Olisikohan käytännössä mahdollista matkata yöjunalla Moskovaan ja seuraavalla yöjunalla takaisin? Tarkoitus olisi siis viettää päivä Moskovassa (ottaa päivähuone hotellista) käydä Bolshoi teatterissa ja tulla seuraavalla yöjunalla takaisin.
Mietin, onkohan kukaan lukijoista toteuttanut mainittua ideaa ja miten reissu meni? Myös vinkit päivähuoneita myyvistä hotelleista rautatieaseman ja Bolshoin lähellä olisivat tarpeen...
Päivämatkalle Moskovaan
4
761
Vastaukset 4
- juntsuk
On tuo täysin mahdollista ainakin junan puolesta.
Tolstoi-juna lähtee Helsingistä joka päivä klo 17:52 ja juna saapuu Moskovaan seuraavana aamuna klo 8:25. Iltaisin Tolstoi lähtee Moskovasta 22:50 ja se saapuu Helsinkiin seuraavana päivänä klo 12:06.
Päivähuone hotelleista en osaa sanoa mitään. - Tossavainen ja sibbe
Siis meinaatko matkustaa Tolstoilla yötä myöte Moskovaan päivähuoneeseen nukkumaan ja takas yötämyöten nukkuen Tolstoissa Helsinkiin!! Kummallisia nuo suomi juntit ,ei ihme jos on jollakin junteilla ongelmia venäjällä käydessään ====
- Alkuperäinen Juntti
Noh huone olisi lähinnä vaatteiden vaihtoa varten. Tarkoitus oli siis käydä Bolshoi teatterissa illalla ja matkata seuraavalla yöjunalla takaisin. Ja univajettakin on, joten ei nukkuminen sinänsä mennen tullen ole ollenkaan hullumpi ajatus. Kiitos siis vinkistä ;-)
- mie vaa
Luulenpa, ettet ehdi illalla teatterin jälkeen yöjunaan...
Jos ei sitten aikataulu ole pettänyt, kuten minulle sattui kesällä; odottelua kesti toista tuntia.
En kyllä tiedä mahdollisista päivänäytöksistä, mutta baletista ei ainakaan ehdi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400