palvelut mitä tarvitsen kirjastoa myöten. Hauskaa päivää Sinullekin ! Ihana aamu olikin tänään :D
PS Tuo kuu alkaa taas pienenemään, jolloin sen vaikutus vähenee. Itselläni ei ole vaikuttanut mitenkään, en ole tiedostanut millään lailla. Kai se on eri herkyyttä ihmisillä siihenkin. - Lorena*
pilvi* kirjoitti:
On meillä ihmisillä eroa. Minä pärjään 5-6 tunnin unella, en tarvinnut työelämässäkään ollessani kuin 7 t unta.
Tosin saatan torkahtaa tv katsellessa 1/2 tunniksi, mikä tekee kyllä hyvää. TV tuoli vaan takakenoon ja torkut on varmat.
Nyt on lähtö Isoon Omppuun asioimaan, siellä on kaikki palvelut mitä tarvitsen kirjastoa myöten. Hauskaa päivää Sinullekin ! Ihana aamu olikin tänään :D
PS Tuo kuu alkaa taas pienenemään, jolloin sen vaikutus vähenee. Itselläni ei ole vaikuttanut mitenkään, en ole tiedostanut millään lailla. Kai se on eri herkyyttä ihmisillä siihenkin.Heräilen aamulla 6. jälkeen. Ei muuta kun kirkasvalo lamppu toimimaan keittiössä ja kahvin keittoon, päivälehden lukuun, siitä se päivä alkaa. Hyvä kahvi teräst'ää kummasti oloa, aamupala milloin minkinlainen, tänään juomana vain Novellea, maito oli aivan finito.
Sitten harjoittelin syömään granaatti omenaa, siitä taas ei tullut mitään, siemenet juuttuivat suuhun ja nieluun. Kaikkea sitä on kokeltava, kuten tapahtui matkalla, söin mesé- aterialla kateenkorvaa, erikoisen makuinen suupala, ihmettelin sen erikoista makua. Jos olisin tiennyt suupalan olevan thymusta eli kateenkorvaa enpä olisi syönyt sitä. Vasta kotiin palattua etsin netistä mitä kateenkorva sisältää. Lohdutan itseäni, jos se aktivoisi immuunijärjestelmää silloin ei sikaflunssakaan tekisi tuloaan.
Näinhän tässä on käynyt, "Ken elää, hän näkee, kokenyt kaikki tietää, vaivainen kaikki kokee", tällaista elämä on, kateenkorvan syöminen ei näytä olevan pahitteeksi.
Aurinkoista tiistai päivää, täysikuun valaisemaa keskiviikon vastaista yötä.
Aurinko pilkistää pilviharson takaa, kirkasvaloa on otettu 1 ½tuntia tästä se päivä jatkuu. - *Kukkahame*
Lorena* kirjoitti:
Heräilen aamulla 6. jälkeen. Ei muuta kun kirkasvalo lamppu toimimaan keittiössä ja kahvin keittoon, päivälehden lukuun, siitä se päivä alkaa. Hyvä kahvi teräst'ää kummasti oloa, aamupala milloin minkinlainen, tänään juomana vain Novellea, maito oli aivan finito.
Sitten harjoittelin syömään granaatti omenaa, siitä taas ei tullut mitään, siemenet juuttuivat suuhun ja nieluun. Kaikkea sitä on kokeltava, kuten tapahtui matkalla, söin mesé- aterialla kateenkorvaa, erikoisen makuinen suupala, ihmettelin sen erikoista makua. Jos olisin tiennyt suupalan olevan thymusta eli kateenkorvaa enpä olisi syönyt sitä. Vasta kotiin palattua etsin netistä mitä kateenkorva sisältää. Lohdutan itseäni, jos se aktivoisi immuunijärjestelmää silloin ei sikaflunssakaan tekisi tuloaan.
Näinhän tässä on käynyt, "Ken elää, hän näkee, kokenyt kaikki tietää, vaivainen kaikki kokee", tällaista elämä on, kateenkorvan syöminen ei näytä olevan pahitteeksi.
Aurinkoista tiistai päivää, täysikuun valaisemaa keskiviikon vastaista yötä.
Aurinko pilkistää pilviharson takaa, kirkasvaloa on otettu 1 ½tuntia tästä se päivä jatkuu.Pitkälle tämäkin päivä pääsi kulumaan, kuitenkin kotiin valosanaikana pääsin, ruuhkaa oli taas III-kehällä tulomatkalla, olin monta tuntia Jumbossa pyörimässä, välillä kahville ja taas ihmettelmään.
Kauppojen tavaranpaljous mietityttää, kun ei muutakaan tuottavaa hommaa ollut, pitäähän sitä saada rauhassa ihmetellä, ostetaanko nuo kaikki, löytääkö kaikki ritirampsut omistajan, 'pääsevätkö kotiin'?
Siellä kävellessäni pukkasi kuningasajatus, pitänee hankkia potkulauta noihin isoihin ostoskeskuksiin kulkuvälineeksi, on näppärä rullaportaikoissa ja hisseissä kuljettaa kerroksista toiseen, eikä autossakaan vie paljon tilaa.
Jos jossain sensaatiolehdissä (iltasanomat, -lehti) on sellaisen käyttäjän kuva, olen toteuttanut silloin tämän hankkeen.
Ystävälläni oli siihen pieni lisätoive, sitä en mainitse julkisesti.
Aurinko on juuri laskenut niin ettei koivujen yläoksat enää ole valaistuja, auringonlaskun taivas on kaunis väriltään, nk kirkas.
Ihana päivä ja näitä onneksi vielä näillä näkymin tulee lisää.. iloa teillekin elämään! - uneton marja
*Kukkahame* kirjoitti:
Pitkälle tämäkin päivä pääsi kulumaan, kuitenkin kotiin valosanaikana pääsin, ruuhkaa oli taas III-kehällä tulomatkalla, olin monta tuntia Jumbossa pyörimässä, välillä kahville ja taas ihmettelmään.
Kauppojen tavaranpaljous mietityttää, kun ei muutakaan tuottavaa hommaa ollut, pitäähän sitä saada rauhassa ihmetellä, ostetaanko nuo kaikki, löytääkö kaikki ritirampsut omistajan, 'pääsevätkö kotiin'?
Siellä kävellessäni pukkasi kuningasajatus, pitänee hankkia potkulauta noihin isoihin ostoskeskuksiin kulkuvälineeksi, on näppärä rullaportaikoissa ja hisseissä kuljettaa kerroksista toiseen, eikä autossakaan vie paljon tilaa.
Jos jossain sensaatiolehdissä (iltasanomat, -lehti) on sellaisen käyttäjän kuva, olen toteuttanut silloin tämän hankkeen.
Aurinko on juuri laskenut niin ettei koivujen yläoksat enää ole valaistuja, auringonlaskun taivas on kaunis väriltään, nk kirkas.
Ihana päivä ja näitä onneksi vielä näillä näkymin tulee lisää.. iloa teillekin elämään!Minulla oli taas huono yö. Yläkerran vuokralaisella oli poikakaveri yötä ja nämä kerrostalot on niin huonosti rakennettu että äänet kuuluvat.
On ollut huono tuuri asunnon muutossa, joko työtön tai eläkeläinen joka herää kello 3 ja alkaa touhuta.
En jaksa enää muuttaa, täytyy vain toivoa että yläkertalainen löytäisi pysyvän suhteen ja rauhottuisi noissa yöllisissä hommissa.
En ole löytänyt sellaisia korvatulppia jotka tosiaan auttaisivat öisiltä ääniltä.
Tulee niin väsynyt ja ahdistunut olo kun ei pysty nukkumaan. - pilvi*
*Kukkahame* kirjoitti:
Pitkälle tämäkin päivä pääsi kulumaan, kuitenkin kotiin valosanaikana pääsin, ruuhkaa oli taas III-kehällä tulomatkalla, olin monta tuntia Jumbossa pyörimässä, välillä kahville ja taas ihmettelmään.
Ihana päivä ja näitä onneksi vielä näillä näkymin tulee lisää.. iloa teillekin elämään!Minäkin tulin juuri kotiin Isosta Omenasta kasseineni, on taas kirjoja ruoka-aineita, ja soin itselleni kyvät iltapäiväkahvit Roberts Cafee'ssa, jossa tapasin sukulaistytönkin. Käytiin valitsemassa talvitakki hänelle samalla,nätti olikin, mutta niin oli tyttö itsekin vielä opiskelee.
Kaikenkaikkiaan mukava iltapäivä, ostin kolme croisanttia, aion keittää iltakahvit ja sipaista voita päälle, rapea tuntuu olevan. Heippa taas.... - pilvi*
uneton marja kirjoitti:
Minulla oli taas huono yö. Yläkerran vuokralaisella oli poikakaveri yötä ja nämä kerrostalot on niin huonosti rakennettu että äänet kuuluvat.
On ollut huono tuuri asunnon muutossa, joko työtön tai eläkeläinen joka herää kello 3 ja alkaa touhuta.
En jaksa enää muuttaa, täytyy vain toivoa että yläkertalainen löytäisi pysyvän suhteen ja rauhottuisi noissa yöllisissä hommissa.
En ole löytänyt sellaisia korvatulppia jotka tosiaan auttaisivat öisiltä ääniltä.
Tulee niin väsynyt ja ahdistunut olo kun ei pysty nukkumaan.jos naapurit häiritsee.Luulisi rakastavaisten olevan hiljaa öisin toistensa kainalossa ja kuiskivan nätisti toisilleen.
Toivottavasti rauhoittuvat, että saat nukkua, ei sitä jaksa kuunnella meteliä. - 3+11
pilvi* kirjoitti:
Minäkin tulin juuri kotiin Isosta Omenasta kasseineni, on taas kirjoja ruoka-aineita, ja soin itselleni kyvät iltapäiväkahvit Roberts Cafee'ssa, jossa tapasin sukulaistytönkin. Käytiin valitsemassa talvitakki hänelle samalla,nätti olikin, mutta niin oli tyttö itsekin vielä opiskelee.
Kaikenkaikkiaan mukava iltapäivä, ostin kolme croisanttia, aion keittää iltakahvit ja sipaista voita päälle, rapea tuntuu olevan. Heippa taas....Uneton marja....kyllä tuntuukin vaikealta tuollainen, eikä siellä ole yhtiösääntöjä meillä pitää olla 23 -06 hiljaisuus.
Voisitkos sanoa tuosta heille? - Elämää on.
3+11 kirjoitti:
Uneton marja....kyllä tuntuukin vaikealta tuollainen, eikä siellä ole yhtiösääntöjä meillä pitää olla 23 -06 hiljaisuus.
Voisitkos sanoa tuosta heille?juopot puolenyön jälkeen kotiin, sitten siinä vielä tunti kaksi riitaa, itkua huutamista. Ja kun pikkusen rauhottuu, tulee hesarin jakaja, ja paukuttelee puukengillään koko talon hereille.
- myös uneton
Elämää on. kirjoitti:
juopot puolenyön jälkeen kotiin, sitten siinä vielä tunti kaksi riitaa, itkua huutamista. Ja kun pikkusen rauhottuu, tulee hesarin jakaja, ja paukuttelee puukengillään koko talon hereille.
mutta aina löytyy muutama joka niitä ei noudata.
- 00000,0
Voi kauhistus!
Millaista kirjoitat, taidat olla se joka täällä päivät pitkät kiukuttelet kaikille.
Noin tarkkaa tietoa, taidat itse olla huostaan otettu, inhottavuudellesi ei löydy vertaa.
Meni sinne pirttiin nyt turvaan, sieltähän kai olet tullutkin - ammuuu
00000,0 kirjoitti:
Voi kauhistus!
Millaista kirjoitat, taidat olla se joka täällä päivät pitkät kiukuttelet kaikille.
Noin tarkkaa tietoa, taidat itse olla huostaan otettu, inhottavuudellesi ei löydy vertaa.
Meni sinne pirttiin nyt turvaan, sieltähän kai olet tullutkinhaukkua ja kiroilla
- pilvi*
ammuuu kirjoitti:
haukkua ja kiroilla
En ota kantaa mitä täällä on kirjoitettu ! Hyvää yötä vain.
- aamupanon ystävä
pilvi* kirjoitti:
En ota kantaa mitä täällä on kirjoitettu ! Hyvää yötä vain.
täällä päin.Ukko tullee yövuorosta tälleen aamusest ni kyllä meillä aamuista naatitaankin, sänky senkun rutisee ja kolisee.Se on nii tulinen tuo ukkoin ei siinä kuiskauílemmaan kerkii.Hohhoijaa,kyllä nyt soroppi maistuu.
- Menin aamulla
Kani tarhaan, siellä kani pani ani varhain miksi kani pani ani varhain koska aamu pano on parhain.
- 0987345
Menin aamulla kirjoitti:
Kani tarhaan, siellä kani pani ani varhain miksi kani pani ani varhain koska aamu pano on parhain.
illalla viimeks bbstä
aamulla kanitarhaan sitä se on kun jää koukkuun eläimiin - poika,
0987345 kirjoitti:
illalla viimeks bbstä
aamulla kanitarhaan sitä se on kun jää koukkuun eläimiinpisti lampaan takajat saapaisdensa varsiin ja totesi. Hiki siin' tul, mutta kyllä se kellokin kilkatti.
- pilvi*
0987345 kirjoitti:
illalla viimeks bbstä
aamulla kanitarhaan sitä se on kun jää koukkuun eläimiinOliskohan aamu iltaa viisaampi, näkyi ajatukset kirjoittajilla menevän hieman arveluttaviin asioihin. No, ehkä sensuuri pyyhkii pahimmat pois.
Aamun raikas ilma tervehti terassilla, kun linnunruokaa lisäsin syöttöpalloon.
Auringonkukan siemenet on suosittuja, ne kun sisältävät rasvaa.
Näin on lähtenyt syyspäivä valkenemaan, oikein Hyvää ja kaunista päivää toivotan ulkoilunkin merkeissä ! - ohoh.
pilvi* kirjoitti:
Oliskohan aamu iltaa viisaampi, näkyi ajatukset kirjoittajilla menevän hieman arveluttaviin asioihin. No, ehkä sensuuri pyyhkii pahimmat pois.
Aamun raikas ilma tervehti terassilla, kun linnunruokaa lisäsin syöttöpalloon.
Auringonkukan siemenet on suosittuja, ne kun sisältävät rasvaa.
Näin on lähtenyt syyspäivä valkenemaan, oikein Hyvää ja kaunista päivää toivotan ulkoilunkin merkeissä !viisaat jutut ketjuun , no makunsa kullakin.
- *Kukkahame*
ohoh. kirjoitti:
viisaat jutut ketjuun , no makunsa kullakin.
Näillä samoilla seuduilla taivaalle tähyillään, ohutta pumpuli*pilveä* on ilmestynyt, voivat olla jotain merisavun jälkiä.
Poutaa pitäis säätietojen mukaan riittä tälle päivälle.
Nyt katkesi ajatuskin, nuo puhelut häiritsee tätä kirjoitteluakin, eikä voi olla vastaamatta kun tärkeä henkilö soittaa ;-D!
Kaikkea hyvää päiväänne kuka sitten lukeekaan! pilvi* kirjoitti:
PS Tuo kuu alkaa taas pienenemään, jolloin sen vaikutus vähenee. Itselläni ei ole vaikuttanut mitenkään, en ole tiedostanut millään lailla. Kai se on eri herkyyttä ihmisillä siihenkin.Unentarve on vähentynyt vanhemmiten. Osasyynä varmaan fyysisen työn väheneminen. Monet taitelija tyyppiset ihmiset ovat hyvin aamuvirkkuja.
He katsovat, että parhaimmat luomisideat tulevat kohta heräämisen jälkeen. Tosin taiteellisilla ihmisillä uniprosessikin tekee työtään tekeillä olevan projektin hyväksi.
Näin olen lukenut. Kait meillä taviksillakin illalla unentuloakin haitannut huoli voi näyttää aamulla ei niinkään uhkaavalta.- ompa jutut
capt.cöpenick kirjoitti:
Unentarve on vähentynyt vanhemmiten. Osasyynä varmaan fyysisen työn väheneminen. Monet taitelija tyyppiset ihmiset ovat hyvin aamuvirkkuja.
He katsovat, että parhaimmat luomisideat tulevat kohta heräämisen jälkeen. Tosin taiteellisilla ihmisillä uniprosessikin tekee työtään tekeillä olevan projektin hyväksi.
Näin olen lukenut. Kait meillä taviksillakin illalla unentuloakin haitannut huoli voi näyttää aamulla ei niinkään uhkaavalta.Niin ette kirjoittele tänne hävyttömiä, vanhat ihmiset-----hävetkää!
- Toimintaa.
ompa jutut kirjoitti:
Niin ette kirjoittele tänne hävyttömiä, vanhat ihmiset-----hävetkää!
Älä velttoile mies, ole innoittava aloitteen tekijä, äläkä tommonen ruttunaama.
- *Kukkahame*
ompa jutut kirjoitti:
Niin ette kirjoittele tänne hävyttömiä, vanhat ihmiset-----hävetkää!
Olin Lohjalla, ei siitä sen enempää, menisi koko paperi jos kertoisin miksi, Pyhän Laurin Kirkossa kumminkin.
Kun läksin oli pilvistä ja pimeää kaikki sujui hyvin tuosta Matin rinteestä ajelin varovasti kun se on julistettu yksityistieksi eikä aikaa ollut kääntyä yleisille teille.
Tilaisuus kesti n 1,5h ja kun läksin ajelemaan takaisin alkoi tuntumaan että sataa lunta!
Ja se vaan sakeni kaiken aikaa, hiekkateillä ei ollut hätää kun kaikki nuo pienet kylätiet ovat niitä, ja lyhentää matkaa n 25 km, vaan kun liityin asfalttitiehen pyörähdinkin sillalla poikittain....
Kyllä loppu 10 km oli kuin horkassa olisin ollut, onneksi muut töpeksijät eivät olleet liikenteessä, sain aivan yksin siellä tulla omaan tahtiini.
Auton jätin kuitenkin tasaiselle parkkipaikalle, enkä tähän mäkeen olisi kyllä niillä Ainoilla päässyt.
Nyt kiitin jo Luojaani että hän lähetti sen enkelin sinne liikennettä pidättelemään.
Ehjänä olen ja autokin on !!
Olkaa onnellisia siitäkin hetkestä kun ei mitään satu eikä mihinkään koske.
Aivan vilpittömin mielin ja avoimin ajatuksin toivon ettei mitään kellekkään satu.
- 1-Katleija
Eläkkeelle jäämisestä lähtien olen nauttinut aamuista. Ei tarvitse lähteä seitsemäksi työhön niinkuin ennen, satoi tai paistoi. Rauhassa saa tehdä aamuaskareensa ja nauttia aamukahvin lehti pöydällä edessään.
Mutta minä nautin myös illoista kovasti, päivän "työt" on tehty ja saa vaan puuhastella jotain mukavaa. Nukkumaan raaskin käydä vasta joskus klo 23-24.
En osaa sanoa kumpi pää päivästä parempi olisi, hih. Eipä silti, tällä hetkellä tuo muukin osa päivästä on ihan mukavasti kulunut. Ei ole valittamista.- pilvi*
silloin kun olen yksin. Kesti kuitenkin ennenkuin totuin tähän, nyt on ylellisyyttä saada valvoa jos haluaa, ei häiritse ketään, saa soittaa ja tehdä mitä mieli tekee.
Nyt kyllä hyvä kirja alkaa vetää puoleensa, olen ulkoillut iltapäivällä ja haravoinut viimeisiä lehtiä pihalla.
On kiva kuulla, että ihmiset osaavat nauttia elämästään. Niin soisi kaikille, Hyvää yötä ! - Seku
pilvi* kirjoitti:
silloin kun olen yksin. Kesti kuitenkin ennenkuin totuin tähän, nyt on ylellisyyttä saada valvoa jos haluaa, ei häiritse ketään, saa soittaa ja tehdä mitä mieli tekee.
Nyt kyllä hyvä kirja alkaa vetää puoleensa, olen ulkoillut iltapäivällä ja haravoinut viimeisiä lehtiä pihalla.
On kiva kuulla, että ihmiset osaavat nauttia elämästään. Niin soisi kaikille, Hyvää yötä !Miksi tässä vielä pitäisi nauttia. Hyvä kun selviytyy aamusta iltaan. Siihen väliin - aamun ja illan, jää kiinnostavaa, jos ei ole oikein pimeä päivä, niin ettei päivää kunnolla tulekaan.
Harmaata ja ankeaa enimmäkseen koko elämä. Tylsää ja tapahtumaköyhää. Sitten joku kysyy nauttimmeko aamuista:(
Voisipa nukkua kuin karhu talviunta!
Tai oikeastaan,- kohta alkaa Big Brother- ohjelman viikon kooste. Se on illan nautittava, ainakin kiinnostavin "osio". - pilvi*
Seku kirjoitti:
Miksi tässä vielä pitäisi nauttia. Hyvä kun selviytyy aamusta iltaan. Siihen väliin - aamun ja illan, jää kiinnostavaa, jos ei ole oikein pimeä päivä, niin ettei päivää kunnolla tulekaan.
Harmaata ja ankeaa enimmäkseen koko elämä. Tylsää ja tapahtumaköyhää. Sitten joku kysyy nauttimmeko aamuista:(
Voisipa nukkua kuin karhu talviunta!
Tai oikeastaan,- kohta alkaa Big Brother- ohjelman viikon kooste. Se on illan nautittava, ainakin kiinnostavin "osio".mättää,olinkin ajatellut, että jalka kun on parantunut, niin on menoa yhtäpäätä. Tosin nyt on pimeä aika, ja moni kärsii pimeydestä, mutta ei mene kauaakaan, niin valo tulee taas elämäämme.
Kiva kuulla sinustakin, harvemmin kun kirjoittelet enää. Voi hyvin, ja Hyvän yön toivotukset sinulle ja kullallesi. - *Kukkahame*
pilvi* kirjoitti:
mättää,olinkin ajatellut, että jalka kun on parantunut, niin on menoa yhtäpäätä. Tosin nyt on pimeä aika, ja moni kärsii pimeydestä, mutta ei mene kauaakaan, niin valo tulee taas elämäämme.
Kiva kuulla sinustakin, harvemmin kun kirjoittelet enää. Voi hyvin, ja Hyvän yön toivotukset sinulle ja kullallesi.Hyvin nukutun yön jälkeen, taas mukavia odotuksia, eihän välttämättä tarvitse mitään erikoista olla tai tulla, kuitenkin olon on virkeä, ei ainakaan vielä mitään flunssatuntemuksia.
Viikon päästä lauantaina meidän tk järjestää rokotuksen ryhmälle mihin kuulun, kun vaan voisinkin sinnitellä siihen saakka ilman mitään oireita.
Elikkäs, mukavaa aloittaa päivä ei särkyjä, ei mitään erikoista pakollista hommaa, jos nyt vapaaehtoisesti vähän liikuttelen imuria, ettei aivan jämähdä tuonne kaapin nurkkaan.
Hyvää NenäPäivää ihan jokaiselle! - pilvi*
*Kukkahame* kirjoitti:
Hyvin nukutun yön jälkeen, taas mukavia odotuksia, eihän välttämättä tarvitse mitään erikoista olla tai tulla, kuitenkin olon on virkeä, ei ainakaan vielä mitään flunssatuntemuksia.
Viikon päästä lauantaina meidän tk järjestää rokotuksen ryhmälle mihin kuulun, kun vaan voisinkin sinnitellä siihen saakka ilman mitään oireita.
Elikkäs, mukavaa aloittaa päivä ei särkyjä, ei mitään erikoista pakollista hommaa, jos nyt vapaaehtoisesti vähän liikuttelen imuria, ettei aivan jämähdä tuonne kaapin nurkkaan.
Hyvää NenäPäivää ihan jokaiselle!Huomenta vaan, harjoittelin tuolla' toisenlaista ilmaisua, ja kumma kyllä nyt en tiedä nautinko aamusta, kun taisi adrenaliinikin nousta kun kiroilin ja präiskin Sus'in mieliksi:)
Täytyypä ottaa se oma itse esille taas, heippa.. - Lorena*
pilvi* kirjoitti:
Huomenta vaan, harjoittelin tuolla' toisenlaista ilmaisua, ja kumma kyllä nyt en tiedä nautinko aamusta, kun taisi adrenaliinikin nousta kun kiroilin ja präiskin Sus'in mieliksi:)
Täytyypä ottaa se oma itse esille taas, heippa..Vielä nautin eilen iltaisesta korsertista Lahden Sibeliustalossa, kuuntelen you tubesta uudelleen samoja sävellyksiä, panhuilu antaa oman lisänsä tunnelmaan. Rakkaudesta voi aina haaveilla - vaan onko tuo totta?
http://www.youtube.com/watch?v=2wsqsOLYFE4&feature=related
Iki-ihanaa marraskuun perjantai päivää toivottelen kaikille. - pilvi*
Lorena* kirjoitti:
Vielä nautin eilen iltaisesta korsertista Lahden Sibeliustalossa, kuuntelen you tubesta uudelleen samoja sävellyksiä, panhuilu antaa oman lisänsä tunnelmaan. Rakkaudesta voi aina haaveilla - vaan onko tuo totta?
Iki-ihanaa marraskuun perjantai päivää toivottelen kaikille.Romanttiset tunteet heräsivät, kuunneltuani, ihanaa....
- Jatta*
Lorena* kirjoitti:
Vielä nautin eilen iltaisesta korsertista Lahden Sibeliustalossa, kuuntelen you tubesta uudelleen samoja sävellyksiä, panhuilu antaa oman lisänsä tunnelmaan. Rakkaudesta voi aina haaveilla - vaan onko tuo totta?
Iki-ihanaa marraskuun perjantai päivää toivottelen kaikille.tuo ihana musiikki kauniine kuvineen meni ihan tuonne sielun syvimpiin syövereihin asti. Ankea tämä aamu oli tänään. Heti, kun kaihtimet ylös vetäisin, mieli synkistyi totaalisesti. Kova lumipyry on ja ei näytä laantumisen merkkejäkään. Kaupungille menoa suunnittelin pyörällä, mutta kuinkas ollakkaan, etukumi oli aivan tyhjä eilen ja ilma ei pysy sisällä. Korjaamoreissu edessä, kunhan tuo sankka sade lakkaisi.
Pieniähän nuo huolet on verrattuna auton korjauskuluihin. Onneksi niitä ei enää ole ja ilman autoa olen pärjännyt hyvin.
Ruotsalaisuuden päivä ja lippu tangossa roikkuu aivan suoraan alaspäin. Pitäähän meillä liputtaa, kun olemme kaksikielinen maa. Ruotsissa ei samanlaisia päiviä vietetä suomalaisten kunniaksi.
Kyllä tämä ankea mieli tästä piristyy iltaa kohti. Syömään kutsuin ystäviä illalla, laitan uuniin eilen ostamani porsaan uunifileen, oli niin hyvä tarjous, että piti ostaa.
Hyvää päivänjatkoa ja alkanutta viikonloppua!
Joskus jokin ongelma vaatii yön yli pohtimista ja sitten yöllä tulee se ahaa elämys.
Aamulla on kiva kokeilla, oliko tuo puolinukuksissa tehty ongelman ratkaisu oikea.
Tänä aamuna voin sanoa, että olinpa illalla tyhmä.
Aamu oli siis iltaa parempi yön ansiosta.- Seku
Kiitos rohkaisusta! Joku, Pilvi taisi olla, kun sanoi, että paistaa se päivä vielä risukasaankin, tai oliko se niin, että kun talven selkä taittuu ja päivät pitenevät, niin elämä kaikin puolin kirkastuu.
Normaalia syysalakuloa vaan, kyllä tämä tästä....
Kahvipirtissä taidan käväistä ....jonain päivänä. Nyt alkaa kohta Big Brother Extra, pitää mennä katsomaan.
Tuosta Jopelin viestistä sen verran, että olen joskus nähnyt unessa ratkaisun johonkin kimuranttiin ongelmaan. Aamulla kaikki on ollut selvä kuin pläkki. - pilvi*
Seku kirjoitti:
Kiitos rohkaisusta! Joku, Pilvi taisi olla, kun sanoi, että paistaa se päivä vielä risukasaankin, tai oliko se niin, että kun talven selkä taittuu ja päivät pitenevät, niin elämä kaikin puolin kirkastuu.
Normaalia syysalakuloa vaan, kyllä tämä tästä....
Kahvipirtissä taidan käväistä ....jonain päivänä. Nyt alkaa kohta Big Brother Extra, pitää mennä katsomaan.
Tuosta Jopelin viestistä sen verran, että olen joskus nähnyt unessa ratkaisun johonkin kimuranttiin ongelmaan. Aamulla kaikki on ollut selvä kuin pläkki.niin sydäntä särkevät surut, kuin ilotkin, itketty tyynyyn ja sitten on helpottanut. Kaikenlaisia päiviä on eletty, elämää se vaan on kaikessa ihanuudessaan ja kurjuudessaan :)
Kauan ei kestä enää, niin ollaan pohjalla, ja sieltä ei ole kuin nousua kohti valoa ja lämpöä! Moikka - löpölpölö
pilvi* kirjoitti:
niin sydäntä särkevät surut, kuin ilotkin, itketty tyynyyn ja sitten on helpottanut. Kaikenlaisia päiviä on eletty, elämää se vaan on kaikessa ihanuudessaan ja kurjuudessaan :)
Kauan ei kestä enää, niin ollaan pohjalla, ja sieltä ei ole kuin nousua kohti valoa ja lämpöä! Moikkapölönpölönpölön
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu741710- 591678
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1671410Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3101358Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671270Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081239Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611096- 601089
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin961029Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980