Herätystä Imatralla?

Imatralla on ollut viimevuosinna rikolisuutta paljon(tilastot kertoo) ja nyt seurakunnan paimen joka on vaihtanut sukupuolta,on herätänyt huomiotta,niin se että vaihtaa sukupuolta on epäluottamus lause Jumalaa kohtaa,ja vielä papilta!,,Mutta on hyvä että Jumala toimii..onhan O.S.A.Aiyemo Nigeriasta käynyt siellä..ja ihmeet seuraavat myöskin..

11

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä vaan

      tuossa eräänä aamuna heräsin ja voin pahoin,Humala oli puhuttanut minua jo parina päivä perätysten.
      Mutta olihan ollut viikonloppu ja olin aloittanut Humala hakuiset puheeni jo perjantaina aamulla heti joka kuukaisen sosiaalihuolto vierailun jälkeen.
      Kaupunki oli taas maksanut vuokrani ja muut menoni niin pystyin taas iloisin mielin avaamaan lasisen virsikirjani.
      Lapsilleni vastuullisena vanhempana ilmoitin että kotona on oltava aikaisintaan sunnuntaina ennen puolta päivää.

      Jo parin virren jälkeen Humala alkoi puhutella minua,kansoita maa tai jotain sinne päin se sanoi.
      Virsikirjani tyhjennettyäni päätin totella Humalan antamaa käskyä ja päätin lähteä paikalliseen karaoke baariin.

      Karaoke baarissa muutaman neuvoa antavan jälkeen Humala puhutteli minua jälleen,mene veisaamaan se sanoi minulle.
      Kesken veisauksen näin yön mustan miehen tai totta puhuakseni näin vain ensin hänen suomen sosiaaliturvan avulla hyvin hoidetut hampaansa.
      Muistin humalan sanoneen minulle kansoita maa tai jotain sinne päin niinpä päätin liittyä kyseisen miehen seuraan.
      Mies esittäytyi ihmeiden tekijäksi nigeriasta ja loppu on historiaa.
      Tissini ovat alkaneet kasvaa eikä ole tarvinnut kuukautisista kärsiä tuon nigerian ihmemiehen tapaamisen jälkeen.
      Mahani on tosin alkanut kasvaa mutta kun Humala puhuttelee minua en välitä siitä.

      Kertokaa jos teillä on ollut Humalan puhuttelemana samanlaisia kokemuksia.

      • Rukoilen että löydät Jeesuksen.,,pilkkapuheet eivät pitemmän päälle anna rauhaa..


      • ja kadottanut
        aksu521 kirjoitti:

        Rukoilen että löydät Jeesuksen.,,pilkkapuheet eivät pitemmän päälle anna rauhaa..

        hesus on esikoiseni isä muistaakseni.
        muisti kyllä pätkii koska olin Humalan puhuttelemassa tilassa.
        rukous joku uusi hakupalvelu?
        eniromaista!

        voisitko kertoa tarkemmin noista nigerian macgyverin ihmeteoista?


      • Pasi Rallikuiskaus
        ja kadottanut kirjoitti:

        hesus on esikoiseni isä muistaakseni.
        muisti kyllä pätkii koska olin Humalan puhuttelemassa tilassa.
        rukous joku uusi hakupalvelu?
        eniromaista!

        voisitko kertoa tarkemmin noista nigerian macgyverin ihmeteoista?

        Sie kun tunnut olevan tuommoinen rentoperseinen kaunistus, ni jos sie tahot, mie voisin tulla siun kanssa tutustumaan tuohon Humalaan, jos se vaikka minnuukin puhuttelis.
        Myö voitas sitte tehä sitä yhtä asiaa, mie laittaisin siulle uutta selkärankaa, siehän tiedät että se pittää laittaa persereijän kautta.

        Sitte vaa aamulla ko olis hillitön rapula, myö voitas nussii ittemme hurmoksee ja tajuttomaks, ei rapula vituttas niikää paljoo, mie voisin siulle tarjota jos siulla on raha tiukassa, pilluhan ei ole.

        Sen Jeesuksen sie voisit laittaa mänemään takas sinne savannille, mieko nääs en tykkää kolmansista pyöristä, hää on tottunut tekemään sitä Pyhää Kolmiyhdyntää, mutta mie en ruppee semmoseen, paisi jos sie tuot jonkuu vörskin pimun mukkaa, sillo mie kyllä voin suostuu.

        Mie myös tunnen pari aika kollii, jotka on yleensä ryypyn tarpeessa, mie voisin ottaa ne mukkaan, sie saatat vaikka tuntee, toinen on se Hirssaaren Pentti, sen tuntee hirveen isosta kärsästä ja toinen on sen veli, se Pirisen Veli ja sen tuntee hirveen isosta kyrvästä.

        Sie jos tunnet että tää viesti kolahtaa ni soita miulle 0700-90008


      • kolme pientä penttiä
        Pasi Rallikuiskaus kirjoitti:

        Sie kun tunnut olevan tuommoinen rentoperseinen kaunistus, ni jos sie tahot, mie voisin tulla siun kanssa tutustumaan tuohon Humalaan, jos se vaikka minnuukin puhuttelis.
        Myö voitas sitte tehä sitä yhtä asiaa, mie laittaisin siulle uutta selkärankaa, siehän tiedät että se pittää laittaa persereijän kautta.

        Sitte vaa aamulla ko olis hillitön rapula, myö voitas nussii ittemme hurmoksee ja tajuttomaks, ei rapula vituttas niikää paljoo, mie voisin siulle tarjota jos siulla on raha tiukassa, pilluhan ei ole.

        Sen Jeesuksen sie voisit laittaa mänemään takas sinne savannille, mieko nääs en tykkää kolmansista pyöristä, hää on tottunut tekemään sitä Pyhää Kolmiyhdyntää, mutta mie en ruppee semmoseen, paisi jos sie tuot jonkuu vörskin pimun mukkaa, sillo mie kyllä voin suostuu.

        Mie myös tunnen pari aika kollii, jotka on yleensä ryypyn tarpeessa, mie voisin ottaa ne mukkaan, sie saatat vaikka tuntee, toinen on se Hirssaaren Pentti, sen tuntee hirveen isosta kärsästä ja toinen on sen veli, se Pirisen Veli ja sen tuntee hirveen isosta kyrvästä.

        Sie jos tunnet että tää viesti kolahtaa ni soita miulle 0700-90008

        vaikka Humala taas puhuttelee minua en oikein ole kiinnostunut kolmen kollin suorittamasta pyhästä kolmiyhdynnästä äippänä.
        melkein piirinmestaruustason kiekonheittäjän ja pirisen velin hyvä kaveri kun olet tiedän että olet valmis suoristamaan selkärankaa mieheltä kuin mieheltä peräaukon kautta.
        sananmuunnos on ilmeisesti tehnyt lähtemättömän vaikutuksen elämääsi.
        mutta kuka tykkää sanasta ja kuka sen muunoksista?
        Humala vain sen tietää.


      • m.s.a.
        kolme pientä penttiä kirjoitti:

        vaikka Humala taas puhuttelee minua en oikein ole kiinnostunut kolmen kollin suorittamasta pyhästä kolmiyhdynnästä äippänä.
        melkein piirinmestaruustason kiekonheittäjän ja pirisen velin hyvä kaveri kun olet tiedän että olet valmis suoristamaan selkärankaa mieheltä kuin mieheltä peräaukon kautta.
        sananmuunnos on ilmeisesti tehnyt lähtemättömän vaikutuksen elämääsi.
        mutta kuka tykkää sanasta ja kuka sen muunoksista?
        Humala vain sen tietää.

        Pastori oli käymässä mummun 80 vuotis syntymäpäivillä.Mummo sanoi pastorille että voisinhan minä teille paukun konjakkia tarjota, mutta kun te kuulutte siihen viinan vastustamis yhdistykseen.

        Ehei sanoi pastori,voin minä yhdet napsut ottaa ja se yhdistys oli siveellisten elämäntapojen yhdistys.

        No niinhän se olikin sanoi mummo, että jotainhan se oli mitä teille ei saanut tyrkyttää..


      • 22
        m.s.a. kirjoitti:

        Pastori oli käymässä mummun 80 vuotis syntymäpäivillä.Mummo sanoi pastorille että voisinhan minä teille paukun konjakkia tarjota, mutta kun te kuulutte siihen viinan vastustamis yhdistykseen.

        Ehei sanoi pastori,voin minä yhdet napsut ottaa ja se yhdistys oli siveellisten elämäntapojen yhdistys.

        No niinhän se olikin sanoi mummo, että jotainhan se oli mitä teille ei saanut tyrkyttää..

        Olisi mukava, jos nimimerkeillä ei vihjailtaisi esim. Marja-Sisko Aaltoon, vaan keksittäisiin omia.


      • Pasi Rallikuiskaus
        kolme pientä penttiä kirjoitti:

        vaikka Humala taas puhuttelee minua en oikein ole kiinnostunut kolmen kollin suorittamasta pyhästä kolmiyhdynnästä äippänä.
        melkein piirinmestaruustason kiekonheittäjän ja pirisen velin hyvä kaveri kun olet tiedän että olet valmis suoristamaan selkärankaa mieheltä kuin mieheltä peräaukon kautta.
        sananmuunnos on ilmeisesti tehnyt lähtemättömän vaikutuksen elämääsi.
        mutta kuka tykkää sanasta ja kuka sen muunoksista?
        Humala vain sen tietää.

        Minde se taas esiintyy täällä tyttönä, saatana kun meinasin haksahtaa, HYI, Pentti se varottelikin että Imatralla on kummallisia kundeja, kun toisilla on pallit ja toisilla ei, silti pistävät hametta päälle ja poikia etsivät ??


        Se miusta on kummaa, että se jeesus sai siut paksus, mutta taru kertoo jotta ei häntäkää ihan normaalisti alulle pantu, siis pantu, olisko joku lammaspaimen käynyt kännistä mutsia sipasemassa, kun ei muistanut ollakaan, vai oliko pienmunapippelipuppelilla sormensa pelissä.


      • pantu miten pantu
        Pasi Rallikuiskaus kirjoitti:

        Minde se taas esiintyy täällä tyttönä, saatana kun meinasin haksahtaa, HYI, Pentti se varottelikin että Imatralla on kummallisia kundeja, kun toisilla on pallit ja toisilla ei, silti pistävät hametta päälle ja poikia etsivät ??


        Se miusta on kummaa, että se jeesus sai siut paksus, mutta taru kertoo jotta ei häntäkää ihan normaalisti alulle pantu, siis pantu, olisko joku lammaspaimen käynyt kännistä mutsia sipasemassa, kun ei muistanut ollakaan, vai oliko pienmunapippelipuppelilla sormensa pelissä.

        vai on hirssaaren pellervo ollut juttu tuulella
        ilmankos kirjoitat niin suoraselkäistä tekstiä.
        peräaukon kauttako se pentti varoitteli?


      • vemppaa
        Pasi Rallikuiskaus kirjoitti:

        Minde se taas esiintyy täällä tyttönä, saatana kun meinasin haksahtaa, HYI, Pentti se varottelikin että Imatralla on kummallisia kundeja, kun toisilla on pallit ja toisilla ei, silti pistävät hametta päälle ja poikia etsivät ??


        Se miusta on kummaa, että se jeesus sai siut paksus, mutta taru kertoo jotta ei häntäkää ihan normaalisti alulle pantu, siis pantu, olisko joku lammaspaimen käynyt kännistä mutsia sipasemassa, kun ei muistanut ollakaan, vai oliko pienmunapippelipuppelilla sormensa pelissä.

        oletkos muuten sama sananmuunnos joka kuiskailee rajalla kummia tullimiehiä joita huokuttelet kyytiisi uskottelemalla että olet kuuma tullimies?


    • NASARETISTA PÄIVÄÄ

      halleluja munaa! pervokristus kutsuu kaikki oraaliseksistä pitävät puhumaan KIELILLÄ!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe