TURISTI RYSÄ...

pavi

VOISKO JOKU VIISAAMPI KRTOO MAALAIS POJALLE
MIKÄ SE TURISTI RYSÄ OIKEESTI ON ???
kun meikä ei oo vielä eksyny siihen...

16

779

    Vastaukset

    • 25

      päätellen, et missään muualla ole käynytkään. Sorry vaan.

      • pavi

        envain,mut tää on niitä mukavampii,just
        ilmaston suhteen


    • bbnjui

      Playa de Ingles!

      • rysän päällä

        Jos haluaa palveluja niin turistirysä on ok.


    • katiska vaan

      Jos olet turisti ja menet johonkin lomalle, niin se paikka on silloin turistirysä.

    • 2+2

      Granilla muuta tekemistä kuin kirjoittaa nettiin monta aloitusta päivässä? Eikö löydy seuraa? Tuleeko aika pitkäksi? Valitse seuraavalla kerralla mielenkiintoisempi lomapaikka.

      • 34

        Eli tämä Paviko on se Kauniaisen mies. Se Vilperi....


      • vilperi57
        34 kirjoitti:

        Eli tämä Paviko on se Kauniaisen mies. Se Vilperi....

        Mulle riittää yksi nimimerkki, eli haukut väärää puuta kolmenelonen!! :)


      • 20
        vilperi57 kirjoitti:

        Mulle riittää yksi nimimerkki, eli haukut väärää puuta kolmenelonen!! :)

        päätellen on sama henkilö; puhuu Granista ja tarkoittaa silloin Kanarian saaria ja on neitssä 24/7.


      • pavi
        vilperi57 kirjoitti:

        Mulle riittää yksi nimimerkki, eli haukut väärää puuta kolmenelonen!! :)

        on silleen ,kun ei edes voi kirjoittaa ISOILLA KIRJAIMILLA
        ja sit vielä niiku Vilperi ,meil on varaa omalla vaki nimmareilla
        et noi 2"x4 voi jättää omaan rauhaansa`
        26.8 ja en oo kauniaisii kauempana käyny :surku meittiä:


      • pavi

        eiks kauniaisissa ,"kun lukee ja kuolavallu"näit
        meidän kirjoituksii,ja kylhä hattunsa aina lipan saa.


      • Eläkeläinen-II
        pavi kirjoitti:

        on silleen ,kun ei edes voi kirjoittaa ISOILLA KIRJAIMILLA
        ja sit vielä niiku Vilperi ,meil on varaa omalla vaki nimmareilla
        et noi 2"x4 voi jättää omaan rauhaansa`
        26.8 ja en oo kauniaisii kauempana käyny :surku meittiä:

        Nettietiketin mukaan isoilla kirjaimilla kirjoittaminen tarkoittaa huutamista. Nettietiketti on syntynyt siitä että pelkkään tekstii on yritetty saada myös tunnetilojen ilmaisua mukaan, kutem esim hymiöt ja lyhenteet.


      • pavi
        Eläkeläinen-II kirjoitti:

        Nettietiketin mukaan isoilla kirjaimilla kirjoittaminen tarkoittaa huutamista. Nettietiketti on syntynyt siitä että pelkkään tekstii on yritetty saada myös tunnetilojen ilmaisua mukaan, kutem esim hymiöt ja lyhenteet.

        tää maailma mukava,kun aina oppii jotain uutta,
        ja tälläinen maalais junttikin,ja viel perse aukinen
        MUT OON KÄYNY
        TURUSKIN,ja sit vielä LAIVALLA ottiko päähän??
        tois puelel ??


      • Anonyymi
        pavi kirjoitti:

        tää maailma mukava,kun aina oppii jotain uutta,
        ja tälläinen maalais junttikin,ja viel perse aukinen
        MUT OON KÄYNY
        TURUSKIN,ja sit vielä LAIVALLA ottiko päähän??
        tois puelel ??

        Känniläiset meuhaa.


    • hyvä kun kysyit,se on paikka jossa kaikki toiminnot on kehitetty turistien hyvinvointia silmälläpitäen,joten siellä turisti saa parhaan mahdollisen palvelun .Ne jotka eivät tätä ymmärrä,pitävät,jostain syystä, turistirysää jotenkin huonona. Hyvä esimerkki oon Playa del Ingles.Monipuolinen,kaikessa turistin huomioon ottava lomakohde !!

      • Anonyymi

        Hyvä kun tunnustat inkelsin olevan hyvä esimerkki turistirysästä sillä sitähän se on sanan varsinaisessa merkityksessä. Palvelujen määrä ei kerro niiden laadusta yhtään mitään joten turha siihen on vedota. Vai pidätkö kulahtaneissa ostareissa tarjottavia väsyneitä palveluja ehkä parhaana mahdollisena jota turistille voi tarjota? Siinä tapauksessa nauti niistä ja me muut nautimme laadusta tasokkaammissa paikoissa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe