Mä olin puhunut monta kertaa miehelleni poliisi fantasioistani. Haaveilin komeasta poliisista ja käsiraudoista ja aina parempi jos kaikki tapahtuisi julkisella paikalla.
Yhtenä aamuna olin lähdössä kaupungille hoitamaan asioita, kun mieheni sanoi "et uskalla lähteä ilman alusvaatteita". Vastsin, että tietysti uskalla, mutta en viitsi. Siitä alkoi pieni leikkisä kinastelu ja niinpä minä lähdin ilman alusvaatteita. Mieheni lupasi palkita minut ruhtinaallisesti, kun tulen takaisin kotiin.
Parin tunnin päästä olin jo matkalla kotiin ja ajattelin himokasta seksiä mieheni kanssa.
Puolessa välissä matkaa poliisi pysäytti minut. Avasin ikkunan ja kaivon käsilaukustani jo ajokorttia valmiiksi. Halusin päästä tilanteesta nopeasti, sillä haarovälini oli jo aika kostunut ja himoitsin kotona odottavaa miestäni.
Poliisi pyöritteli korttiani kädessä ja lähti pakettiautoonsa tarkastamaan jotain. Hän palasi pian ja pyysi minua astumaan autosta ulos. Minua kuulema epäillään jostakin rikoksesta. Olin hämilläni ja hiukan peloissani.
Poliisi komensi minut seisomaan naama poliisiautoa kohden ja laittamaan kädet selän taaksi. Nyt olin jo enemmän kuin ihmeissäni. Poliisi laittoi minulle käsiraudat ja käski seisomaan haara-asentoon autoa vasten.
Minä siinä paniikissa sopersin, etten voi seistä haara-asennossa, kun on niin kapea hame. Siihen poliisi sanoi, ettei se ole ongelma ja tarttui hameen helmaan ja rupesi vetämään sitä ylös päin. Ajattelin, voi helvetti, mullahan ei ole niitä pikkareita!
Hänen pitää kuulema vielä tutkia, ettei minulla ole mitään taskuissa tai muuten vaatteissa jemmassa. Sen jälkeen hän siirtää minut poliisiautoon.
Poliisi painaa minut toisella kädellä ja yläkropallaan päin poliisiauton kylkeä ja toisella kädellään alkaa tunnustelemaan vaatteitani. Nyt olen niin peloissani, etten voi muuta kuin totella ja yrittää olla rauhallisesti.
Tunnen kuinka poliisin käsi laskeutuu olkapäälleni ja alkaa hitaasti liukua kohti kylkeä ja tavoittaa toisen rintani. Käsi pysähtyy hetkeksi ja sormet liikkuu kohti nänniä, mikä on kivikovana kylmästä autosta johtuen. Tunnen kuinka sormet pyörähtää nännillä muutaman kerran. Hänen kätensä jatkaa kylkeä alas lantoille, missä hame on vähän mytyssä. Käsi liikkuu kohti vatsaa ja hameen helman alta sormet osuvat paljaaseen reiteeni.
Nyt hän vaihtaa kättä ja ei enää nojaa niin tiukasti minuun. Tunnen kuinka käsi liikkuu pakaroideni päällä ja siirtyy alaspäin, hameen helman saavutettuaan hän painaa kätensä minun paljaalle takareidelle ja rupeaa viemään sormiaan kohti minun kosteaa haaroväliäni.
Olen jo hieman rentoutunut ja päässyt pahimman säikähdyksen ohi. Tunnen kuinka poliisin käsi on reiden sisäpinnalla. Nyt vähän nolottaa, sillä olen todella kostea ja poliisi on sen jo varmasti huomannut. Hänen sormensa lähestyy pimpsaani. Nyt fantasiani tulee mieleeni ja alan tuntea tilanteen kiihoittavaksi ja toivon jo että hänen sormensa saavuttaa pyhimpäni.
Jatkuu seuraavassa viestissä
Poliisin käsissä
2
6315
Vastaukset
- poliisia*****
Tunnen kuinka poliisi astuu eteenpäin, tulee ihan kiinni minuun ja työntää sormensa pimpsaani. Hän vetäisee minut hieman irti poliisiautosta ja alkaa hyväilemään toisella kädellä rintojani, toisen käden jatkaessa touhuamista hameeni alla. Hän suutelee kevyesti niskaani ja sanoo, että tarkastus on tehtävä huolellisesti.
Yritän käänytä häneen päin, mutta hän pitää minua tiukassa otteessa ja painautuu ihan kiinni minuun. Tunnen hänen jäykistyneen peniksen pakaroitani vasten. Hän suutelee niskaani ja kaulaani ja työntää kätensä paitani alle. Sormet pyörivät nänneilläni. Vahvat kädet hyväilee rintoja ja sormet jatkaa nännien pyörittämistä. Päästän pienen voihkaisun ja pyydän poliisia olemaan todella perusteellinen tarkastuksessa. Toivon hänen tekevän kaiken varmuuden vuoksi kahteen kertaan.
Olen aivan kiimainen. Poliisi aukaiseen käsiraudat ja avaa auton oven ja siirrymme auton takaosaan.
Nyt pääsen käsiksi poliisiin, avaan hänen paidan napit ja alta paljastuu hyvin treenattu lihaksikas mies. Poliisi rupeaa itse ottamaan asevyötä pois ja avaa housunsa. Kalu on pystyssä ja terska kiiltelee.
Hän istuu penkillä ja minä olen lattialla polvillaan. Suutelen hänen rintaansa ja hyväilen kädelläni kivikovaa penistä. Laskeudun alaspäin ja kiusoittelen hetken kielelläni peniksen päätä. Otan paitani pois päältä, jotta poliisi voi nauttia rinnoistani suihinoton aikana. Otan kalun kokonaan suuhun ja vien toisen käteni kiveksille. Pyörittelen kiveksiä käsissäni ja aloitan varovisesti imemään poliisin kalua. Siirrän käteni kiveksiltä kalun varteen ja kiihdytän tahtia. Huomaan, että poliisi on vilkuilee välillä rintojani. Päätän tehdä liikkeet vähän liioitellusti, että rintani heiluvat edestakaisin paljon. Jatkan imemistä ja rytmikästä liikettä.
Hetken päästä alan tuntea suonikkaassa kalussa sykkimistä. Poliisi tulee rinnoilleni. En ahlua että vieras mies tulee suuhuni.
Hän päästää aikamoisen ynähdyksen ja kasvot vääntäytyvät irvistykseen. Jatkan vielä vähän käsin hänen hyväilyä ja kuuntelen raskasta hengitystä.
Pyydän häntä tulemaan kanssani lattialle. Hän tulee ja imee rintojani hetken himokkaasti. Tunnen kuinka oma kiimani kasvaa. Käyn lattialle selin makuulle ja vedän polveni koukkuun. Poliisi tajuaa aikeeni ja siirtyy nuolemaan pimpsaani. Hän on taitava, osaa juuri sopivan rajusti imeä klitoristani ja pyäritellä sitä kielellään. Nyt hän vie sormensa pimpsaani. Pidätän hengitystä tunnen orgasmin lähestyvän. Sormet rupeaa tekemään pientä liikettä. Tunnen kuinka sormet menevät aina vain syvemmälle ja kuinka kieli tekee hyvää työtä. Hän jatkaa taitavaa työtään. Saan ensimmäisen orgasmin. Vääntelehdin hänen käsittelyssään vielä hetken.
Hänen kalunsa on noussut taas juhlakuntoon. Hän nousee suutelemaan minua ja tunnen kovan kalun pimpsaani vasten. Hän ei tule heti sisälle, vaan kiusoittelee minua hetken. Hän hieroo kalun vartta pimpsaani vasten ja käy välillä viemässä kärkeä pimpsalle, mutta vetää aina pois. Olen jo kärsimätön, haluan kalun sisääni.
Viimeinkin, tunnen kuinka jäykkä kalu upppoaa minuun, hänellä on melko iso kalu. Tunnen kivun ja nautinnon sekaista tunnetta. Kipu muuttuu täydeksi nautinnoksi. Vauhti kiihtyy, hän on melko kovakourainen. Tunnen kuinka kalu uppoaa syvälle.
Saan sanottua huohotukseltani miehelle, että haluan takaa päin.
Käännymme ja jatkamme touhua. Mies iskeytyy pakaroitani vastin kovalla voimalla, kuuluu melko kova ääni.
Nyt minuun jo melkein sattuu, mies pääsee niin syvälle. Tunnen kuikan kiihtyvän vauhdin myötä orgasmini alkaa lähestyä. Mies ottaa nyt myös käden käyttöön, hän hyväilee samalla klitoristani. Saan valtavan orgasmin. Tuntuu niin järisyttävältä, että sanon hänelle, etten pysty jatkamaan.
Mies ei kuuntele minua vaan jatkaa rajuin ottein, saan taas orgasmin ja tunnen kuinka ejakuloin. Reiteni on aivan märät. Samoin poliisiauton lattia. Voihkin ja anelen armoa. Pian tunnen kuinka mies tulee sisälleni. Hän vetää minua todella tiukasti lantiosta itseään päin. Lantiooni jää varmaankin näkymään hänen käden jäljet, niin tiukka ote on.
Lyyhistymme poliisiauton lattialle raskaasti huohottaen.
Vähän ajan päästä poliisi sanoo minulle "mieheltäsi terveisiä, sinut piti kuulemma palkita"
Toivon poliisin pidättävän minut uudestaan ja sen hän lupaa tehdä.- suvi--
Oii haluun samanlaisen kohtalon ;) oooh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703