Eli Lynx 377 polttaa tulppia koko ajan. välillä kestää 3 min uus tulppa välillä 15 min. Tulpat ovat oikeat. Eri puolia kokeiltu ei vaikuttanu. Missä vois olla vika? Eli Kelkka ollut alun perin 250 mutta vaihettu 2 pyttynen 377
Lynx 377 polttaa tulppia missä vika??
8
12574
Vastaukset
- mmm.
Tulpan lämpöarvo on väärä, jos se palaa pilalle noin äkkiä. Moottorin tehtaalta lähdön jälkeen on jotain tapahtunut ja kone vaatii nyt lämpöarvoltaan "kuumemman" tulpan, ei siinä muu auta.
- korjaamo
Minkä värinen on tulppa vai ehtiikö mennä minkään näköiseksi. Kokeile bosch tulppaa. Älä käytä R tulppia vaikka joku spede väittääkin että pitää olla. Se R on vain euroopan alueilla jossakin pakollinen vastuksella varustettu häiriösuojattu tulppa jonka vastukset kärähtelee. Eli osta muuten samanlainen tulppa mutta ilman R merkintää esim BR9ES osta B9ES.
- hese 377
korjaamo kirjoitti:
Minkä värinen on tulppa vai ehtiikö mennä minkään näköiseksi. Kokeile bosch tulppaa. Älä käytä R tulppia vaikka joku spede väittääkin että pitää olla. Se R on vain euroopan alueilla jossakin pakollinen vastuksella varustettu häiriösuojattu tulppa jonka vastukset kärähtelee. Eli osta muuten samanlainen tulppa mutta ilman R merkintää esim BR9ES osta B9ES.
kyllä tulpissa vika mulla suli koko tulppa reikä mäntään ostin kuuminta kestävät tulpat ja matka jatkuu onko puhallin kunnossa
- ysitulppa
hese 377 kirjoitti:
kyllä tulpissa vika mulla suli koko tulppa reikä mäntään ostin kuuminta kestävät tulpat ja matka jatkuu onko puhallin kunnossa
Jos tulppa vain on oikea, niin kelkka ei yksinkertaisesti saa polttaa tulppia noin. Kaasarin säädöt voisi tarkistuttaa. Joskus olen polttanut tulpan karstat toholla punahehkuun lämmittämällä, mutta siihenkin touhuun kyllästyy. Korjaamoon ja kaasarin säädöt tarkistukseen.
- lynxxx
Mulla on sama ongelma lynx racingisa. ei kestä 10km tulpat. voisko olla että käy niin rikkaalla ku vie bensaaki meleko reippaasti. oisko kellää vastaavan laisia kokemuksia??
- polttaa tulppia
Minkä lämpöarvon tulppia kannattaa käyttää esim tuosa lynx racingissa? Ja minkä kokoset suuttimet on yleensä alakuperäsenä tuossa kyseisessä vehkeessä, mikunin kaasari.??
- kynttilä pää
Miten se tulppa palaa, siis "polttaa tulppia".
Ei ole viisastelua. Nimittäin sytytysajankohta on aika ratkaiseva.
Saattaa olla vanhanaikainen, sulla on vanhankoneen tulpat uudessa. Ja vaituiko
kaasutin? - RotaxMan
Aika usein jos saa liikaa öljyä bensan sekaan niin polttaa tulppia!
Kisakamppeissa ennen oli todella tarkka tuo bensan sekoitus suhde jos meinas saada tulpat kestämään. Riitti, että oli puoli prosenttia liian paljön öljyä bensassa niin 100metriä ja tulpat vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693