Mikä lautapeli olis kiva hommata, johon saa kaveriporukalla kulumaan vaikka kokonaisen päivän/viikonlopun? Mieluusti fantasialautapeli, semmonen nörtähtävä mihin oikein kunnolla uppoutuu mukaan.
Joku himopitkä lautapeli?
3
666
Vastaukset
- ...---...
Fantasiamaailmaan sijoittuvaa seikkailua Fantasyflight gamesin tekemänä... Hieno peli, jos aihe kerran kiinnostaa. Tuohon saa uppoamaan aikalailla aikaa. Yksi peli kestää 2-4 tuntia. Peli on englanninkielinen.
Peliin löytyy vaikka kuinka paljon lisäosia, joten tuohon saa uppoamaan todella tuntuvasti aikaa (ja rahaa valitettavasti).
http://www.fantasyflightgames.com
Samalta valmistajalta löytyy myös muita fantasia-aiheisia lautapelejä (Talisman, joka on sen vanhan 1980 luvun Talisman-pelin uusioversio), sekä tukku Lord of the Rings maailmaan sijoittuvia pelejä. Sekä lisäksi vielä Runeboundin tyylinen, mutta enemmän taktista taistelua soveltava peli Descent.
Noista minä itse valitsisin. Descent & Runebound ovat molemmat huippua, Talisman vanha klassikko. LotR peleihin en ole itse tutustunut. - sfefef
Tietysti kaikenlaiset kortti pelit(sökö), ja monopoli
- derelict
on monia raskaita strategia pelejä joissa yhden jalkaväkipataljoonan siirtäminen vaatii sata nopanheittoa. fantasy flight gamesilla on näitä kauan kestäviä pelejä aika monta kyllä. descent, twilight imperium, arkham horror...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966