Lynx 377 polttaa tulppia missä vika??

apuatarvvittseva

Eli Lynx 377 polttaa tulppia koko ajan. välillä kestää 3 min uus tulppa välillä 15 min. Tulpat ovat oikeat. Eri puolia kokeiltu ei vaikuttanu. Missä vois olla vika? Eli Kelkka ollut alun perin 250 mutta vaihettu 2 pyttynen 377

8

12574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmm.

Tulpan lämpöarvo on väärä, jos se palaa pilalle noin äkkiä. Moottorin tehtaalta lähdön jälkeen on jotain tapahtunut ja kone vaatii nyt lämpöarvoltaan "kuumemman" tulpan, ei siinä muu auta.

• korjaamo

Minkä värinen on tulppa vai ehtiikö mennä minkään näköiseksi. Kokeile bosch tulppaa. Älä käytä R tulppia vaikka joku spede väittääkin että pitää olla. Se R on vain euroopan alueilla jossakin pakollinen vastuksella varustettu häiriösuojattu tulppa jonka vastukset kärähtelee. Eli osta muuten samanlainen tulppa mutta ilman R merkintää esim BR9ES osta B9ES.

• hese 377
        korjaamo kirjoitti:

Minkä värinen on tulppa vai ehtiikö mennä minkään näköiseksi. Kokeile bosch tulppaa. Älä käytä R tulppia vaikka joku spede väittääkin että pitää olla. Se R on vain euroopan alueilla jossakin pakollinen vastuksella varustettu häiriösuojattu tulppa jonka vastukset kärähtelee. Eli osta muuten samanlainen tulppa mutta ilman R merkintää esim BR9ES osta B9ES.

kyllä tulpissa vika mulla suli koko tulppa reikä mäntään ostin kuuminta kestävät tulpat ja matka jatkuu onko puhallin kunnossa

• ysitulppa
        hese 377 kirjoitti:

kyllä tulpissa vika mulla suli koko tulppa reikä mäntään ostin kuuminta kestävät tulpat ja matka jatkuu onko puhallin kunnossa

Jos tulppa vain on oikea, niin kelkka ei yksinkertaisesti saa polttaa tulppia noin. Kaasarin säädöt voisi tarkistuttaa. Joskus olen polttanut tulpan karstat toholla punahehkuun lämmittämällä, mutta siihenkin touhuun kyllästyy. Korjaamoon ja kaasarin säädöt tarkistukseen.

• lynxxx

Mulla on sama ongelma lynx racingisa. ei kestä 10km tulpat. voisko olla että käy niin rikkaalla ku vie bensaaki meleko reippaasti. oisko kellää vastaavan laisia kokemuksia??

• polttaa tulppia

Minkä lämpöarvon tulppia kannattaa käyttää esim tuosa lynx racingissa? Ja minkä kokoset suuttimet on yleensä alakuperäsenä tuossa kyseisessä vehkeessä, mikunin kaasari.??

• kynttilä pää

Miten se tulppa palaa, siis "polttaa tulppia".

Ei ole viisastelua. Nimittäin sytytysajankohta on aika ratkaiseva.

Saattaa olla vanhanaikainen, sulla on vanhankoneen tulpat uudessa. Ja vaituiko
      kaasutin?

• RotaxMan

Aika usein jos saa liikaa öljyä bensan sekaan niin polttaa tulppia!
      Kisakamppeissa ennen oli todella tarkka tuo bensan sekoitus suhde jos meinas saada tulpat kestämään. Riitti, että oli puoli prosenttia liian paljön öljyä bensassa niin 100metriä ja tulpat vaihtoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe