Tietääköhän joku tästä puljusta jotain? Yleensä en kysele kuin ongelmista uusissa autoissa, mutta nyt täytyy udella muiden käsityksiä tuntemattomasta operoijasta niin hotelli, kuin matka-alalla.
Destinia.com
9
5827
Vastaukset
- hot6--
Ihan hyvä pulju. Olen varanut monia kertoja sivustolta hotelleja eikä koskaan mitään ongelmia. Nyt varattuna hotelli Varsovasta edullisimmin kuin mistään muualta. Varaukseni olleet Espanjasta,Virosta ja Thaimaasta sekä nyt Puolasta.
- Perdone
Ihan mukavaa että löytyy vieläkin noita halpoja myyjiä. Jotkut yhtiöt eivät enää ole kilpailukykyisiä hinnoittelussaan. Kyllä vuosi sitten Finnairkin tarjosi itsekin edullisesti, mutta vielä paremmin välittäjien kautta.
On kuitenkin aika tarkkaa puuhaa vahtia päiviä milloin kannattaa reissata. Kerran olen joutunut nettirahastuksessa heikoille, ja se laittaa epäluuloiseksi, syyttäkin. Ryanair kyllä palautti reilusti tekemänsä mellakkaperuutuksen takia nettihaulla rahat. - Perdone
ei onnistu millään varaamaan. Lennoissakin oli aika takkuista päästä läpi. Liekö sama sitten majapaikan suhteen, että vasta viides kerta toden sanoo??? Easyjetillä kuskaavat lopun matkaa.
- hot6--
Perdone kirjoitti:
ei onnistu millään varaamaan. Lennoissakin oli aika takkuista päästä läpi. Liekö sama sitten majapaikan suhteen, että vasta viides kerta toden sanoo??? Easyjetillä kuskaavat lopun matkaa.
Mulla on tossa suosikeissa toi Destinia josta teen suurimman osan varauksista,muita mitä oon käyttänyt
ovat Alpharooms, Discount hotels(All),Agoda, HRS, atsiam.com ja tietenki Booking.com. Niistä on liki
aina löytynyt mieleisin hotelli edullisimmin. Lennoista teen vertailut Poptravelin, Wego.com, Momondon,
ja Air Baltickin kautta. Noista matka on löytynyt edullisesti kunhan tietää matkan ajakohdan riittävän ajoissa. Esim. nyt 24.12-2.1 Playa del Ingles, lennot ja hotelli(All) 2h.= 1201€ - Perdone
hot6-- kirjoitti:
Mulla on tossa suosikeissa toi Destinia josta teen suurimman osan varauksista,muita mitä oon käyttänyt
ovat Alpharooms, Discount hotels(All),Agoda, HRS, atsiam.com ja tietenki Booking.com. Niistä on liki
aina löytynyt mieleisin hotelli edullisimmin. Lennoista teen vertailut Poptravelin, Wego.com, Momondon,
ja Air Baltickin kautta. Noista matka on löytynyt edullisesti kunhan tietää matkan ajakohdan riittävän ajoissa. Esim. nyt 24.12-2.1 Playa del Ingles, lennot ja hotelli(All) 2h.= 1201€erittäin edullista, vaikka ei meilläkään lennot kovin hinnakkaaksi tule; 481€ 3 henkeä meno-paluu. On se kämppä vielä varmistamatta, ja taitaa maksaa noin 660 kolmelta. Siis 3 vkk.
- Anonyymi
Kerttu sedältä saavat nuoret miehet maja paikan ilmatteeks. Siihen päälle vielä hyvät neuvot ja kyydit mukaan. Kannattaa kokeilla.
- Anonyymi
Ällöttävä tyyppi tuo kerttusetä. Kirjoittelee joskus ihan muitakin juttuja ikään kuin muina miehinä.
- Anonyymi
Päin vastoin . Ihana mies vekki hameessaan. Mie tykkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päin vastoin . Ihana mies vekki hameessaan. Mie tykkään.
Samaa mieltä. Hänestä pitää inglesissä kaikki. Tunnettu hyvän tekijä ja yhteisön tuki pilari. Ihana mies.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.766489- 1466022
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013856Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232311- 421519
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4131415- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1401030Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan571004