Onko Bushnell Trophy 1,5-6x44 hyvä?

Bushnell

Niin onko se hyvä ku aattelin hommata semmosen. Onko kellään kokemuksia siitä? Ja se tulee sitten hirvimetälle. Kivääriks tulee Tikka T3 Hunter .308 ja optilock jalat. Onko se kestävä kun se maksaa 239ekee. Siis onhan totta ettei hyvää kiikaria saa halvalla, mutta pärjääkö tolla hirvenmetsällä???

8

3719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unski 11

Hirvimetsällä pärjäät varmasti ja kestää kyllä 308 päällä, tämä kuitenkin pienellä varauksella, koska se on kiinassa tehty. ( ovat yleensä siellä tehdyt aina yksilöitä )
      Kaverilla on sellainen 9.3-62 päällä ja on kestänyt n. 300-laukausta tähän mennessä.
      Luonnollisesti se ei ole mikään kytis kiikari.

• jos lompsa jaksaa

Voihan kalliimpikin kiikari hajota mutta siinä luultavasti on toimivampi takuu kuin halvemmassa.

• Bushnell

No eikös siinä oleki 15 v takuu? Ja eihän tämä ole mikään halpakiikarikaan jos joku väittää, löytyy niitä vielä halvempiaki. Eikä hirvenmetällä kannata olla mikään kahen tonnin kahles jos kaatuu nii sehä on mäsänä. Noniin, nyt eikun Pieksämäen Green Trailillekauppoja hieromaan;).

• Bushnell kirjoitti:

No eikös siinä oleki 15 v takuu? Ja eihän tämä ole mikään halpakiikarikaan jos joku väittää, löytyy niitä vielä halvempiaki. Eikä hirvenmetällä kannata olla mikään kahen tonnin kahles jos kaatuu nii sehä on mäsänä. Noniin, nyt eikun Pieksämäen Green Trailillekauppoja hieromaan;).

"Eikä hirvenmetällä kannata olla mikään kahen tonnin kahles jos kaatuu nii sehä on mäsänä."

Ei välttämättä hajoa. Laatu maksaa ja kestää.

• vain valmistusvika
        k0rh0nen kirjoitti:

"Eikä hirvenmetällä kannata olla mikään kahen tonnin kahles jos kaatuu nii sehä on mäsänä."

Takuu ei todellakaan korvaa sellaista hajoamista joka ei johdu valmistusviasta. Totta kai lasista valmistetun optiikan saa paloiksi kuka tahansa jos sellaista yrittää ja voi se hajota vahingossakin, mutta takuu korvaa vain valmistusvirheestä johtuvat hajoamiset. Optinen lasi on pehmeämpää kuin tavallinen ikkunalasi ja ne linssien pinnoitteet ovat aika herkkiä joten kallistakin tähtäinkiikaria tulee kohdella varovaisesti. Voimailu ja kehonrakennusvälineet on sitten erikseen.

• Bushnell
        k0rh0nen kirjoitti:

Kyllä ihan varmasti hajoaa jokin vitun swarowskiki joka maksaa monta tonnia jos kaatuu sopivasti!!! Eikä halpakaan kestä jos sattuu tapaturmia ja ei oikeestaa mikään ole varma. Hirvenmetälle ei tarvii hirveen kallista kiikaria (noin 500-600 maksimissaan), vaan johonki kytikselle voi sijoittaa. Tai enhän kiellä ketään mitä muut haluavat ostaa, minullehan on sama mihin he laittavat rahansa..

• Leupold

2 vuotta Leupparin VX-2 2-7x33 hirvijahdissa, tyytyväinen oon ollu. Käytän samaa kiikaria hirvijahdissa, radalla ja lintujahdissa. Muistilapusta katson montako naksua pitää siirtää kun vaihtaa hirvipaukuista ratapaukuille ja joka kerta on ristikko siirtynyt naksujen mukaan. Kiinan ihmeissä, joita minulla on ollut (Tasco, Busnell, Erätukun paskat) tämä oli melko harvinaista. Hintaa oli muistaakseni uutena n.350e. Suosittelen, jos halpaa kiikaria olet hommaamassa. Parempiakin on, mut itse pärjään tällä. VX-1:sen saa hintaan 235e, naksut puuttuu säädöistä, mut omasta mielestäni voittaa saman hintaluokan busnellit 10-0.
      http://www.r-optic.fi/Hinnasto.htm

• Bushnell

Minkäslainen toi sitte olis hirvenmetällä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33