myydään lintujen kantohäkki 20 eurolla. puh. 014-481128 ja sähköposti: [email protected]
0Äänestä
Sk8er
Moi! voin mä ostaa ton jos sanot sen häkin koot (häkin pitää olla mahdollisimman suuri) ja jos saan luvan vanhemmilta .
0Äänestä
ninnu
minkä kokonen lintuhäkki on?
0Äänestä
lintu
mitat on noin 40x55.....
ilmotan tarkat mitat kun olen käynyt mittaamassa sen.... olisitko kiinostunut häkistä??
0Äänestä
lintunen
tarkat mitat on: korkeus:43cm leveys:64cm syvyys:31cm
0Äänestä
neitokakadufani
lintunen kirjoitti:
tarkat mitat on: korkeus:43cm leveys:64cm syvyys:31cm
Entäs sopiiko se neitokakadulle??
0Äänestä
Matkahäkiksi
neitokakadufani kirjoitti:
Nostit aikas vanhan aiheen (kannattaa katsoa päiväyksiä!) Mutta asiaan, pinta-alahan tuosta tulee 0,19 neliömetriä. Matkahäkiksi neitokakadulle varmaankin ihan sopiva. (vaikka kyseinen häkki tuskin on enää myynnissä :D) Siis HUOM: ALLE 0,31 m2:n KOKOISTA HÄKKIÄ EI PITÄISI KÄYTTÄÄ MILLÄÄN LINNULLA MUUTA KUIN SAIRAS-JA KULJETUSTAPAUKSISSA.
Vastaukset 7
Vanhimmat
myydään lintujen kantohäkki 20 eurolla.
puh. 014-481128 ja sähköposti: [email protected]
Moi! voin mä ostaa ton jos sanot sen häkin koot (häkin pitää olla mahdollisimman suuri) ja jos saan luvan vanhemmilta .
minkä kokonen lintuhäkki on?
mitat on noin 40x55.....
ilmotan tarkat mitat kun olen käynyt mittaamassa sen.... olisitko kiinostunut häkistä??
tarkat mitat on:
korkeus:43cm
leveys:64cm
syvyys:31cm
Nostit aikas vanhan aiheen (kannattaa katsoa päiväyksiä!)
Mutta asiaan, pinta-alahan tuosta tulee 0,19 neliömetriä. Matkahäkiksi neitokakadulle varmaankin ihan sopiva. (vaikka kyseinen häkki tuskin on enää myynnissä :D)
Siis HUOM: ALLE 0,31 m2:n KOKOISTA HÄKKIÄ EI PITÄISI KÄYTTÄÄ MILLÄÄN LINNULLA MUUTA KUIN SAIRAS-JA KULJETUSTAPAUKSISSA.