Liityin titanpokeriin ja tänään ne soitti sieltä mulle. Tuli vielä numero tuntemattomana. Maksaakohan kauheesti, kun vastaisn siihen. Järkkyä
Onks tää muka ihan normaalia?
titanpokerista soitetaan?
5
471
Vastaukset
- utelua
ne sieltä soitti?
- ei ongelmaa
Ei kait ne maksa mitään jos soittavat. Harvoista paikoista soittelevat. Ainoastaan jos on liittynyt Netelleriin voivat pirauttaa... Tosin ehkä saattavat soittaa ainoastaan ns. ongelmatapauksissa tai jos henkilön tunnistuksessa on ongelmia tms. Joskus mainostajatkin saattavat soittaa.
- pokepoker
mulle pirautettiin myös,huonolla englannilla söpertelin et send e-mailia vaan,,,...
- soittelevat
vähän väliä.. vaihoin tuosa saittia enkä oo titanilla nyt pelaillu.. sillähän ne soittelee et onks kaikki ok ku et pelaile.. toki on kyllä meleko hyvä asiakaspalvelu sinänsä mutta vituttaahan tuo tuommonen.. löylyä perkele!
- melko kallista
tarkistussoitto henkilöllisyydestä ja puhelu maksoi 48 euroa. Soittaja ei "ymmärtänyt" vastauksiani ja puhelu kesti noin 5 minuuttia. Tuli jenkkien suuntanumerosta. Kirjoitin valituksen mutta kehottivat ottamaan yhteyttä mediafirmaan joka oli kampanjan takana. No sinne en enää uskaltanut soittaa lisälaskun pelossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165