Ison hauen paikkoja mereltä

Maritime1

Löysin yhden blogin josta on alkanut juttusarja isojen kalojen paikoista ja itse kalastuksesta mereltä. Tsekatkaa toi blogi, siellä näyttäisi olevan muutakin mkielenkiintoista veneilystä.

http://bluebrook.wordpress.com/

3

1221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Variantti

hauki kiinnostaa?

Onko hauki jotenkin erinomaisen jännittävä siiman päässä vai onko hauenpyynti siksi hauskaa, että niitä aina saa vai mikä ihme motivoi erikseen pyytämään tuota rantarosvoa?

Hauki on oikea riesa, voitko kuvitella, että inarinjoen yläjuoksulla on metrin mittaisia ja 10kg painavia haukia tai että ylemmällä vuontisjärvellä 500m merenpinnan yläpuolella käsivarressa on vastaavia roskakaloja?

Hauki on tavattaessa tapettava ja rannalle jätettävä otus.

• Maritime1

...esim. Ranskassa ruokakalana aivan toisella tavalla kuin meillä. Gourmet -gamaa, ja he sentään osaavat; meillä vain harvat ymmärtävät ja osaavat.

Katso uudelleen tuo saitti;
        http://bluebrook.wordpress.com/tag/hauenkalastus/

Ehkä ymmärrät jotain uutta: A: haukia ei aina saa kun haluaa, B: hauenkalastus on jännittävää..., C: riesasta en tiedä, roskakalana sitä ei voi pitää ja opiskelemalla oppii....

• Hauki.
        Maritime1 kirjoitti:

...esim. Ranskassa ruokakalana aivan toisella tavalla kuin meillä. Gourmet -gamaa, ja he sentään osaavat; meillä vain harvat ymmärtävät ja osaavat.

Katso uudelleen tuo saitti;
        http://bluebrook.wordpress.com/tag/hauenkalastus/

Ehkä ymmärrät jotain uutta: A: haukia ei aina saa kun haluaa, B: hauenkalastus on jännittävää..., C: riesasta en tiedä, roskakalana sitä ei voi pitää ja opiskelemalla oppii....

Haukihan, sopivan kokoinen tietysti sellainen 1,5-3 kg on aivan erinomainen ruokakala. Jos siitä ei hyvää ruokaa tee, niin vika on kokissa, tai sitten ei ole syönyt eläissään muuta kuin kalapuikkoja.

Ja lisäksi, hauki on aika vempele, kun on virkeä.

Mulla on ennätys vuodelta -99, kun sain tasan 15.0 kg painavan mammahauen, ruma kuin perkele, päästin tietysti menemään, vaikka olisin juuri sinä vuonna ilmeisesti voittanut haukimestaruuden Suomessa tuolla kalalla. Brändö Stugby.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe