Onko Milano hyvä menomesta, onko paljon baareja ja ravintoloita? Millainen meno? kokemuksia?=)
yleisesti milanon yöelämästä
1
988
Vastaukset
- Kyllavain
Milanossa on paljon yoelamaa kunhan osaa etsia oikeista paikoista. :) Viime viikonloppuna loysimme paikallisten ystavien avulla reggae bileet. Parhaimmat bileet on vanhanaikaisesti jossain muualla kun oikeassa yokerhossa. Milanon keskustassa yksi tarkeita baarikatuja on corso como ja idioottikin (niin kuin mina) loytaa sinne kartan avulla. Kunnon yokerhoja saa etsia vahan kauempaa. Ja siella ei soiteta musiikkia kuin suomessa. Taalla yokerhot on tayttanyt viimeisen paalle konemusiikki ja sanoja ei biiseissa juurikaan ole. Ihan erilainen mutta hyva kulttuuri. Yokerhot on melko hintavia.
Kannattaa myos testata Aperitivo! Aperitivo ravintolaan menet ottamaan yhden juoman noin 7e hintainen ja saat syoda tarjolla olevista herkuista. Aperitivoa suosittelen siksi etta siella kay paljon paikallisiakin mikali ihmisiin haluaa tutustua!
Itse olin aperitivossa eilen. Sain muutaman uuden ystavan ja paansaryn. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1014646Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493172Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 801680
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884