myydään iso harmaa linnun häkki, hinta 70€, häkki on keuruula, puh. 014-481128.
mailatkaa osoitteeseen: [email protected]
MYYDÄÄN HÄKKI
7
1213
Vastaukset
- lintu
myydään lintujen kantohäkki 20 eurolla.
puh. 014-481128 ja sähköposti: [email protected]- Sk8er
Moi! voin mä ostaa ton jos sanot sen häkin koot (häkin pitää olla mahdollisimman suuri) ja jos saan luvan vanhemmilta .
- ninnu
minkä kokonen lintuhäkki on?
- lintu
mitat on noin 40x55.....
ilmotan tarkat mitat kun olen käynyt mittaamassa sen.... olisitko kiinostunut häkistä?? - lintunen
tarkat mitat on:
korkeus:43cm
leveys:64cm
syvyys:31cm - neitokakadufani
lintunen kirjoitti:
tarkat mitat on:
korkeus:43cm
leveys:64cm
syvyys:31cmEntäs sopiiko se neitokakadulle??
- Matkahäkiksi
neitokakadufani kirjoitti:
Entäs sopiiko se neitokakadulle??
Nostit aikas vanhan aiheen (kannattaa katsoa päiväyksiä!)
Mutta asiaan, pinta-alahan tuosta tulee 0,19 neliömetriä. Matkahäkiksi neitokakadulle varmaankin ihan sopiva. (vaikka kyseinen häkki tuskin on enää myynnissä :D)
Siis HUOM: ALLE 0,31 m2:n KOKOISTA HÄKKIÄ EI PITÄISI KÄYTTÄÄ MILLÄÄN LINNULLA MUUTA KUIN SAIRAS-JA KULJETUSTAPAUKSISSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28526854
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482284- 2011630
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541540- 341311
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien341304- 1221008
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex87856Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81810