Destinia.com

Perdone

Tietääköhän joku tästä puljusta jotain? Yleensä en kysele kuin ongelmista uusissa autoissa, mutta nyt täytyy udella muiden käsityksiä tuntemattomasta operoijasta niin hotelli, kuin matka-alalla.

9

5006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hot6--

      Ihan hyvä pulju. Olen varanut monia kertoja sivustolta hotelleja eikä koskaan mitään ongelmia. Nyt varattuna hotelli Varsovasta edullisimmin kuin mistään muualta. Varaukseni olleet Espanjasta,Virosta ja Thaimaasta sekä nyt Puolasta.

      • Perdone

        Ihan mukavaa että löytyy vieläkin noita halpoja myyjiä. Jotkut yhtiöt eivät enää ole kilpailukykyisiä hinnoittelussaan. Kyllä vuosi sitten Finnairkin tarjosi itsekin edullisesti, mutta vielä paremmin välittäjien kautta.
        On kuitenkin aika tarkkaa puuhaa vahtia päiviä milloin kannattaa reissata. Kerran olen joutunut nettirahastuksessa heikoille, ja se laittaa epäluuloiseksi, syyttäkin. Ryanair kyllä palautti reilusti tekemänsä mellakkaperuutuksen takia nettihaulla rahat.


      • Perdone

        ei onnistu millään varaamaan. Lennoissakin oli aika takkuista päästä läpi. Liekö sama sitten majapaikan suhteen, että vasta viides kerta toden sanoo??? Easyjetillä kuskaavat lopun matkaa.


      • hot6--
        Perdone kirjoitti:

        ei onnistu millään varaamaan. Lennoissakin oli aika takkuista päästä läpi. Liekö sama sitten majapaikan suhteen, että vasta viides kerta toden sanoo??? Easyjetillä kuskaavat lopun matkaa.

        Mulla on tossa suosikeissa toi Destinia josta teen suurimman osan varauksista,muita mitä oon käyttänyt
        ovat Alpharooms, Discount hotels(All),Agoda, HRS, atsiam.com ja tietenki Booking.com. Niistä on liki
        aina löytynyt mieleisin hotelli edullisimmin. Lennoista teen vertailut Poptravelin, Wego.com, Momondon,
        ja Air Baltickin kautta. Noista matka on löytynyt edullisesti kunhan tietää matkan ajakohdan riittävän ajoissa. Esim. nyt 24.12-2.1 Playa del Ingles, lennot ja hotelli(All) 2h.= 1201€


      • Perdone
        hot6-- kirjoitti:

        Mulla on tossa suosikeissa toi Destinia josta teen suurimman osan varauksista,muita mitä oon käyttänyt
        ovat Alpharooms, Discount hotels(All),Agoda, HRS, atsiam.com ja tietenki Booking.com. Niistä on liki
        aina löytynyt mieleisin hotelli edullisimmin. Lennoista teen vertailut Poptravelin, Wego.com, Momondon,
        ja Air Baltickin kautta. Noista matka on löytynyt edullisesti kunhan tietää matkan ajakohdan riittävän ajoissa. Esim. nyt 24.12-2.1 Playa del Ingles, lennot ja hotelli(All) 2h.= 1201€

        erittäin edullista, vaikka ei meilläkään lennot kovin hinnakkaaksi tule; 481€ 3 henkeä meno-paluu. On se kämppä vielä varmistamatta, ja taitaa maksaa noin 660 kolmelta. Siis 3 vkk.


    • Anonyymi

      Kerttu sedältä saavat nuoret miehet maja paikan ilmatteeks. Siihen päälle vielä hyvät neuvot ja kyydit mukaan. Kannattaa kokeilla.

    • Anonyymi

      Ällöttävä tyyppi tuo kerttusetä. Kirjoittelee joskus ihan muitakin juttuja ikään kuin muina miehinä.

      • Anonyymi

        Päin vastoin . Ihana mies vekki hameessaan. Mie tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päin vastoin . Ihana mies vekki hameessaan. Mie tykkään.

        Samaa mieltä. Hänestä pitää inglesissä kaikki. Tunnettu hyvän tekijä ja yhteisön tuki pilari. Ihana mies.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe