4w ja naamakirja

äipskyli

Elikkä sii mitä mielt ootte ku mein 4w on alkanut haluun facebookiin omii tunnuxii ja en ihan tiedä. mein 7w on jo naamakirjassa ja nyt tää nuorempi kai haluaa ku iso velikin on siellä. Oon yrittänyt et eix hää vois alkaa harrastaan vaix seiväshyppyä mut ei... naamakirjaa sen olla pitää.

7

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä92

meiän 3w on jo kans naamakirjassa ja vaik hää ei osaa vielä kirjoittaa niin sujuvasti tulee hymiöitä ja halipusua ukile ja mummille... eli suosittelen naamaria jo vaix 3wuotiaalle..

• kohta äiti

Meidän syntymättömällä lapsellakin on jo naamis käytössä. Käytännössä se toimii sillee, että työnnän läppärin pariksi tunniksi pilluuni ja tää lapsonen saa sitten facebookittaa esim äitinsä eli mun kansa. On ihkua kun voi facebooki8ttaa syntymättömän lapsensa kanssa ja mobiili laajakaista toimii ihan hyvin niin ei tarvi roikottaa piuhoja pimpistä. Elikkäs suosittelen faceböökkiä kaikille ikäänkatsomatta.

• pappa92w
        kohta äiti kirjoitti:

Meidän syntymättömällä lapsellakin on jo naamis käytössä. Käytännössä se toimii sillee, että työnnän läppärin pariksi tunniksi pilluuni ja tää lapsonen saa sitten facebookittaa esim äitinsä eli mun kansa. On ihkua kun voi facebooki8ttaa syntymättömän lapsensa kanssa ja mobiili laajakaista toimii ihan hyvin niin ei tarvi roikottaa piuhoja pimpistä. Elikkäs suosittelen faceböökkiä kaikille ikäänkatsomatta.

Olen viittä vaille haudassa oleva ukkeli ja olen vetänyt arkkuuni jo laajakaistan ja sähköt, että ei tarvi muuta kuin enää heittää veivi ja kellahtaa arkkuun ja facebookittaa koko iäisyys. Jotnkin helpottaa tuollainen ajjatus,että voi jatkaa naamakirjan pläräämistä kuolemansakin jälkeen.

• Huupponen
        pappa92w kirjoitti:

Olen viittä vaille haudassa oleva ukkeli ja olen vetänyt arkkuuni jo laajakaistan ja sähköt, että ei tarvi muuta kuin enää heittää veivi ja kellahtaa arkkuun ja facebookittaa koko iäisyys. Jotnkin helpottaa tuollainen ajjatus,että voi jatkaa naamakirjan pläräämistä kuolemansakin jälkeen.

Meidän perhe pitää esi-isiin yhteyttä naamakirjan avulla. Elikkäs meillä on facebookin meediobook eli ollaan niinku vähän meedion avustuksella menneisiin polviin. Just juttelin isoisoisosisisän kanssa vuodelta 1690 ja oli kuulemma rankkaa silloin :) eiku :(. Että näin meillä. Suosittelen kaikille.

• Lammasfarmarille nai
        Huupponen kirjoitti:

Meidän perhe pitää esi-isiin yhteyttä naamakirjan avulla. Elikkäs meillä on facebookin meediobook eli ollaan niinku vähän meedion avustuksella menneisiin polviin. Just juttelin isoisoisosisisän kanssa vuodelta 1690 ja oli kuulemma rankkaa silloin :) eiku :(. Että näin meillä. Suosittelen kaikille.

Olen lammasfarmari ja mää facebookitan lampaideni kanssa. Käytännössä sieltä ei kuulu ku määä ja päää, miutta jokku lampaat osaa laittaa jo profiiliakin. Toimii siis sillai, että meikä veti lammaslaitumelle tuollaisen perusläppärin kera laajakaistan ja nyt lampaat voi surffata kuten haluaa, mutta naamakirja näyttää vetävän vertoja.
        Elikkäs näin meillä

• teinixpissishei

siiiiiis men nii q meinaa uskoooo!!!!11 :0000 ei tietenkää saa nii q lapzet käyttää facebookkiiiii!!!!11
      anna sille selkään! >:D okemo

• ...

huorapissis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe